Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin kuvitelleeni erään miehen olevan kiinnostunut, mutta taitaa hän olla. Olen liian ujo että ikinä tästä mitään tulisi :(

Vierailija
14.12.2018 |

Näen aina silloin tällöin töiden puolesta erästä miestä joka on siis ulkomaalainen.

Heti kun ensi kerran näin hänet niin tuli outo olo, en osaa selittää mutta hämmennyin.

Kun menen hänen työpisteensä ohi hän tulee aina haahuilemaan samaan aulaan johon menen istumaan, ei tee mitään mutta seisoskelee siinä jonkin aikaa ja siinä on sellaista pientä silmäpeliä.. ensin luulin että se on sattumaa, mutta nyt kun sama on toistunut 5krt ja olen seurannut ettei tee tätä kaikille. Minun silmissäni kaunotariakin kulkee samaan aulaan hänen ohitseen, mutta ei tule heidän perässään.

No nyt kävin tänään taas ja tämä mies olikin muissa hommissa rakennuksen ulkopuolella ja huomasi minut ikkunasta. Ajattelin että nyt kyllä kuvittelen, ei hän minua katso kunnes jäimme katselemaan toisiamme ja hänen työkaveri kävi "palauttamassa hänet maan pinnalle " tökkäämällä, että olisi töitä tehtävänä. Samalla tuo työkaveri katsoi minua, hymyili ja sanoi tuolle miehelle jotain.

Joo olen 27v ja kuulostan teiniltä.. hankala keskittyä mihinkään kun tuo mies pyörii päässä.. sen tiedän että itse en uskalla mitään sanoa hänelle ja niin..ehkä vaan luen merkityksiä asioista joissa niitä ei ole.

Tuo mies on ainakin minun mielestäni todella komea ja en käsitä miksi minua katselee kun olen tällainen meikitön hintelä hiiri kuten minua on kuvailtu.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän tulee juttelemaan ja tekee jonkin siirron, jos on kiinnostunut.

Vierailija
2/45 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä odotellessa.. olisi varmaan jo tullut jos haluaisi tulla. Tosin en tiedä kuinka paljon hän osaa puhua suomea. Itse osaan venäjää mutta hän ei sitä tiedä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä odotellessa.. olisi varmaan jo tullut jos haluaisi tulla. Tosin en tiedä kuinka paljon hän osaa puhua suomea. Itse osaan venäjää mutta hän ei sitä tiedä. Ap

Puhu ohimennen hänen kuullensa Venäjää niin saa tietää et osaat kielen :D

Etkä sä kaikkien silmissä ole hiiri, jotkut miehet tykkää naisista jotka ei meikkaa. Tsemppiä!

Vierailija
4/45 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu ohimennen hänen kuullensa Venäjää niin saa tietää et osaat kielen :D

Etkä sä kaikkien silmissä ole hiiri, jotkut miehet tykkää naisista jotka ei meikkaa. Tsemppiä!

Hyvä idea, en tullut ajatelleeksi! :) ja kiitos:) ap

Vierailija
5/45 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hommaan tule selvyys, kun keskustelette pikkujouluissa rakkauden kielellä.

Vierailija
6/45 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä vielä itsellesi miehen löydät, usko pois t. Toinen tosi ujo hiirulainen :)

Vierailija
7/45 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa löydät, ikävä kyllä.

T. Hiirulainen

Vierailija
8/45 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Hiirulainen

Kiitos.. Ap

Vierailija
9/45 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana😍

Vierailija
10/45 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Hiirulainen

XD

Vierailija
11/45 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua, jos vaikka laitat puhelinnumerosi lapulle ja seuraavan kerran, kun näet sen komistuksen, sujautat lapun hänen käteensä ja hymyilet kauniisti?

Kerran täällä vaan eletään! :)

Vierailija
12/45 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua, jos vaikka laitat puhelinnumerosi lapulle ja seuraavan kerran, kun näet sen komistuksen, sujautat lapun hänen käteensä ja hymyilet kauniisti?

Kerran täällä vaan eletään! :)

Teinix, ihquu

Vierailija
13/45 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain kun vielä voit. 👍🏻 Itse olin kesällä vähän vastaavassa tilanteessa mutta olin liian ujo. Nyt harmittaa 😢. Olen saanut pari kertaa pakit ja en enää uskaltanut. Sinulla on vielä mahdollisuus! 😊

Vierailija
14/45 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee jotain kun vielä voit. 👍🏻 Itse olin kesällä vähän vastaavassa tilanteessa mutta olin liian ujo. Nyt harmittaa 😢. Olen saanut pari kertaa pakit ja en enää uskaltanut. Sinulla on vielä mahdollisuus! 😊

Täytyy yrittää keksiä jotain :) ap

Vierailija
15/45 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kun se ujous ja lähestymättömyyshän on vain naisten etuoikeus.

Vierailija
16/45 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla etäisemmässä tuttavapiirissä naista jotka on aika ilmiselvästi kiinnostuneita, toinen varsinkin vilkuilee aina vähän väliä mun suuntaan ja on tykkäillyt ihan kaikista insta-päivityksistä, joskus laitoin jotain tosi tylsiä ihan vaan kokeeksi.

MUTTA: aina kun ollaan oltu jossain samassa tilaisuudessa, nainen pakenee kaveripiirinsä keskelle (ja vilkuilee sitten sieltä). Käytännössä vaatisi melkein kyynärpäätaktiikkaa että pääsisi edes jutteluetäisyydelle. Joskus hain tanssimaan, lähti kyllä mutta biisin loputtua taas lähestulkoon karkasi paikalta.

Ja nyt hiljattain oli yksi toinen jonka tunsin kaukaa menneisyydestä jotenkin, oltiin vähän viestiteltykin, sovittiin että nähdään pikkujouluissa, mutta nainen taas linnoittautui oman kaveripiirinsä keskelle. Jälkeenpäin sitten kysyi viestillä että mitä pidin pikkujouluista yms ja kysyi miksen tullut juttelemaan.

Hyvät naiset: jos olette kiinnostuneet jostakusta, olisiko ihan mahdotonta helpottaa edes sen verran että hengailette siellä kaveriporukan reunalla eikä keskellä, tai että jossain vaiheessa istuu vaikka sohvalle siten että viereinen paikka on vapaana.

Vierailija
17/45 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap, onko hän minkälaisessa asemassa työssään ts.onko hänelle ok tulla sinun juttusille ilman syytä? Vai kannattaisiko tosiaan yrittää itse aloitetta?

Venäläiset on aika tarkkoja työstään ja protokollasta, että vaikka jutulle haluaisi tulla voi olla ettei se ole työnpuolesta ok?

Vierailija
18/45 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähestyy kyllä jos on kiinnostunut. Itsekin kuvittelin, että samassa työssä ollut ujohkon oloinen mies olisi ollut kiinnostunut. No ei ollut. Selvästi häntä imarteli minun kiinnostukseni ja jollain tasolla vastasikin siihen kun seuraansa hakeuduin.

Tosiasioita miettiessä; ei kuitenkaan koskaan oma-aloitteisesti hakeutunut seuraan jne. Naurua ja ilonpitoa riitti kuitenkin minua noin 10 vuotta nuoremman naisen kanssa. Eli kiinnostus oli siihen suuntaan, ei suinkaan minuun.

Vierailija
19/45 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap, onko hän minkälaisessa asemassa työssään ts.onko hänelle ok tulla sinun juttusille ilman syytä? Vai kannattaisiko tosiaan yrittää itse aloitetta?

Venäläiset on aika tarkkoja työstään ja protokollasta, että vaikka jutulle haluaisi tulla voi olla ettei se ole työnpuolesta ok?

Tätä en tullut ajatelleeksi. Ap

Vierailija
20/45 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voisi mennä pieleen...!!??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme