Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin näyttäväni hyvältä. Otin kuvan ja kuvasta katsoo lihava, keski-ikäinen nainen jolla on liikaa meikkiä

Vierailija
14.12.2018 |

Piti mennä kaveriporukalla syömään, laitoin viestiä että olen kipeä enkä pääse. Pesin meikit ja ryömin tänne sänkyyn. On nälkä mutten todellakaan aio syödä, en sen kuvan nähtyäni !
Kolmoisleuka. Muodoton pyöreä naama. Valtavat läskitissit jotka tunkevat ulos paidasta. Irvokkaalta näyttävä kirkkaanpunainen huulipuna ja vielä irvokkaampi nutturakampaus, joka peilissä näytti hauskalta ja nuorekkaalta. Syvät juonteet nenänpielissä ja otsassa. Miten ja missä ja välissä minusta on tullut näin läski, ja ryppyinen?!

Kommentit (437)

Vierailija
61/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55-v. Katoin kotona peilistä että vielä ihan soivan näköinen: hyvä tyyli, juuri kampaajan värjäämä trendikäs kampaus, sopivasti koruja, hyvä ryhti kun olen (mielestäni) harrastanut sauvakävelyä ahkerasti.

Puolen tunnin kuluttua sovituskopissa: koko 44 ja Xl vaatteet kopissa mukana, VALTAVA vatsa, perse ja reidet, tukka on nyrhityn näköinen takaa, leuka roikkuu.

En lähde mihinkään ulos enää, siis muuta kuin töihin ja ruokakauppaan. Vapaa-ajat mökillä, se on saaressa ja siellä pysyn.

Olihan se hauskaa aikaa se 80-luku. Kiitos ja näkemiin.

Ihan kuin minun ajatuksia ja kokemuksia.

Vierailija
62/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos haluaisi pitää hauskaa vastakkaisen sukupuolen kanssa ja ikä/ulkonäkö estää sen, mikä sitten neuvoksi?

Niinpä. Mäkin olen järjettömän ihastunut yhteen mieheen, mutten tiedä kelpaisinko sille ulkoisesti. Olen saanut ulkonäöstäni sekä kehuja että haukkuja, etten pysty lainkaan arvioimaan. Itsetuntoni on iän myötä vain heikentynyt ulkonäön osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kävin pitkästä aikaa uimassa ja tunsin oloni hyväksi. Noh, kun katsoin itseäni peilistä niin sieltä tuijotti takaisin raskausarpinen, ohuthiuksinen perunanenä. Äkkiä pyyhe ympärille.

Todellakin laihdutan.

Vierailija
64/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos haluaisi pitää hauskaa vastakkaisen sukupuolen kanssa ja ikä/ulkonäkö estää sen, mikä sitten neuvoksi?

Niinpä. Mäkin olen järjettömän ihastunut yhteen mieheen, mutten tiedä kelpaisinko sille ulkoisesti. Olen saanut ulkonäöstäni sekä kehuja että haukkuja, etten pysty lainkaan arvioimaan. Itsetuntoni on iän myötä vain heikentynyt ulkonäön osalta.

Niin, aina saa kuulla että "iän myötä olen hyväksynyt ulkonäköni" - joo, kyllähän se oma 18 v naama ja kroppa nyt 20 v myöhemmin on todella hyvä, tämä nykyinen ulkonäkö sen sijaan ei...minkä huomaa myös siitä miesten kiinnostuksen puutteesta.

Vierailija
65/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sisälleni lehahti sellainen valtava myötätunnon olo ap:tä kohtaan, vaikka olenkin melko kyyninen ihminen. Tsemppiä, kyllä se siitä.

-M34

Vierailija
66/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiloja kertyy salakavalasti ja omalle peilikuvalleen sokeutuu " En mä nyt niin läski ole "

Itsekin luulin voivani mättää munkkeja ja sipsejä ilman seuraamuksia, kunnes tajusin painavani 90 kg.

Mä taas olen aina seurannut painoa ja se pysyi vuosia aina melko samana, mutta kehonkoostumus olikin muuttunut. Senttejä oli tullut lisää koska ilmeisesti lihaksia oli korvaantunut läskillä. Tajusin yhtäkkiä oikeasti enkä vain kuvitelmissani näyttäväni isommalta ja sitten käytin mittanauhaa pitkästä aikaa. No, ainakin järkytys sai viimein muuttamaan elintapoja.

Vierailija
67/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. 

Ystävien seura on tärkeää, ei sitä pitäisi jättää väliin oman ulkonäön takia. 

Eikä sun tarvitse syömistä lopettaa, mutta nyt olisi varmaan sopiva paikka katsoa millaisia ruokia syöt ja tehdä muutoksia. Nopeasti saat tilannetta parannettua eikä tarvi kärsiä ulkonäköahdistuksesta ja jäädä siksi kotiin.

Vierailija
68/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iälle ei voi mitään, kiloille voi. Ylimääräiset kilot pilaa ulkonäköä paljon, paitsi jos on instagrammaaja lindamariie

Kun ikää kertyy, on parempi ettei ole liian laiha. Rypyt pysyvät paremmin kuosissa.

Vierailija
69/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelen että oon vaan keski-ikäisen naisen valepuvussa, siellä on turvallista olla.

Vierailija
70/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lannistu yhdestä kuvasta! Mä olen nuori ja hoikka valokuvamalli, mutta ihan onneton selfieiden ottaja ja usein tuleekin otettua NIIN rumia kuvia ettei todella uskoisi minuksi. Äitinikin on kaunis keski-ikäinen nainen mutta ei usko kun yritän vinkata että se alakulma ei imartele ketään :)

Älä pilaa mieltäsi huonon kuvan takia, jos peilistä näkyy nätti nainen ja kaveriporukka olisi mukava.

Oletpa ihana nuori. Vuoksesi kestän jatkossa montaa " vähemmän ihanaa" helposti

T. Nainen 53 v

Vierailija
71/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iälle ei voi mitään, kiloille voi. Ylimääräiset kilot pilaa ulkonäköä paljon, paitsi jos on instagrammaaja lindamariie

Kun ikää kertyy, on parempi ettei ole liian laiha. Rypyt pysyvät paremmin kuosissa.

Ylipaino vanhentaa kyllä kaikkein eniten. Siro vartalo ja hyvä ryhti auttaa pitkälle.

Vierailija
72/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä naaman valahtaminen on jotain ihan järkyttävää ja varsinkin kun tästä ei kukaan koskaan varoittanut tai kertonut. Aina on vaan puhuttu rypyistä ja kuinka niitä voi ennalta ehkäistä, mutta eipä juuri ole näkynyt niksejä kuinka naama pidetään omalla paikallaan. Ne rypyt jotenkin olisikin ihan fine toisin kuin tämä, koska ei tässä nyt enää ihan teinityttönen ole vaikka finnejä tietenkin pukkaa yhä edelleen.

N42

Minä vilpittömästi luulin että siinä iässä kun naama alkaa valahtaa, finnejä ei enää tulisi, korkeintaan jotain pieniä mustapäitä jotka pysyy kurissa kuorinnalla. My ass. Etenkin viime kuukausina kun pillerit vaihtui sterilisaatioon, on naama kukkinut kuin pahimmassa teini-iässä. Paitsi että teini-iässä ei ollut couperosan alkua eikä ryppyjä.

Tuntuu myös siltä että keski-ikäisten naisten kehon muuttumiseen liittyvät normaalit murheet koitetaan vain vaientaa nälvimällä huonosta itsetunnosta ja pinnallisuudesta vaikka nuoruuden ihannointia tulee joka tuutista. Jopa kauneusleikkauksista -joiden tulokset ovat yleensä enemmän creepyt kuin nuorentavat- kohkataan paljon enemmän kuin puhutaan siitä miten keski-ikäinen nainen voi tuntea itsensä kauniiksi ja seksikkääksi vanhetessaan. 

Tämä!

Vierailija
73/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä naaman valahtaminen on jotain ihan järkyttävää ja varsinkin kun tästä ei kukaan koskaan varoittanut tai kertonut. Aina on vaan puhuttu rypyistä ja kuinka niitä voi ennalta ehkäistä, mutta eipä juuri ole näkynyt niksejä kuinka naama pidetään omalla paikallaan. Ne rypyt jotenkin olisikin ihan fine toisin kuin tämä, koska ei tässä nyt enää ihan teinityttönen ole vaikka finnejä tietenkin pukkaa yhä edelleen.

N42

Olen just samanikäinen ja huomannut saman. Ei ryppyjä paljoa, mutta naama roikkuu...suupieletkin kohti maata...

Jos on varaa, niin botox ja fillerit maltilla käytettynä voi tehdä ihmeitä. Ei kannata luovuttaa, vaihtoehtoja on. Itse käytän ja ulkonäkö nuorentuu helposti 10 vuotta niiden ansiosta. Turhaan ne tuomitaan siinä vaiheessa kun luonnollinen "kauneus" on mennyttä. Alapeukkua varmaan nyt sataa mut aattelin silti kertoa että peli ei ole menetetty, jos ei sitä halua vielä menettää : )

Vierailija
74/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan iälle ei voi mittään, painolle ja meikille. Tärkein ulkomuotoa parantava asia on (valitettavasti) hoikkuus.

Riittäisikö meikiksi vaikka huulipuna?

Tuo paino on niin totta. Valitettavasti. Muutamakin ylimääräinen kilo saattaa tehdä varsinkin naisesta tanttamaisen ja vanhemman oloisen. Kilot vanhentaa.

En suosittele tavoittelemaan olemukseen nuorekkuutta millään tekoripsillä tai t*ssipaidoilla. Nuo tekee vaan naurettavan näköiseksi. Hyvä ryhti, ylimääräiset kilot pois ja siisti tyyli vaatteisiin ja hyvä leikkaus hiuksiin. Niin, ja yksi lisä tähän paasaukseen. :) Niitä hiuksia ei tarvitse kynityttää lyhyiksi iän myötä. Esim. long bob sopii yllättävän monelle.

Vierailija
75/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herrajumala!

Olen ruma, en saa pitää hauskaa, nyyh!

Ihmisarvo on paksuillakin!

Älkää katsoko niitä kuvia! Eläkää ja pitäkää hauskaa, ihan sama miltä näyttää jossain fakin kuvassa?

Musta oli tyylikästä, kun orange is new blackissa, paksuksi äitinsäkin taholta haukuttu mimmi on miesten suurimmassa suosiossa ja tulee raskaaksi söpön vartijan kanssa.

Ruoka on hyvää ja hauskanpito hauskaa.

Katsokaa Trumppia, toteaako hän aamuisin että on oranssi marsu päässä, karmea naama ja plösö keho, en voi tehdä mitään?

Siis toi teksti kuulostaa niin mun äidiltä, että voisi kuvitella että hän täällä vauva palstalla kirjoittaa :D

Sulla on ihana mamma, mulla on vain poikia, mutta jos mun tyttäret itkisi ulkonäköään, en ehdottaisi hoitoja vaan että pää pystyyn ja menoksi! Maailma odottaa.

Vierailija
76/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski- ikäinen nainen. Liikun, kun jaksan ( uin ja lenkkeilen) ja välillä makaan sohvalla ja luen. Saan huomiota miehiltä enemmän, kuin nuorena. Itsetuntoni ja ryhtini on nyt parempi. Meikkaan vähän ja käyn kampaajalla kuukausittain värjäämässä tyvikasvun puolipitkistä hiuksistani. Luottskaa siskot itseenne!

Vierailija
77/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin sairaalassa tutkimuksissa ja vastaani tuli todella harmaanaamainen nainen. Ajattelin että on jo kulahtaneen näköinen tyyppi. Meni tosi kauan tajuta, että olin tuijottanut itseäni oven heijastavasta pinnasta...

Mulla kävi sama juttu, paitsi että tapahtui vaatekaupassa. Ajattelin myös, että tuleepa väsyneen ja nuhjaantuneen oloinen nainen vastaan. Voi ei, onko toi minä! Järkyttyneenä kävelin ovesta ulos. Se siitä vaatteiden ostosta.

Vierailija
78/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski- ikäinen nainen. Liikun, kun jaksan ( uin ja lenkkeilen) ja välillä makaan sohvalla ja luen. Saan huomiota miehiltä enemmän, kuin nuorena. Itsetuntoni ja ryhtini on nyt parempi. Meikkaan vähän ja käyn kampaajalla kuukausittain värjäämässä tyvikasvun puolipitkistä hiuksistani. Luottskaa siskot itseenne!

Mulla taas ei ole hyvä itsetunto ja saan vähemmän huomiota kuin nuorena, vaikka silloin itsetunto oli jos mahdollista vieläkin huonompi.. ei se estänyt miehiä kiinnostumasta, vaikkei ne kaikki mitään priimaa olleetkaan.

Vierailija
79/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen kolmikymppisten parissa, itse olen melkein 50-v. Jotenkin koen itseni saman ikäiseksi kuin työkaverini. Aina kauhean hämmästynyt, kun tapaan ikäisiäni keski-ikäisiä ystäviäni, jotka ovat rypistyneet ja rupsahtaneet. En voi uskoa, että olen heidän ikäinen.

Vierailija
80/437 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika meikki ei sovi kenellekään, ja vielä vähemmän kun ikää tulee. Kilot saa karistettua, sen jälkeen niitä nättejä vaatteita saa (plus ne näyttää hyvältä). Käy hyvällä kampaajalla! Näillä pääsee jo pitkälle..