Luulin kuvitelleeni erään miehen olevan kiinnostunut, mutta taitaa hän olla. Olen liian ujo että ikinä tästä mitään tulisi :(
Näen aina silloin tällöin töiden puolesta erästä miestä joka on siis ulkomaalainen.
Heti kun ensi kerran näin hänet niin tuli outo olo, en osaa selittää mutta hämmennyin.
Kun menen hänen työpisteensä ohi hän tulee aina haahuilemaan samaan aulaan johon menen istumaan, ei tee mitään mutta seisoskelee siinä jonkin aikaa ja siinä on sellaista pientä silmäpeliä.. ensin luulin että se on sattumaa, mutta nyt kun sama on toistunut 5krt ja olen seurannut ettei tee tätä kaikille. Minun silmissäni kaunotariakin kulkee samaan aulaan hänen ohitseen, mutta ei tule heidän perässään.
No nyt kävin tänään taas ja tämä mies olikin muissa hommissa rakennuksen ulkopuolella ja huomasi minut ikkunasta. Ajattelin että nyt kyllä kuvittelen, ei hän minua katso kunnes jäimme katselemaan toisiamme ja hänen työkaveri kävi "palauttamassa hänet maan pinnalle " tökkäämällä, että olisi töitä tehtävänä. Samalla tuo työkaveri katsoi minua, hymyili ja sanoi tuolle miehelle jotain.
Joo olen 27v ja kuulostan teiniltä.. hankala keskittyä mihinkään kun tuo mies pyörii päässä.. sen tiedän että itse en uskalla mitään sanoa hänelle ja niin..ehkä vaan luen merkityksiä asioista joissa niitä ei ole.
Tuo mies on ainakin minun mielestäni todella komea ja en käsitä miksi minua katselee kun olen tällainen meikitön hintelä hiiri kuten minua on kuvailtu.
Kommentit (45)
Miksi venäläinen mies ottaisi jonkun seksisirkushupakon? Siellä on omasta takaa hänellä kotimaassa feminismin ei- pilaamia naisia.
Vierailija kirjoitti:
No tänään tilanne meni siihen pisteeseen, että hänen työkaverinsa tuli kyselemään multa niitä näitä ja tämä mies yritti estää häntä tulemasta.. puhuivat selvästi minusta ennen tätä tilannetta mutta eipä tilanne nyt taida ikinä mihinkään edetä. :( ap
Toivottavasti ei etene. Saisit maistaa kilttimiesten elämää.
Jos se on irakilainen, niin olet liian vanha hänelle.
sit sä meet tekkee aloiteen
ootko Dumbass vai?
Vierailija kirjoitti:
Miksi venäläinen mies ottaisi jonkun seksisirkushupakon? Siellä on omasta takaa hänellä kotimaassa feminismin ei- pilaamia naisia.
En ole feministi enkä seksisirkushupakko. Ap
Laita instagramiin hastag russiangirl ja katso niitä kuvia, sen jälkeen katso omaa meikitöntä hiirilookkiasi peilistä ja unohda koko juttu. Naapurin Peralta saattaa lohjeta paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Laita instagramiin hastag russiangirl ja katso niitä kuvia, sen jälkeen katso omaa meikitöntä hiirilookkiasi peilistä ja unohda koko juttu. Naapurin Peralta saattaa lohjeta paremmin.
Tiedoksi, että moni venäläinen mies juuri ei pidä näistä tekoripsikanoista, vaan etsii aitoa naista.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kylläpä piristi. Ap
Vierailija kirjoitti:
No tänään tilanne meni siihen pisteeseen, että hänen työkaverinsa tuli kyselemään multa niitä näitä ja tämä mies yritti estää häntä tulemasta.. puhuivat selvästi minusta ennen tätä tilannetta mutta eipä tilanne nyt taida ikinä mihinkään edetä. :( ap
Mitä mä en nyt käsittänyt. Miksei tilannevoi edetä? Jos se kaveri tietää sen miehen olevan suhun ihastunut ja olisi tullut tiedusteluretkelle sen puolesta ja painoikin vähän jarrua kaverin estellessä.
Itse olen perusnätti, enkä ole koskaan pitänyt meikkaamisesta ja vientiä on ollut. En itse käsitä paksua meikkikerrosta tekoripseineen jne, petollistahan se on kun sen kuoren alta paljastuu erinäköinen ihminen.
Pyydä sitä kahville, äläkä ota hommaa niin helvetin vakavasti, niin voi ihan hyvin tehdä kivalta tai kiinnostavalta vaikuttavalle ihmiselle ilman että sitä tarvii pitää jonain suurena aloitteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä en nyt käsittänyt. Miksei tilannevoi edetä? Jos se kaveri tietää sen miehen olevan suhun ihastunut ja olisi tullut tiedusteluretkelle sen puolesta ja painoikin vähän jarrua kaverin estellessä.
En tiedä tuntuu vaan turhauttavalta ja kun on ollut aikaa miettiä niin tuskin hän musta olisi kiinnostunut vaan saatan tulkita tilanteita vaaleanpunaisten lasien läpi :( ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tuntuu vaan turhauttavalta ja kun on ollut aikaa miettiä niin tuskin hän musta olisi kiinnostunut vaan saatan tulkita tilanteita vaaleanpunaisten lasien läpi :( ap
Vaikkei se olisikaan kiinnostunut niin sun oma kiinnostus riittää ihan hyvin siihen että voit pyytää sitä kahvitteluseuraksi. Eniten ihminen katuu ohi menneitä mahdollisuuksia, väitetään joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei se olisikaan kiinnostunut niin sun oma kiinnostus riittää ihan hyvin siihen että voit pyytää sitä kahvitteluseuraksi. Eniten ihminen katuu ohi menneitä mahdollisuuksia, väitetään joskus.
Joo voit olla oikeassa.. tuo työpaikka vain on siitä hankala, että en tiedä onko soveliasta kysyä.. No en ole hetkeen menossa ja en tiedä onko hän töissä kun menen seuraavan kerran.. on aikaa harkita tai yrittää unohtaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo voit olla oikeassa.. tuo työpaikka vain on siitä hankala, että en tiedä onko soveliasta kysyä.. No en ole hetkeen menossa ja en tiedä onko hän töissä kun menen seuraavan kerran.. on aikaa harkita tai yrittää unohtaa. Ap
Missä se on töissä?
Ei voi olla noin vaikeaa.
Seuraavan kerran kun näette niin hymyilet sille ja katsot silmiin. Ja sanot vaikka privet. Venäläinen mies kyllä tulee juttelemaan jos on kiinnostunut kun vähän näytät vihreää valoa.
paka paka kirjoitti:
Seuraavan kerran kun näette niin hymyilet sille ja katsot silmiin. Ja sanot vaikka privet. Venäläinen mies kyllä tulee juttelemaan jos on kiinnostunut kun vähän näytät vihreää valoa.
Hän on sellaisessa virallisessa ammatissa niin voi olla ettei tule juttelemaan vaikka haluaisi. No en ole tapaamassa häntä vähään aikaan ehkä kerään rohkeutta tällä välin. Ap
Vierailija kirjoitti:
paka paka kirjoitti:
Hän on sellaisessa virallisessa ammatissa niin voi olla ettei tule juttelemaan vaikka haluaisi. No en ole tapaamassa häntä vähään aikaan ehkä kerään rohkeutta tällä välin. Ap
Jos on tullissa tai poliisissa niin sitten ei, muuten anna mennä :D