Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen koira jäi hissin oven väliin ja kuoli - Lumo lähetti tonnin laskun perään

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumo on kunnon rahastusfirma. Perivät jonkun 40 e jos muuton yhteydessä ei jätä kattoon sokerinpalaa. Itse kun muutin sisään niin pattereissa ei ollut termostaatteja, sokerinpalat puuttuivat, pistorasiat oli hengenvaaralliset jne. Kun muutin pois niin pelästyin irtisanomisen yhteydessä lumon lähettämää listaa missä kerrottiin kuinka paljon maksaa jos jättää jotain tekemättä siivouksen yhteydessä ja hinkkasin asuntoa monta päivää kuntoon. Listassa mainittiin jopa häkkikellarin imurointi ja sakon määrä jos sen jättää tekemättä. Kuitenkaan asuntoa ei oltu minun sisäänmuuttaessa ilmeisesti tarkistettu kun ne listalla mainitut sokerinpalatkin puuttuivat...

Vierailija
22/40 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneen hissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö taloyhtiöillä ole vakuutukset tuollaisen varalle???

Ihan yhtälailla lattiakaivon päälle sammumisen aiheuttamat kustannukset menee perseilijän maksetavaksi joten en näe tässä mitään syytä sille, että taloyhtiön vakuutuksen tulisi tämä korvata.

Vierailija
24/40 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa, jos minun koiralle kävisi noin, sekoaisin.

Joo eiköhän kaikissa onnettomuuksissa ole taustalla inhimillinen virhe, empatiakyvyttömät sitten saavat tyydytystä uhrin syyllistämisestä. Tapahtuu joka kerta keskustelupalstoilla ja kommenttiosastoilla. Coping-keino, jolla ylennetään itseä alentamalla muita. Minä kun oon niin viisas että minulle ei voisi koskaan käydä noin...

Vierailija
25/40 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eiköhän kaikissa onnettomuuksissa ole taustalla inhimillinen virhe, empatiakyvyttömät sitten saavat tyydytystä uhrin syyllistämisestä. Tapahtuu joka kerta keskustelupalstoilla ja kommenttiosastoilla. Coping-keino, jolla ylennetään itseä alentamalla muita. Minä kun oon niin viisas että minulle ei voisi koskaan käydä noin...

En ole huomannut kenenkään syyllistäneen koiraa.

Vierailija
26/40 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun oikeasti on asioita, joita ei voisi käydä kaikille.

On mullekin käynyt jotain josta joku toinen viisastelee että "ei mulle ikinä".

Vierailija
27/40 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, mutta näiden vuosien aikana sitä on kyllä ryhtynyt tarkkaavaisemmaksi ainakin liikenteessä/ihmiskohtaamisissa, ettei itse päädy av:lle räävittäväksi. Tämä kehittää ihmisenä. 

Vierailija
28/40 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hissifirma vois maksaa korvauksia. Turvatoimet eivät riittäneet.

Miten ihmeessä pystyt vierittämään hissifirman viaksi sen, että koiranomistaja laiminlyö vastuunsa ja koiransa turvallisuuden?

Vierailija
29/40 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mielenkiintoista tietää tapahtuisiko sama jos taapero jäisi ovenväliin matkustaessaan hississä vanhempiensa kanssa. Että tulisiko silloinkin lasku vanhemmille.

Vierailija
30/40 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vttu mikä vuokranantaja tämä Lumo! Nyt menee boikottiin minun kaveripiirissä! Eikö tämä ollut myös se, jota ay-liikkeet omistavat ja silti keräävät isot voitot? https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/141359-ay-liikkeen-rahakone-kuohuttaa-…

Vierailija
31/40 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli mielenkiintoista tietää tapahtuisiko sama jos taapero jäisi ovenväliin matkustaessaan hississä vanhempiensa kanssa. Että tulisiko silloinkin lasku vanhemmille.

Kuljetatko sinä taaperoasi talutushihnassa?

Vierailija
32/40 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan pää ois jääny oven väliin ja kuollu, niin hurtta hesylle ja lumon laskun perään?

Vierailija
33/40 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljetatko sinä taaperoasi talutushihnassa?

Et ole lasten valjaista koskaan kuullut?

Vierailija
34/40 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se siis kuoli? Remmin toinen pää hississä ja se sitten hissin liikkuessa hirtti koiran hissin ulkoven ylä- tai alareunaan vai? Mikseiköhän remmin toinen pää sitten päässyt ovien välistä ulos?

Vierailija
35/40 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää ettei hissin kokoisessa laitteessa tarvitse lain puolesta olla ns. hätäseis- painiketta.

Missä taloyhtiön ja hissifirman vastuu, toki hissillä matkustavan tulee noudattaa huolellisuutta mutta mitä jos sinne oven väliin jää vaikka lapsen päällä olevan vaatteen osa? Tonnin lasku vaan perään, pistetään suoraan teho- osastolle jos niin onnekkaasti käy että henki säilyy...

Vierailija
36/40 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa hississä ei ole stop-nappulaa???????????????????

Koska kurkkujenkäyryysdirektiivi oli kiireellisempi kuin stopnappuladirektiivi.

Vierailija
37/40 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eka kerta kun vvo:n talossa vantaalla käy näin.

Vierailija
38/40 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se siis kuoli? Remmin toinen pää hississä ja se sitten hissin liikkuessa hirtti koiran hissin ulkoven ylä- tai alareunaan vai? Mikseiköhän remmin toinen pää sitten päässyt ovien välistä ulos?

Toinen pää on paksumpi eikä mahdu siitä, ja kyllähän ne ovet aika tiiviisti menee kiinni muutenkin.

Todella ikävä vahinko, kurja juttu :( Kaikkea voi sattua. Tuntuu kyllä epäreilulta että naisen pitäisi vielä korvata hissin korjaus!

Mitä jos vaikka omasta vaatteesta roikkuu joku naru joka jää samalla tavalla oven väliin, onko korvausvelvollinen (jos kerkiää ottaa vaatteen pois)?

Vierailija
39/40 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan omistajan vika oli. Sori vaan. Noin pieni pentu kuuluisi pitää sylissä kun mennään hissiin.

Vierailija
40/40 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäi aikoinaan huomaamatta hissinoven väliin housunlahkeiden solmimisnaru joka oli auennut. Huomasin vasta kun lahje alkoi nousemaan jalkaani pitkin. Heittäydyin hissin lattialle selälleni ja vedin jalkani nauhoista ihan sikakovaa ja kesti silti tovi, että kangas antoi periksi ja nauha irtosi oven välistä. Nuo tiukasti sinetöityvät ovet turvallisuusriski! Hisseissä tulisi olla stop nappi, sekä vajaan puolen sentin turvarako ovessa. Tiedän että tiiviiden ovien ajatellaan suojelevan sormia, mutta ei joka paikkaa tarvitse mielestäni suojata kansalaisten typeryydeltä. Kreikassakin lapset elää aikuisiksi vaikkei joka jyrkänteellä ole aitaa Ja varoitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme