Haluaisin ostaa 60v. äidilleni joululahjaksi hyvä kasvovoiteen. On aina käyttänyt vain perusvoiteita. Onko sinulla/ äidilläsi joku
supersuosikki ylitse muiden? Äidilläni iho tosi kuiva. Haluaisin ripauksen ylellisyyttä hänen arkeensa. Kiitos!
Kommentit (28)
Olet ihana lapsi! Minulla (62v) on ollut käytössä Cliniquen päivä ja yövoiteet. Ovat kalliita, mutta kestävät lähes vuoden käyttää. Tuoksuttomia ja herkälle iholle sopivia ja minulla ainakin rypyt ovat pysyneet poissa. Hyvää joulua äidille ja sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana lapsi! Minulla (62v) on ollut käytössä Cliniquen päivä ja yövoiteet. Ovat kalliita, mutta kestävät lähes vuoden käyttää. Tuoksuttomia ja herkälle iholle sopivia ja minulla ainakin rypyt ovat pysyneet poissa. Hyvää joulua äidille ja sinulle!
Kylläpä kaunis vastauksesi lämmitti sydäntäni! Kiitos!
Voisitko vielä nimetä voiteet? Katsoin pikaisesti nettikaupasta niin vaihtoehtoja on paljon.
ap
Apteekista Vichyn Neovadiol Magistral -voide. Suosittelen! Näin joulun aikaan sitä saattaa löytyä lahjapakkauksissa, joissa tulee kaupan päälle muutakin.
Olen äitisi ikäinen ja myös käyttänyt koko ikäni perusvoiteita. Olemme järkeviä käytännön ihmisiä, joita ei huijata kauniilla pakkauksilla, yliampuvalla mainonnalla ja katteettomilla mielikuvilla.
Ap, ehkä äitisi(kään) ei arvostaisi (sinänsä ymmärrettävää) ajatustasi "luksuksesta"?
Katsos, meitä on monia, jotka tiedämme, etteivät ne ylhintaiset voiteeg ole sen kummempia kuin puhtaat perusvoiteet. Iho säilyy hyvänä, josnolet saanut oikeat geenit, pidät hygieniasta huota, vältät allergenisoivia aineita ja - meikkejä!
Apteekista tämä voisi olla hyvä:
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko vielä nimetä voiteet? Katsoin pikaisesti nettikaupasta niin vaihtoehtoja on paljon.
ap
Minulla on ollut Clinique Superdefense spf 20 daily defense moisturizer päivävoiteena ja Clinique Superdefense night yövoiteena. Ja päivävoide on kestänyt vuoden! Ilman aurinkosuojaakin on saatavilla, näin talvellahan sitä ei tarvitse, mutta yritän käyttää tuon riittoisan purkin loppuun.
Mun 60-vuotiaan kuivaihoisen äitini suosikkimerkki on Mossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minulla on ollut Clinique Superdefense spf 20 daily defense moisturizer päivävoiteena ja Clinique Superdefense night yövoiteena. Ja päivävoide on kestänyt vuoden! Ilman aurinkosuojaakin on saatavilla, näin talvellahan sitä ei tarvitse, mutta yritän käyttää tuon riittoisan purkin loppuun.
Kiitos paljon tiedoista! Hyvää joulua ja rauhaisaa joulunaikaa myös sinulle!
ap
Itse olen isossa apteekissa töissä ja kokeillut kaikki kräämit mitä siellä on. Louis Widmerin kiersin kuitenkin kaukaa ”vanhanaikaisena”. Vaan täytyy sanoa, että kun kerran sitten kokeilin, niin tykästyin. Erittäin tehokas ja riittoisa silmänympärysvoide (se joka on purkissa) ja täyteläinen yövoide, plussaa että saa hajulla tai ilman! Itse en voi sietää hajusteita omalla naamalla, en siis vain pidä niistä, ehkä liikaa haistellut... ja voin kuvitella, että tää olis just sellainen sarja, joka olis vanhemman ja kuivaihoisen mieleen. Monet ton ikäiset sanoo, ettei missään nimessä mitään geelivoiteita, ja että useimmissa Vichyn tuotteissa esimerkiksi ei oo riittävästi ravitsevuutta tai kosteutusta.
Ja huomaa, että jos apteekissa ei ole jotain, ne pääsääntöisesti saa tilattua päivässä parissa ilman ekstrakuluja, eli kysy rohkeasti henkilökunnalta!
Esim. Widmerin tuotteita ei välttämättä ole sekä hajulla että ilman, mutta tilattua saa!
Korres Wild Rose ihan paras <3 ainakin yliopiston apteekista saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kiitos paljon tiedoista! Hyvää joulua ja rauhaisaa joulunaikaa myös sinulle!
ap
Kiitos! Neljä alle viisivuotiasta pikkutonttua takaa kyllä mummolle vilskettä, mutta joulun jälkeen levätään.
Vierailija kirjoitti:
Olen äitisi ikäinen ja myös käyttänyt koko ikäni perusvoiteita. Olemme järkeviä käytännön ihmisiä, joita ei huijata kauniilla pakkauksilla, yliampuvalla mainonnalla ja katteettomilla mielikuvilla.
Ap, ehkä äitisi(kään) ei arvostaisi (sinänsä ymmärrettävää) ajatustasi "luksuksesta"?
Katsos, meitä on monia, jotka tiedämme, etteivät ne ylhintaiset voiteeg ole sen kummempia kuin puhtaat perusvoiteet. Iho säilyy hyvänä, josnolet saanut oikeat geenit, pidät hygieniasta huota, vältät allergenisoivia aineita ja - meikkejä!
Kommentoija miksi menit pilaamaan AP:n ilon ? Olet omahyväinen ihminen
Äitini ilahtui vielä yli 90 vuotiaana Elisabeth Arden 24h viihteestä
Ja parfyymeista ilahtui, vaikka hoivakodissa ei tuoksuja saanut käyttää. Nautti kauniiden pullojen katselemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Äitini ilahtui vielä yli 90 vuotiaana Elisabeth Arden 24h viihteestä
Ja parfyymeista ilahtui, vaikka hoivakodissa ei tuoksuja saanut käyttää. Nautti kauniiden pullojen katselemisesta.
Kuulostaa joltain ostos-tv:ltä.
hyvän