Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten hyvä parisuhde mutta tyttis ei ole ulkoisesti ihan tyyppiäni

Vierailija
14.12.2018 |

Rakastan tyttöystävääni ja hän on upea ihminen kaikin puolin. Hän ei vain ole ulkonäöllisesti tyyppiäni, olen saanut itseni monesti kiinni katselemassa muita naisia. Mielessäni olen surullinen kun näen esim. ison mehevän pepun toisella naisella ja omallani ei sellaista ole. :( Tämä on vain yksi esimerkki.

Muuten rakastan häntä valtavasti, suhde toimii hyvin, seksiä on, olemme onnellisia, samat kiinnostuksen kohteet, huumorintaju jne. Yhdessä 3v.

M31

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän ihmiset ole mitään kulutushyödykkeitä!

Jos olet löytänyt rakkaan kumppanin, mikä ongelma on, jos ulkonäkö ei täysin vastaa ihannetta?

Hyvin harvalla on sellainen onni, että kumppani olisi kaikinpuolin täydellinen.

Anteeksi, ap, mutta kuulostat kiimaiselta aasilta.

Vierailija
22/26 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tätä intohimon ja ulkonäön suoraa yhteyttä mikä monissa viesteissä nousee esiin? Ensivaikutelma, juu, mutta sitten kun ollaan jo suhteessa ja ihmisessä on muutakin mistä innostua kuin pelkkä pinta. Itse olen susiruma ja lihava kuin mikä, puolisoni vatsaa kerännyt keski-ikäinen psoriaatikko, ja sähköä välillämme on enemmän kuin 20v sitten nuorempana ja nätimpänä. Se että saa rakkaansa kiemurtelemaan nautinnosta on kihelmöivää, tai se kun se toinen osaa koskea sinua muiden huomaamatta ihan vähän juuri oikein, koska hän tuntee sinut, synnyttää jännitettä joka ei malttaisi odottaa kotiin asti. Eikä siinä ole sijaa sille minkä värinen tukka, minkä levyinen perä tai minkä muotoiset tissit on, kun sitä ihmistä rakastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tätä intohimon ja ulkonäön suoraa yhteyttä mikä monissa viesteissä nousee esiin? Ensivaikutelma, juu, mutta sitten kun ollaan jo suhteessa ja ihmisessä on muutakin mistä innostua kuin pelkkä pinta. Itse olen susiruma ja lihava kuin mikä, puolisoni vatsaa kerännyt keski-ikäinen psoriaatikko, ja sähköä välillämme on enemmän kuin 20v sitten nuorempana ja nätimpänä. Se että saa rakkaansa kiemurtelemaan nautinnosta on kihelmöivää, tai se kun se toinen osaa koskea sinua muiden huomaamatta ihan vähän juuri oikein, koska hän tuntee sinut, synnyttää jännitettä joka ei malttaisi odottaa kotiin asti. Eikä siinä ole sijaa sille minkä värinen tukka, minkä levyinen perä tai minkä muotoiset tissit on, kun sitä ihmistä rakastaa.

No, en ole vielä liki 40 vuoteen tavannut miestä joka olisi kiinnostunut muusta kuin ulkonäöstä, esim olen kuullut mm lauseet "ihanteeni on isommat tissit koska olen vähän tällainen por noaddikti, hehheh", "näytät paremmalta takaapäin" (ongelmana taas tissit), "ihanteeni on sellainen elovenatyttö", "exäni oli semmoinen kokispullon muotoinen, pitkät pitkät hiukset" (nämä minun vastakohtiani). Tässä minun todellisuuttani miesrintamalla...pun not intended.

Vierailija
24/26 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis sitä, tyttis tätä. Taidat olla sama, joka aiemmin provoili tyty-ydestä. Onneksi ketjusi tunnistaa jo otsikosta, joten ei tarvitse käyttä aikaa näihin.

Vierailija
25/26 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä ap mitenkään ”rakasta valtavasti”.

Jos rakastuu ja rakastaa valtavasti, siinä ihmisessä ei ole vikaa, vaan hän on täydellinen ja todella himottava.

Jos jokin ruumiinosa tai ulkoinen piirre häiritsee heti alussa, ei ole rakastunut.

Aika totuuspakoisen kuuloista rakastamista mielestäni. Kaikissa ihmisissä on omat vikansa, minussa luonnollisesti myös. Mielestäni rakkaastaan kyllä tunnistaa ne vähemmän maireat ja raivostuttavatkin puolet, mutta rakastaa niistä huolimatta. Onko sinulle juuri sinun unelmiesi vartalo puolisossa tärkeäkin tekijä? Oma tyttöystävä ei ole oikein unelmieni nainen ulkoisesti, mutta unelma on juuri sitä: unelma, haavekuva. Rakastan häntä ja hän on silmissäni kaunis ja haluttava ja se näkyy suhteessa.

Ehkäpä näin, mutta vaihtaisit todennäköisesti kuitenkin siiten haavekuvaan/unelmaan silmänräpäyksessä jos se olisi mahdollista.

Vierailija
26/26 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyttis" = provo. Taidat olla ennenkin provoillut samasta aiheesta.,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän