Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avovaimo istuu pikaruokapaikassa taaperon kanssa- Annoin kaksi vaihtoehtoa..

Vierailija
14.12.2018 |

Olemme olleet avovsimon kanssa avoliitossa kohta 9 vuotta. Meillä on 3v lapsi. Olemme molemmat 33- vuotiaita.
Olen hyvin tarkka terveellisistä elämäntavoista. En esimerkiksi hyväksy sitä, että syödään pikaruokaa 2 kertaa viikossa.
Avovaimo laittoi viestiä, että on pikaruokapaikassa taaperon kanssa. Kysyin, että mikä mahtaa olla syynä, kun juuri maanantaina oli sama juttu. Avopuoliso suuttui kun otin asian puheeksi. Sanoin, että en jaksa tätä enää. Sama juttu on toistunut jo pitkään, että 2 kertaa viikossa syödään noin. Päätin, että annan kaksi vaihtoehtoa. Joko pikaruoka ja avoliiton katkaisu tai hyvät elämäntavat ja avoliitto. On siinä avovaimolla pohdittavaa tulevalle viikolle.
Mitäs naiset te ajattelette? Onko todella ok syödä 2 kertaa viikossa noin?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi avovaimolla hyvä sauma päästä sinusta eroon. 

Onko sinusta ok, että 3-vuotias lapseni syö pikaruokaa 2 kertaa viikossa? Sekö on väärin, etten halua myöskään puolison syövän noin?

Onpas katkera rouva liikkeellä? Taisi osuta ja upota, kun meni noin kovasti omiin tunteisiin.

Minulle on kyllä melko se ja sama mitä sinun taaperosi syö, noin periaatteessa. Mutta enemmän sinulla toki on sanomista sen lapsen syömiseen kuin avovaimosi. 

No jos se on sinulle sama, niin miksi edes otat kantaa keskusteluun? Tee meille palvelus äläkä enää kommentoi mitään, kun ei ole mitään viisasta sanottavaa. Kaipaan fiksuja kommentteja aikuisilta naisilta. En katkerilta kukkahatuilta.

Eivätkö aikuiset miehet saa kommentoida?

Vierailija
22/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta ok, että 3-vuotias lapseni syö pikaruokaa 2 kertaa viikossa? Sekö on väärin, etten halua myöskään puolison syövän noin?

Onpas katkera rouva liikkeellä? Taisi osuta ja upota, kun meni noin kovasti omiin tunteisiin.

Minulle on kyllä melko se ja sama mitä sinun taaperosi syö, noin periaatteessa. Mutta enemmän sinulla toki on sanomista sen lapsen syömiseen kuin avovaimosi. 

No jos se on sinulle sama, niin miksi edes otat kantaa keskusteluun? Tee meille palvelus äläkä enää kommentoi mitään, kun ei ole mitään viisasta sanottavaa. Kaipaan fiksuja kommentteja aikuisilta naisilta. En katkerilta kukkahatuilta.

Kelläköhän nyt oikein menikään tunteisiin? Mutta on sinulla pointtikin tuossa, joten pahoittelen. Avausviestissäsi vaan huokuu sellainen kuivan kesän oravan ajatusmaailma, jossa kaiken pitää mennä herran pillin mukaan, tai on kauhea vinkuna päällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syön "ulkona", niin sitten jossain kunnollisessa lounaspaikassa, jossa lähes kaikki tehdään itse (eikä maksa enempää kuin saman verran syömistä huonossakaan paikassa), toisinaan käyn kahvilassa, jossa valitsen jotain järkevää,

siksi kysynkin, eikö noissa pikaruokapaikoissa tosiaankaan ole mitään kunnollista syömistä?

Teetkö itse perheellesi terveellistä syötävää?

Entä kuinka kauan arvelet avokkisi katsovan sellaista, että aikuinen mies ei osaa sen verran sitoutua, että haluaisi naimisiin?

Noniin :) tässäkään ei ollut mitään fiksua. Todella raukkamainen tuo viimeinen lause. Oikein kaivamalla kaivettu miesvihakommentti, kun totuus iski vasten kasvoja. Niinhän sitä sanotaan, että heikot ihmiset eivät kykene katsomaan totuutta :) osui hyvin sinuun. Mitä muuta raukkamaista keksit? Oikea pohjanoteeraus heikolta ihmiseltä, joka ei kestä mitään .

Vierailija
24/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii in, onko ihme että syö mieluummin ulkona kun on aina vastuussa ruuanlaitosta. 

Vierailija
25/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelläköhän nyt oikein menikään tunteisiin? Mutta on sinulla pointtikin tuossa, joten pahoittelen. Avausviestissäsi vaan huokuu sellainen kuivan kesän oravan ajatusmaailma, jossa kaiken pitää mennä herran pillin mukaan, tai on kauhea vinkuna päällä. 

Naurahdin :)

Vierailija
26/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muksuhan voi syödä siellä vaikka miniporkkanoita ja PIlttiä mutta avokkisi syömiset eivät ole sun asia mitenkään.

Vierailija
27/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii in, onko ihme että syö mieluummin ulkona kun on aina vastuussa ruuanlaitosta. 

No sinähän se tiedätkin :) kerro ihmeessä, milloin avovaimoni on viimeksi kokannut. Sen päivän minäkin tahdon nähdä, kun minun ei tarvitse kokata ruokaa.

Vierailija
28/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinähän se tiedätkin :) kerro ihmeessä, milloin avovaimoni on viimeksi kokannut. Sen päivän minäkin tahdon nähdä, kun minun ei tarvitse kokata ruokaa.

Et ehkä tee kovin hyvää ruokaa?

Vierailija
29/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jaksa tehdä ruokaa niin parempi viedä lapsi syömään edes jotain.

Hyvä kuitenkin, että edes toinen vanhempi on tarkka syömisistä ja sitoutuu tekemään sen terveellisen ja lapsellekin maistuvan lounaan ja päivällisen lapselle ja kumppanilleen ja tietysti itselle.

Nyt kun ap on luvannut kokata perheelle terveellistä ruokaa niin, ehkä pikaruokaloissa käyntiä voisi harventaa vielä siitä kertaviikostakin?

Vierailija
30/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä suuret ongelmat. Hohhoijaa. Aika mitätön syy kriiseillä parisuhteessa.

Vierailija
31/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele avovaimosi toimintaa. Nainen ei ole mikään kodinhengetär ja ulkona voi syödä terveellisestikin. Ei kauheasti kiinnosta mikään terveyspaskasta kiinnostunut mies, joka ei osaa itse laittaa ruokaa.

Vierailija
32/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruokitte ää.liötroll.ia?

Tuolla ul.i.lla ei ole perhettä eikä työtä.

Vierailija
33/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison syömisiinhän sinulla ei oikeastaan ole sanavaltaa. Mutta että 3v syö pikaruokaa? Ja vielä joka viikko! Miten ihmeessä tälläisern tilanteeseen on päädytty ja mitä muuta moskaa hän mahtaa syödä tuon pikaruuan lisäksi?

Vierailija
34/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toki vaimon syödä mitä tahtoo, ei aikuisen ihmisen ruokavaliota voi väkisin muuttaa.Sen sijaan yhteisen lapsen ruokailusta on sinullakin sana sanottavana ja 3- vuotiaalle pikaruoka on yksiselitteisesti erittäin epäterveellistä. Mikä lienee sitten syy siihen, että pikaruokaa tarjotaan, kiire, väsymys, avuttomuus? Perhepalaveri pystyyn.

Ei nyt hampurilaisen takia kannata pistää lusikoita jakoon vaikka kuinka potuttaisi.

Vierailija
35/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet avovsimon kanssa avoliitossa kohta 9 vuotta. Meillä on 3v lapsi. Olemme molemmat 33- vuotiaita.

Olen hyvin tarkka terveellisistä elämäntavoista. En esimerkiksi hyväksy sitä, että syödään pikaruokaa 2 kertaa viikossa.

Avovaimo laittoi viestiä, että on pikaruokapaikassa taaperon kanssa. Kysyin, että mikä mahtaa olla syynä, kun juuri maanantaina oli sama juttu. Avopuoliso suuttui kun otin asian puheeksi. Sanoin, että en jaksa tätä enää. Sama juttu on toistunut jo pitkään, että 2 kertaa viikossa syödään noin. Päätin, että annan kaksi vaihtoehtoa. Joko pikaruoka ja avoliiton katkaisu tai hyvät elämäntavat ja avoliitto. On siinä avovaimolla pohdittavaa tulevalle viikolle.

Mitäs naiset te ajattelette? Onko todella ok syödä 2 kertaa viikossa noin?

Voin kertoa. Olen jo sentään aviomies ja lapsia on siunaantunut kaksi. Ensimmäinen 12v ja toinen 2v. Poika ja tyttö. Hän tykkää ystäviensä kanssa käydä näissä pikapaikoissa ja vaihtaa kuulumisia. Syövät välillä burgereita ja välillä menee jopa pulla kahvilla. Se on hänen sosiaalista elämää ja se on minulle ok.. Mutta me syömme perheenä 95% terveellistä ruokaa kotona. Kun palaan töistä kotiin, niin vaimoni on jopa niin hullu, että päätyy lenkille ja on myös aloittanut uimisen. Välillä käymme yhdessä uimassa, niin että minä olen nuorimmaisen kanssa kahden altaasssa ja vaimoni meloo minkä kerkeää.. Vanhempi lapsi on harvoin mukana, kun hän pelaa futista ja sählyä, joten se riittää hänelle. Minä itse juoksen lenkkejä ja punnerran poluilla pitäen näin itseni kunnossa.

Onko tolla nyt väliä sitten kaikessa. Ei ole. Älä ota niin vakavasti asioita. Jos avokkisi ei jaksa juurikaan liikkua ja muutama kilo on tullut lisää, niin se kyllä muuttuu jossain vaiheessa. Ja muista, hän on se johon aikoinasi rakastuit. Sama ihminen se on edelleen, mutta ehkä hieman erimuotoinen.. Ei se tarkoita sitä, että hän, joka on se minkä juuri sinä sait ja halusit jäisi junnaa paikalleeen.. Muista, että se mitä sinulla on, niin moni kuolaava petteri halusi häntä myös aikoinaan ja ehkä vielä tänäänkin ja sinä veit potin nenän edestä.

Minä olen 43v mies ja olen ajatellut samoin ekan lapsen kohdalla. Minulle sanoi vanhempi mies saman mitä sanon sinulle. Ajattele, että sulla on se minkä veit muiden edestä ja halusit... Näytä se sille. Hyvää joulua ja eiköhän se ala liikkumaan, kun tuntuu siltä.

Vierailija
36/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muksuhan voi syödä siellä vaikka miniporkkanoita ja PIlttiä mutta avokkisi syömiset eivät ole sun asia mitenkään.[/

Just joo. 9vuoden tuntemuksella tiedän kyllä , miten asia on.

Vierailija
37/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä pöyristynyt jos 3v lapseni söisi kahdesti viikossa pikaruokalassa. Se olisi liikaa edes kahden viikon ajan jos siis lapsi syö siellä myös pikaruokaa.

Poikkeuksellisesti, esim keittiörempan ajan olisi ok käydä pikaruokalassa pari kolme kertaa viikossa, kunhan lapsi ei söisi sieltä mitään kuin korkeintaan porkkanoita, maitoa ja salaattia.

Vierailija
38/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliinisuutesi oikein tuoksuu aloituksesta! MMMMMMHHHHH

Vierailija
39/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä oletat tämän mistä? Miksi oletatte, että tämä nainen yksin tekee aina ruuat? En tiedä haluatteko puolustella sillä sitä, että itse syötätte lapsenne pikaruokapaikassa vai miten ihmeessä taas tämä kummallinen syyllistäminen miestä kohtaan?

Jos avauksen olisi kirjoittanut nainen, jonka mies vie lapsen syömään viikottain pikaruokapaikkaan, niin viestit olisivat aivan erilaisia.

Vierailija
40/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä tee kovin hyvää ruokaa?

Ai jumalautaaa tän palstan miesviha. Kaikki vika on aina miehen, aina. Jos nainen pettää, on mies tehnyt jotain vääräö ja ansainnut sen. Jos mies pettää, on mies kuvottava sika.