Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet haluavat "dominoida"?

Vierailija
14.12.2018 |

Kysymys varsinkin miehille, miksi kaikki seksikumppanini ovat halunneet aina olla niin "dominoivia" ja "ottaa" mut, esim seksin aikana kaikki ottavat käsistä kiinni niin etten voi liikkua tms, ja haluavat aina olla päällä sekä muutenkin dominoida tilannetta?
Minkälainen nainen herättää miehessä halun dominoida, purra jne.. 
Ja vielä kysymys naisille, nautitko siitä kun mies dominoi, ja jos nautit niin miksi?
Vastaan omalta osaltani: kyllä, mutta en osaa kunnolla selittää syytä..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. Nyt kun asiaa tarkemmin ajattelee, niin meillä on seksissäkin tasa-arvo. Vaimo tykkää kun vien, mutta hän ei halua yleensä muista asentoja kuin mistä itse saa nautintoa.  Jos hän on saanut orkun esileikissä suuseksillä ja sormettamisella saan yleensä paremmin määrätä missä asennossa haluan naida, tietyin varauksin. Osa ei tunnu hyvältä, koska kalu on  kookas, joten ne on harvinaista herkkua.  Mutta jos hän haluaa saada orkun naidessa, kuten aina nuorempana, niin hyvinkin usein aloitettiin lähetyssaarnaajalla ja hän halusi kääntyä päälle, syystä että sai varmemmin orkun.  Toisin sanoen haluaa, että doninoin, mutta määräillyt  itse kumminkin miten parhaiten saisi.  Nuorempana hänen pillunsa kaappasi vielä aina ennen orkkua kaluni nalkkiin, joten olin täysin hänen himojensa vanki ja vietävissä.  Orkun tullessa liikkuminen oli mahdotonta, kun kalu oli jumissa ja hirveä myllytys päällä. Sama juttu aina, jos hän saa orkun naidessa, se vie ja vaatiin kaiken huomion ja siinä vaiheessa olen statistina.  Mutta mikään ei ole minusta niin hienoa, kuin kiimasta sekaisin oleva vaativa nainen.  Siksi jouduin pääsin halusin nuorena naimisiin hänen kanssaan.  Ei ole koskaan tuntunut, että itsetuntoni olisi jotenkin kärsinyt tuosta pillun "dominoinnista" . Päin vastoin, tehnyt kaikkeni saadakseni hänet siihen tilaan.

Vierailija
2/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nuorena naisena kiihottaa se kun mies on niin 'sekaisin' ettei pidättele haluaan ja silloin seksistä tulee tosi kiihkeää ja hän silloin kyllä dominoi, pitelee mun käsiä mun pään yläpuolella ja makaa päällä. Puree mua olkapäähän, imee ja näykkii kaulaa. Hän kertoi joskus että häntä kiihottaa se kun mun tissit liikkuu häntä vasten samalla kun hän työntelee. Mua taas se painon tunne ja ne kiivaat liikkeet ja vartalon lämpö mua vasten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuon edellisen kuvaileman tyypin itsessäni. Jännä, ettei sitä tule edes ajateltua, kun on oikein kiihottunut toimii vain ns. vaistojen varassa. Toki aina on herkkä tutka päällä ja naisen eleet paljastaa ainakin meillä, jos hän ei nauti. Joo ihan totta tuokin, että tisut kohoaa kivasti kun pitelee naisen käsiä hänen päänsä yllä. Mä haluan eniten olla kasvokkain ja lähekkäin.

Ollaan oltu yhdessä ihan teineistä, joten paha sanoa että minkälainen nainen erityisesti tuohon 'herättäisi'. Meillä noin käy ihan luonnostaan. M43/N36  

Vierailija
4/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on myös susta, alitajuisesti ehkä ajaudut dominoivien miesten pariksi, jos itse ole passiivisempi. Mä naisena olen usein se aktiivisempi ja dominoivampi sängyssä, ja mieheni on se, joka seuraa. Yksi syy on se, että tiedän, mitä haluan, miten nautin, ja otan sen. Mies saa orkun joka tapauksessa ja helpommin.

Vierailija
5/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas se kun mä pääsen tavallaan oman pään sisältä pois silloin kun mies ottaa ohjat ja tulee päälle tai vaikka painaa seinää vasten. Samalla suutelee taitavasti ja pitelee ranteista, on vähän raju. Se kun pystyy täysin luottamaan toiseen saa tämmöisen kontrollifriikin antautumaan ja hurjiin orgasmeihin. Nyk. kumppanin kanssa toi onnistui ekaa kertaa, aikasemmin on ollut aina jokin esto päällä. Tiedän että mies nauttii ja kiihottuu tuosta "vallastaan" muhun.

Vierailija
6/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni ja hän vastasi: "Se on niin kivaa, ja kun sä oot kaunis ja sillai sievä muhun verrattuna, ja mä tiedän että sä tykkäät siitä..."

En yleistä, mutta tässä yhden miehen mielipide joka ei ite kehdannut kirjoittaa tänne. Tykkään kyllä välillä, mutta tosta kauniista en tiedä.. ehkä mä sit olen sievä... :D

Vierailija
7/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltäni ja hän vastasi: "Se on niin kivaa, ja kun sä oot kaunis ja sillai sievä muhun verrattuna, ja mä tiedän että sä tykkäät siitä..."

En yleistä, mutta tässä yhden miehen mielipide joka ei ite kehdannut kirjoittaa tänne. Tykkään kyllä välillä, mutta tosta kauniista en tiedä.. ehkä mä sit olen sievä... :D

Älä väheksy itseäsi. Ihanaa kun mies tuollai kehuu,

Vierailija
8/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin kyllä kans kun painettais seinää vasten, suudeltais, kädet pään päällä ja ranteista kiinni.

Oon seksissä aktiivinen mut ihana on kyllä antautua Miehelle. Nautin kun hän imee, puree, suutelee rajusti kaulaa ja rintoja. Luja ote lantiosta ja pers**stä kun nai takaa tai pers**seen.

Oih. No niin, nyt vain haaveilen tuosta sit.

Edit: per*e oli sit bännätty sana näköjään! XD

Vierailija
9/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että aika moni mies on dominoiva, koska iso osa naisista pitää siitä ainakin jossain määrin. Itsekin kiihotun siitä, kun mies määrää tahdin ja on hieman kovakourainen, ei kuitenkaan mitään bdsm-juttuja.

Vierailija
10/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen rooli seksissä on luonnostaan dominoiva ja hyökkäävä ja tuo vaan korostaa sitä roolia ja siksi siis  yleensä kiihottaa sekä miestä että naista.

Vierailija
11/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen rooli seksissä on luonnostaan dominoiva ja hyökkäävä ja tuo vaan korostaa sitä roolia ja siksi siis  yleensä kiihottaa sekä miestä että naista.

Tämä. 

Itse olen aina aikaisemmin ollut sellainen perässähiihtelijä, sängyssä varovainen, ja vahvuutei on ehdottomasti ollut kieleni, josta lähes poikkeuksetta on kaikki naiset pitäneet. Nykyisen vaimon kanssa taas homma oli alusta asti aivan erilaista, ja siihen koukkuun jäin. Hänen kanssaan olen saanut miehenä olemisen kokemuksen ihan uudelle tasolle, ja iso syy siinä on se, että sängyssä minä olen se, joka vie. Minähän olen se isompi, voimakkaampi, ja minä olen se kumpi työntyy heikomman, pienemmän, ja suloisemman sisään. Se jonka elin on toisen sisällä määrää. 

Vaimo on vaikuttanut itsetuntooni paitsi seksissä, niin myös muussa elämässä seksin kautta. Vähän niin kuin olisin jonon hänniltä kiivennyt ensimmäiseksi. En ole enää se joka mukautuu vähän kaikkeen, on niin sanotusti kasvanut ne henkiset boolssit. 

En siis tiedä mitään niin kiihottavaa kuin alla rimpuileva vaimo, eihän se sieltä mihinkään pääse, vaan saa luvan olla astuttavana, vaikka vähän vinkuisikin, ja hampaista jäisi niskaan merkki.

Vierailija
12/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis vaatii tuota. Pitää pitää kiinni tai sitoa tai painaa seinää vasten. Aina pitää ottaa varmoin ottein ja paukuttaa niin lujaa ja syvälle että sattuu sopivasti. Silti pitää olla hellä ja paljon suuseksiä ennen ja jälkeen yhdynnän. Ei ole ihan oma juttuni eikä kovin tasapuolista, kun kaikki työt jäävät minulle tyttiksen keskittyessä vain omaan nautintoonsa.

Vierailija
13/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Itse olen aina aikaisemmin ollut sellainen perässähiihtelijä, sängyssä varovainen, ja vahvuutei on ehdottomasti ollut kieleni, josta lähes poikkeuksetta on kaikki naiset pitäneet. Nykyisen vaimon kanssa taas homma oli alusta asti aivan erilaista, ja siihen koukkuun jäin. Hänen kanssaan olen saanut miehenä olemisen kokemuksen ihan uudelle tasolle, ja iso syy siinä on se, että sängyssä minä olen se, joka vie. Minähän olen se isompi, voimakkaampi, ja minä olen se kumpi työntyy heikomman, pienemmän, ja suloisemman sisään. Se jonka elin on toisen sisällä määrää. 

Vaimo on vaikuttanut itsetuntooni paitsi seksissä, niin myös muussa elämässä seksin kautta. Vähän niin kuin olisin jonon hänniltä kiivennyt ensimmäiseksi. En ole enää se joka mukautuu vähän kaikkeen, on niin sanotusti kasvanut ne henkiset boolssit. 

En siis tiedä mitään niin kiihottavaa kuin alla rimpuileva vaimo, eihän se sieltä mihinkään pääse, vaan saa luvan olla astuttavana, vaikka vähän vinkuisikin, ja hampaista jäisi niskaan merkki.

Samaa ajoin takaa tuossa muutama kommentti sitten, mutta osasit muotoilla paremmin. Homman juju on miehinen itsevarmuus ja hyvä itsetunto mikä tuntuu viehättävän ja kiihottavan kovin monia naisia, ml. vaimoani. Ja se sitten näkyy monien miesten dominoivana käytöksenä sängyssä. Win-Win tilanne kun vaimo sanoi mulle, että häntä kiihottaa se miten paljon haluan ja miten näytän sen hänelle. Se miten hän saa tuntea sen otteissani ja liikkeissäni.

Vierailija
14/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan omalta osaltani: kyllä, mutta en osaa kunnolla selittää syytä..

Eiköhän tämä ole se patenttiselitys kaikenlaisiin hassuihin mieltymyksiin.

Minulla ei ainakaan ole mitään käsitystä miksi esimerkiksi naisen tiukka ja kiiltävä pukeutuminen tuntuu minusta järisyttävän eroottiselta ts. fetissi.

M

Vierailija
15/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyttis" <---> provokommentti. Tarkkailkaa vaikka.

Vierailija
16/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tyttis" <---> provokommentti. Tarkkailkaa vaikka.

Niin. Kaikki epäsuhdat seksissä ja parisuhteissa ovat tietenkin provoja. Naiset kun ovat niin emotionaalisia ja tasa-arvo edellä suhteissa.