Ensimmäinen julkkisihastuksesi?
Mulla oli Evan McGregor Trainspotting leffassa.
Nyt ei enää sytytä mutta silloin oli niin...
Kommentit (68)
Muistaakseni Bäkkäreiden Nick Carter ja Pimeästä Uhkasta Anakin Skywalker pikkupoikana.
Vierailija kirjoitti:
Ritari Ässä.
Tämä. Muistelen kuitenkin, että tyyppi oli kuitenkin vähän liian imelä ja olin oudosti jotenkin ihastunut siihen autoon.
High Chaparal -sarjan Manolito, ja suomalaisista Markku Aro <3
Brendan Fraser Viidakon Ykä elokuvassa
Vierailija kirjoitti:
Toni Nieminen 🙊
Mulla tais olla Matti Nykänen, 80-luvulla. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut julkkisihastuksia.
Ihan normaali minusta kuitenkin tuli. Jossain vaiheessa teeskentelin fanitusta. 80-luvulla ainakin oli niin omituista, ettei sellaista olisi ollut. Eli BCR:n Alania muka ihailin. Alan siksi, koska oli epäsuosituin muiden keskuudessa. Eric muistaakseni oli suosituin.
80-luvulla, BCR? Eikö sitä sitten pidetty ihan superomituisena. Nimittäin 1976 alkoi jo olla vähän myöhäistä fanittaa BCR:ää. 1977 kuoli Elvis ja sen jälkeen ei muista puhuttu, vaan kaikki vaan itkivät Elvistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oz sarjasta Ryan O`Reily ,Miguel Alvarez eli Dean Winters, Kirk Acevedo. Spartacus- sarjan Nasir ( Dan Feuerriegel) ja Nasir ( Pana Hema Taylor). Varsinkin tuo viimeinen. Ja muitakin löytyisi kyllä.
Ja kaikki nämä olivat ensimmäisiä? Tuliko noi sarjat edes samoihin aikoihin?
Kylmä rinki eli Oz tuli neloselta uusintana alkaen 2011 ( olen niin nuori, että vasta nähnyt tuon uusinnan) . Spartacus muistaakseni siinä 2010. Eli samoihin aikoihin olen katsonut. Nämä ovat vaan jääneet niin mieleen, etten voi valita suosikkia. Ja tuossa muuten virhe eli ei kahta Nasiria vaan toinen Argon.
Leonardo DiCaprio, 1990-luvun puolivälissä. Olin 13v tuolloin. Samaan aikaan myös Metallican laulaja James Hetfield.
Teen Wolf sarjan Derek (Tyler Hoechlin)
Vierailija kirjoitti:
Brian Littrell Bäkkäreistä.
Apua samis! B-rock oli niiiin ihana :D
Kyllä isä osaa- sarjasta se perheen tytär Jonna ja laulajatar Sheryl Crow
Skins Cook ja Freddie eli Jack O'Connell, Luke Pasqualino.
Ozzy Osbourne oli söpö nuorena ja ehkä tavallaan vieläkin. En ole ihan nuori, kuten arvata saattaa. Toinen ihastukseni oli Prince. Tai ehkä se musiikki teki suuren vaikutuksen?