Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen julkkisihastuksesi?

Vierailija
14.12.2018 |

Mulla oli Evan McGregor Trainspotting leffassa.

Nyt ei enää sytytä mutta silloin oli niin...

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negativen  Sir Christus ( Jukka Mikkonen) rip

Vierailija
62/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christian Slater elokuvassa Heathers kolahti kunnolla joskus yläasteikäisenä. Sitten menin elokuviin katsomaan Veren vangit, koska Slater oli siinä, ja ihastuinkin vielä palavammin Brad Pittiin. Sori Christian, mutta olit silti mun eka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaana rakastin Frediä :D Mut teinivuosien rakkaus oli Samuli Edelmann. Jo ennenkuin hän oli julkkis, hän esiintyi teatterissa. Ihana!!!

Vierailija
64/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin iha mahdoton Beatles fani ala-asteella, vuosi jotain 85, kiinnostuin koska äiti oli nuorena ollut fani, ja sitten se kolahti minullekin. Ei kaverit tajunnu tätä ollenkaan :)

Vierailija
65/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista edesmennyt laulaja, Kikka. Voi jestas sitä postitse tullutta fanikorttia, jossa oli Kikan nimmari ja Kikka pyllisteli tummissa ja vähissä vaatteissa... oli aikamoinen bojoing juuri murrosikään tulleelle teinille.

Ulkomaisista Angelina Jolie. Voi jestas, miten täydellinen nainen omaan makuuni.

Vierailija
66/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben Affleck. En kyllä enää todellakaan ymmärrä miksi :D.

67/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1991 Tenavatähdistä se joka lauloi ruotsiksi. Muistaakseni voitti koko kisan. Oisko ollut Christoper jotain? En jaksa googlata.

Christopher Romberg. Oli reipas hymypoika, joka ääninäytteli myöhemmin pikku Simbaa Leijonakuninkaassa.

Vierailija
68/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Schumacher, se vaan oli jotenkin niin komee 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme