Luulin kuvitelleeni erään miehen olevan kiinnostunut, mutta taitaa hän olla. Olen liian ujo että ikinä tästä mitään tulisi :(
Näen aina silloin tällöin töiden puolesta erästä miestä joka on siis ulkomaalainen.
Heti kun ensi kerran näin hänet niin tuli outo olo, en osaa selittää mutta hämmennyin.
Kun menen hänen työpisteensä ohi hän tulee aina haahuilemaan samaan aulaan johon menen istumaan, ei tee mitään mutta seisoskelee siinä jonkin aikaa ja siinä on sellaista pientä silmäpeliä.. ensin luulin että se on sattumaa, mutta nyt kun sama on toistunut 5krt ja olen seurannut ettei tee tätä kaikille. Minun silmissäni kaunotariakin kulkee samaan aulaan hänen ohitseen, mutta ei tule heidän perässään.
No nyt kävin tänään taas ja tämä mies olikin muissa hommissa rakennuksen ulkopuolella ja huomasi minut ikkunasta. Ajattelin että nyt kyllä kuvittelen, ei hän minua katso kunnes jäimme katselemaan toisiamme ja hänen työkaveri kävi "palauttamassa hänet maan pinnalle " tökkäämällä, että olisi töitä tehtävänä. Samalla tuo työkaveri katsoi minua, hymyili ja sanoi tuolle miehelle jotain.
Joo olen 27v ja kuulostan teiniltä.. hankala keskittyä mihinkään kun tuo mies pyörii päässä.. sen tiedän että itse en uskalla mitään sanoa hänelle ja niin..ehkä vaan luen merkityksiä asioista joissa niitä ei ole.
Tuo mies on ainakin minun mielestäni todella komea ja en käsitä miksi minua katselee kun olen tällainen meikitön hintelä hiiri kuten minua on kuvailtu.
Kommentit (45)
Huomaa kyllä jos vilkuilet, anna palaa vaan. Kaverpyyntöä somessa? Mikä tahansa kysymys jolla avaat keskusteluyhteyden: anteeksi, voinko auttaa jotenkin? Hei, anteeksi, mikä sinun ystäväsi nimi on, jäin vain miettimään jotain blaa blaa. Huikkaa hyvät joulut ja uudet vuodet.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä jos vilkuilet, anna palaa vaan. Kaverpyyntöä somessa? Mikä tahansa kysymys jolla avaat keskusteluyhteyden: anteeksi, voinko auttaa jotenkin? Hei, anteeksi, mikä sinun ystäväsi nimi on, jäin vain miettimään jotain blaa blaa. Huikkaa hyvät joulut ja uudet vuodet.
Enpä tiedä edes hänen nimeään, mutta kiitos vinkistä :) ap
Se varmaan siitä sitten, en ole törmännyt häneen enää.. Tiedä vaikka olisi vaihtanut työpaikkaa tai työtehtäviä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se varmaan siitä sitten, en ole törmännyt häneen enää.. Tiedä vaikka olisi vaihtanut työpaikkaa tai työtehtäviä. Ap
Hänen peniksensä seilaa toisen naisen vaginassa kookkaiden kourien leipoessa kiihkosta värähteleviä lollottimia miehen samalla näykkiessä naisen kaulaa. Olisit uskaltautunut niin se olisit voinut olla sinä. Niih.
Jotkut elävät tätä elämää enemmän päässään kuin reaalissa, ja se on ihan ok, kunhan itse tajuaa omat vaikutusmahdollisuutensa, eikä syyttele muita menetyksistään myöhemmin.
Sielläpä juuri. Ap