Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin näyttäväni hyvältä. Otin kuvan ja kuvasta katsoo lihava, keski-ikäinen nainen jolla on liikaa meikkiä

Vierailija
14.12.2018 |

Piti mennä kaveriporukalla syömään, laitoin viestiä että olen kipeä enkä pääse. Pesin meikit ja ryömin tänne sänkyyn. On nälkä mutten todellakaan aio syödä, en sen kuvan nähtyäni !
Kolmoisleuka. Muodoton pyöreä naama. Valtavat läskitissit jotka tunkevat ulos paidasta. Irvokkaalta näyttävä kirkkaanpunainen huulipuna ja vielä irvokkaampi nutturakampaus, joka peilissä näytti hauskalta ja nuorekkaalta. Syvät juonteet nenänpielissä ja otsassa. Miten ja missä ja välissä minusta on tullut näin läski, ja ryppyinen?!

Kommentit (437)

Vierailija
81/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiloja kertyy salakavalasti ja omalle peilikuvalleen sokeutuu " En mä nyt niin läski ole "

Itsekin luulin voivani mättää munkkeja ja sipsejä ilman seuraamuksia, kunnes tajusin painavani 90 kg.

Minun on vaikea käsittää tätä. Ykskaksko sitä huomaa painavansa 90? Ei esim. lihomista huomaa, kun ekat 10kg tullut(noin vain) ja sitten seuraavat? Aikaakin tuohon menee.

Vierailija
82/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias, eikä naamani roiku VIELÄ. Tämän ketjun innoittamana päätin juuri, että aloitan säännöllisen kasvojoogan tms. ehkäisemään naaman valahtamista. Youtubesta löytyy paljon videoita, jos muitakin kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti mennä kaveriporukalla syömään, laitoin viestiä että olen kipeä enkä pääse. Pesin meikit ja ryömin tänne sänkyyn. On nälkä mutten todellakaan aio syödä, en sen kuvan nähtyäni !

Kolmoisleuka. Muodoton pyöreä naama. Valtavat läskitissit jotka tunkevat ulos paidasta. Irvokkaalta näyttävä kirkkaanpunainen huulipuna ja vielä irvokkaampi nutturakampaus, joka peilissä näytti hauskalta ja nuorekkaalta. Syvät juonteet nenänpielissä ja otsassa. Miten ja missä ja välissä minusta on tullut näin läski, ja ryppyinen?!

Viina, rööki ja vuosikymmenen kyr päkarusellissa pyörintä kuluttavat?

Miksi dramatisoit? Osa kuvaamistasi asioista on sellaisia, joille voi tehdä jotain. Kampaus ja oikea hilitty puna esimerkiksi. Älkääkä, hyvät ylipainoiset , pukeutuko liian piniin vaatteisiin. Minulla on ystävä, jolla valtavat ryntäät, mutta hän kantaa ne upeasti oikeankokoisissa liiveissä ja hyvinistuvissa vaatteissa, ei siis mittään peittäviä telttoja.

Keski-ikäinen nainen on usein hyvin samantyyppinen. Miksi ihmeessä?

Sitten tuohon naaman valahtamiseen ei voi oikein mitään tehdä, mutta siinäkin auttaa oikea kampaus.

Hyvää viikonloppua+ hyviä peilikokemuksia. Älkää tyytykö asiaan, jos sille voi jotain tehdä.

Vierailija
84/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keskustelu aikoihin!

Itse näytän hyvältä peilistä ja selfieissä peilin kautta, mutta valokuvissa kamalalta! Jotenkin oma silmä korjaa virheet peilistä mutta valokuvissa näkyy totuus.

Tosin annan itselleni anteeksi jonkin verran, koska en ole enää parikymppinen, vaan nelikymppinen.

Vierailija
85/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi rakastaja tekee ihmeitä mammat!!  ;;;;))).

Vierailija
86/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä monen kanssa: hoikkuus nuorentaa. Mutta sekin kannattaa hoitaa siten, ettei päästä itseään lihomaan. Jos laihduttaa keski-ikäisenä paljon, iho jää roikkumaan, joten ei välttämättä vaikuta ulkonäköön kovin positiivisesti. Terveyteen toki.

Täytyy todeta, että on kivaa olla nelikymppisenä hoikka. Moni paljon nuorempi on jo ihan lösähtäneemmän näköinen. Hauskinta on, kun voi mennä esim firman tilaisuuksiin ja tälläytyä oikein kunnolla.

Kuriositeettina: useampi lapsi, pitkä koulutus ja ura. Monesta asiasta voin antaa periksi, mutten nukkumisestani tai lenkillä käymisestäni.

Vierailija
87/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet pitävät kuvaamaasi naistyyppiä seksikkäänä, joten ole rauhassa ja ylpeästi oma itsesi!

Vierailija
88/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa nähdä keski-ikäinen tai vanhempikin nainen, joka on hoitanut itseänsä ja kantaa iän tuomat muutokset hyvin. Hyvin leikattu tukka, hillitty meikki, kiva pukeutuminen, ystävällinen asenne muihin ihmisiin=positiivinen ihminen, johon haluaisin tutustua.

Olen huomannut tämän lihavuuskeskustelun tai useamminkin aikana sellaisen ilmiön, että raskaasti ylipainoiset ihmiset ovat muutenkin hoitamattoman näköisiä. Jotkut ryijyt päällä, usea hompssuinen olemus ja tukkakin usein likainen. Mitä se on? Onko niin, että kun ylipainoa pukkaa, niin ei muutenkaan välitä.

Minusta kannattaisi muistaa, että ihminen on aina jonkinlainen käyntikortti uudelle ihmiselle.

Vierailija
89/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi osa ongelmaa on siinäkin, että silmä on tottunut ammattimeikkaajan jäljiltä photoshopattuihin kuviin, joita näkee nykyään vähän joka paikassa. Ennen kuvia oli vähemmän ihan absoluuttisesti, ja iso osa kuvista oli kotikutoisia kuvia ystävistä ja sukulaisista. Joku bussipysäkin mainoskasvo oli poikkeus. Nyt joka nettisivua koristaa kuva contour-meikatusta ja kuvakäsitellystä kansainvälisen tason tähdestä. Alkaahan siinä oma naama väkisinkin tuntua arkiselta!

Tämä! Olen huomannut, että ihmisillä ei ole enää mitään käsitystä siitä, miltä näyttää esimerkiksi nelikymppinen nainen. Kaikki julkaisevat itsestään vaan filtteröityjä kuvia, joissa naama siloteltu.

Vierailija
90/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä monen kanssa: hoikkuus nuorentaa. Mutta sekin kannattaa hoitaa siten, ettei päästä itseään lihomaan. Jos laihduttaa keski-ikäisenä paljon, iho jää roikkumaan, joten ei välttämättä vaikuta ulkonäköön kovin positiivisesti. Terveyteen toki.

Täytyy todeta, että on kivaa olla nelikymppisenä hoikka. Moni paljon nuorempi on jo ihan lösähtäneemmän näköinen. Hauskinta on, kun voi mennä esim firman tilaisuuksiin ja tälläytyä oikein kunnolla.

Kuriositeettina: useampi lapsi, pitkä koulutus ja ura. Monesta asiasta voin antaa periksi, mutten nukkumisestani tai lenkillä käymisestäni.

Miksi hiukan pulleampi ei voisi tälläytyä oikein kunnolla?

Vierailija
91/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiloja kertyy salakavalasti ja omalle peilikuvalleen sokeutuu " En mä nyt niin läski ole "

Itsekin luulin voivani mättää munkkeja ja sipsejä ilman seuraamuksia, kunnes tajusin painavani 90 kg.

Minun on vaikea käsittää tätä. Ykskaksko sitä huomaa painavansa 90? Ei esim. lihomista huomaa, kun ekat 10kg tullut(noin vain) ja sitten seuraavat? Aikaakin tuohon menee.

Minä olen nyt ollut pitkään tuolla tiellä, tosin painoa nyt 75 (aiemmin 67). Vaivihkaa tämä nousu on käynyt. Vähän tinkinyt liikunnasta, syönyt isompia annoksia kuin aiemmin, nauttinut useammassa tilaisuudessa viiniä jne. Syyt ovat selkeästi tiedossani. Sitten sitä ajattelee, että "paino on noussut varmaan 5 kg!!", mutta kun käy puntarilla, onkin nousua tapahtunut "vain" 0,5 kg. Helpotuksen huokaus. Siis nousua se on toki sekin, mutta itselleen huijaa että mähän voin todella syödä ja juoda ihan miten vaan ilman seuraamuksia, puoli kiloa nyt lähtee esim. seuraavalla vessakäynnillä... Näin sitä kertyy hiipien. Seuraavalla kerralla ei mieti sitä alkuperäistä lukemaa, vaan edellistä, ja kun nousua ei ole taaskaan tapahtunut "juuri mitään" niin sama jatkuu vaan.

Näin omassa tapauksessani on päässyt paino kertymään. Itsensä huijaamisen keinot on näemmä moninaiset, kun ei laiskuuttaan halua ryhdistäytyä ajoissa. Nyt painoa on sitten näin paljon ja olen itsekin vasta hiljan oivaltanut tuon ajatuskuvion, josta jäin itselleni kiinni. Onneksi nyt, nyt pidän sen alkupainon mielessä ja vertaan lukemia nykyään siihen.

Ajatus näiden tulleiden kilojen karistamisesta tuntui ensin työläältä, sitten mietin että jos en tee sitä nyt, vuoden sisällä sitä on toinen samanmoinen lisää. No time like present.

Vierailija
92/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies_x kirjoitti:

Aika monet pitävät kuvaamaasi naistyyppiä seksikkäänä, joten ole rauhassa ja ylpeästi oma itsesi!

Pidätkö sinä?

Vierailija
93/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi osa ongelmaa on siinäkin, että silmä on tottunut ammattimeikkaajan jäljiltä photoshopattuihin kuviin, joita näkee nykyään vähän joka paikassa. Ennen kuvia oli vähemmän ihan absoluuttisesti, ja iso osa kuvista oli kotikutoisia kuvia ystävistä ja sukulaisista. Joku bussipysäkin mainoskasvo oli poikkeus. Nyt joka nettisivua koristaa kuva contour-meikatusta ja kuvakäsitellystä kansainvälisen tason tähdestä. Alkaahan siinä oma naama väkisinkin tuntua arkiselta!

Tämä! Olen huomannut, että ihmisillä ei ole enää mitään käsitystä siitä, miltä näyttää esimerkiksi nelikymppinen nainen. Kaikki julkaisevat itsestään vaan filtteröityjä kuvia, joissa naama siloteltu.

Ei se kylläkään auta, käsittääkseni miehet vertaa nelikymppistä kaksikymppiseen eikä toisiin nelikymppisiin. (ja kyllä, se on ongelma jos ei ole saanut pyydystettyä sitä omaa ukkokultaa edes kaksikymppisenä)

Vierailija
94/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää mennä kaltaisesi seuraan. Esim. mummotunneliin.

Vierailija
95/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvista. Minusta osa näyttää kuvissa paremmalta, osa huonommalta kuin livenä. Kaksi hoikkaa ja kaunista ystävääni näyttävät kuvissa kasvoiltaan turpeammilta kuin oikessa elämässä. Niin että ei se kamera absoluuttisen todenmukaista kuvaa anna.

Vierailija
96/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap. 

Ystävien seura on tärkeää, ei sitä pitäisi jättää väliin oman ulkonäön takia. 

Eikä sun tarvitse syömistä lopettaa, mutta nyt olisi varmaan sopiva paikka katsoa millaisia ruokia syöt ja tehdä muutoksia. Nopeasti saat tilannetta parannettua eikä tarvi kärsiä ulkonäköahdistuksesta ja jäädä siksi kotiin.

Valitettavasti tuo ”nopeasti saat tilannetta parannettua” ei sekään enää nelikymppisenä pidä paikkansa. Laihtuminen on hyvin hidasta tai olematonta ja vaatii paaaaljon enemmän muutoksia ruokavalioon kun nuorempana riitti, että jättää karkit vähän vähemmälle. Liikunta tuo parempaa oloa, mutta ei sekään enää näy kropassa positiivisina muutoksina - kehon muokkaaminen vaatisi personal trainerin apua ja todella tiukkaa treeniä. Ihan paskaa, mutta näillä mennään.

Paras ja ainoa apu itselleni on liikkua ja syödä terveellisesti, välttää peilejä ja kameroita ja yrittää olla ajattelematta asiaa niin paljon. Tiedän, on vaikeaa, mutta tällä tavoin onnistun menemään baariinkin sen näköisenä kuin ois itsetunto kohdillaan ja sitä myötä myös miesten huomiota tulee. Huom. Älä mene parikymppisten trendibaariin, se vaan masentaa.

Vierailija
97/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rupsahtaminen alkaa kun kolmenkympin rajapyykki on ylittynyt. Miehen ja naisen hormonitoiminta on erilaista ja sen seurauksena kuusikymppinen mies näyttää nelikymppiseltä ja nelikymppinen nainen kuusikymppiseltä.

Vierailija
98/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen kolmikymppisten parissa, itse olen melkein 50-v. Jotenkin koen itseni saman ikäiseksi kuin työkaverini. Aina kauhean hämmästynyt, kun tapaan ikäisiäni keski-ikäisiä ystäviäni, jotka ovat rypistyneet ja rupsahtaneet. En voi uskoa, että olen heidän ikäinen.

Pahinta on, että ystäväsi hyvin todennäköisesti pitävät sinua vanhemman näköisenä kuin oletkaan. Monilla meillä on ulkonäköilluusio.

Tiedän vanhenneeni siitä, että saan olla bussissa kaikessa rauhassa eikä kukaan miespuolinen juoppo tule lähentelemään tai jankuttamaan jotain typerää. Ihanaa! :)

Vierailija
99/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen rupsahtaminen alkaa kun kolmenkympin rajapyykki on ylittynyt. Miehen ja naisen hormonitoiminta on erilaista ja sen seurauksena kuusikymppinen mies näyttää nelikymppiseltä ja nelikymppinen nainen kuusikymppiseltä.

Olisi mielenkiintoista nähdä maailma kaltaistesi miesten silmillä, koska mielestäni miehet ovat lähes poikkeuksetta vanhan ja rupsahtaneen näköisiä. :)

N

Vierailija
100/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, parikymppisenä minun ei tarvinnut hyvää kuntoa ylläpitääkseni tehdä muuta kuin kävellä silloin tällöin, nyt jos haluaisin samanlaisen perseen niin pitäisi käydä salilla varmaan 20 h viikossa. Eipä tuotakaan osannut nuorena arvostaa, vilkasta aineenvaihduntaa ja hormonitoimintaa.. naaman roikkumisen taas aiheuttaa kollageenin vähyys, kasvojumppa ei siihen erityisemmin auta kun kyse ei ole naamalihasten puutteesta.