Haluaisin ostaa 60v. äidilleni joululahjaksi hyvä kasvovoiteen. On aina käyttänyt vain perusvoiteita. Onko sinulla/ äidilläsi joku
supersuosikki ylitse muiden? Äidilläni iho tosi kuiva. Haluaisin ripauksen ylellisyyttä hänen arkeensa. Kiitos!
Kommentit (28)
Joe Blascon Anti-Aging on hyvä ja sitä saa 100 ml purkissa ettei heti lopu. Sokokselta.
Lancome hydra zen neurocalm on aivan ihanaa tavaraa, joskin kallista. erittäin kosteuttavaa ja sopii hyvin herkälle iholle, myös punoitukseen taipuvan ihon rauhoittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan oikeasti hyvän voiteen haluat, osta Lidlin purkissa oleva tuhti yövoide. En muista nimeä, mutta hinta noin 4-5 €. Minä olen kokeillut monia, nuo kalliit on ihan höpöhöpöjuttuja, parhaat on ilman lisä-, / haju-, / väriaineita. Ja tuo Lidlin versio on ihan paras. Sanon näin vaikka kilpailijalla olenkin töissä!
Olen kokeillut Lidlin yö- ja päivävoiteen. Samoin testattu Gel cream. Ihan hirveitä tököttejä.
Gel creamin "tuoksu" leviää metrien päähän ja haisee koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
supersuosikki ylitse muiden? Äidilläni iho tosi kuiva. Haluaisin ripauksen ylellisyyttä hänen arkeensa. Kiitos!
Olen töissä kauneus alalla ja itse suosin kauneusliike EGO n tuotteita. Esim voiteet eivät katso hinnaltaan aina raaka aineita. Korres on liian kallis kun halvemmalla saattaa saada raaka aineiden perusteella hyvänkin voiteen. En sano että esim merkkisarja korres on huono mutta sanoisin että kannattaa koittaa esim. Ya naturen- kauneus voiteita esim 10e-23e, yliopiston apteekin voiteet siis. Myös vichy merkki on ok, avene ja medik8 tuotteet. Lierac on myös hyvä hinta lastu suhteeltaan.
Enemmän jossain esim stokkan voiteissa se nimi myy enemmän kuin itse tuote😄👍🏿😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen äitisi ikäinen ja myös käyttänyt koko ikäni perusvoiteita. Olemme järkeviä käytännön ihmisiä, joita ei huijata kauniilla pakkauksilla, yliampuvalla mainonnalla ja katteettomilla mielikuvilla.
Ap, ehkä äitisi(kään) ei arvostaisi (sinänsä ymmärrettävää) ajatustasi "luksuksesta"?
Katsos, meitä on monia, jotka tiedämme, etteivät ne ylhintaiset voiteeg ole sen kummempia kuin puhtaat perusvoiteet. Iho säilyy hyvänä, josnolet saanut oikeat geenit, pidät hygieniasta huota, vältät allergenisoivia aineita ja - meikkejä!Kommentoija miksi menit pilaamaan AP:n ilon ? Olet omahyväinen ihminen
Mitenniin? Minä pesen hiukseni oliivoöljysaippualla koska se kaikessa yksinkertaisuudessaan on kaikkein paras shampoo hiuksilleni, jos joku yrittäisi ilahduttaa minua ostamalla kampaamosta jonkun todella kalliin lisäaine shampoon, niin en kyllä arvostaisi. Menisi hänen rahat ihan hukkaan ja minusta huono lahja.
En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta itsekin mietin että jos äitisi on käytännönläheinen ihminen, niin ilahtuisiko välttämättä luxustuotteesta? Itsekin olen käytännönläheinen ja tuskin ilahtuisin kalliista purnukasta, en usko niiden ihmeitä tekevään vaikutukseen. Lidlistä saa tosiaan markkinoiden parhaan kosteusvoiteen pilkkahintaan. Pakkaus ei vaan ole niin hieno.
Enkä tosiaan halua pilata iloasi, totean vain että on olemassa paljonkin ihmisiä jotka eivät tarvitse arkeensa ”ripausta luxusta” vaan ihan vilpittömästi ovat onnellisia ilmankin.
Kicksin joulukalenterissa on 18. pv Cliniquen hoitovoide - 50 % ja Sokoksella 22. pv Biothermim voide - 50 %. Olen itse 62 v ja ilahtuisin kummasta tahansa.
Jos ihan oikeasti hyvän voiteen haluat, osta Lidlin purkissa oleva tuhti yövoide. En muista nimeä, mutta hinta noin 4-5 €. Minä olen kokeillut monia, nuo kalliit on ihan höpöhöpöjuttuja, parhaat on ilman lisä-, / haju-, / väriaineita. Ja tuo Lidlin versio on ihan paras. Sanon näin vaikka kilpailijalla olenkin töissä!