Luulin näyttäväni hyvältä. Otin kuvan ja kuvasta katsoo lihava, keski-ikäinen nainen jolla on liikaa meikkiä
Piti mennä kaveriporukalla syömään, laitoin viestiä että olen kipeä enkä pääse. Pesin meikit ja ryömin tänne sänkyyn. On nälkä mutten todellakaan aio syödä, en sen kuvan nähtyäni !
Kolmoisleuka. Muodoton pyöreä naama. Valtavat läskitissit jotka tunkevat ulos paidasta. Irvokkaalta näyttävä kirkkaanpunainen huulipuna ja vielä irvokkaampi nutturakampaus, joka peilissä näytti hauskalta ja nuorekkaalta. Syvät juonteet nenänpielissä ja otsassa. Miten ja missä ja välissä minusta on tullut näin läski, ja ryppyinen?!
Kommentit (437)
Mitkä nämä helvetin hamsteripussit leukapielissä on? Ja kalkkunakaula? T. N42 myös. Harkitsen vakavasti plastiikkakirurgiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55-v. Katoin kotona peilistä että vielä ihan soivan näköinen: hyvä tyyli, juuri kampaajan värjäämä trendikäs kampaus, sopivasti koruja, hyvä ryhti kun olen (mielestäni) harrastanut sauvakävelyä ahkerasti.
Puolen tunnin kuluttua sovituskopissa: koko 44 ja Xl vaatteet kopissa mukana, VALTAVA vatsa, perse ja reidet, tukka on nyrhityn näköinen takaa, leuka roikkuu.
En lähde mihinkään ulos enää, siis muuta kuin töihin ja ruokakauppaan. Vapaa-ajat mökillä, se on saaressa ja siellä pysyn.
Olihan se hauskaa aikaa se 80-luku. Kiitos ja näkemiin.Sovituskopit ovat vihon viimeinen paikka ! Niissä jos missä romahtaa itsetunto. Varmaan Angelina Joliekin masentuisi sovituskopissa
Sama juttu, 80- luku oli parasta aikaa elämässäni ja sen jälkeen on kaikki mennyt päin persettä, t synt - 83.
Mäkin.kokeilin kerran irtoripsiä, meikkasinkin hyvin. Sitten teini tokaisi, että näytän ihan transulta. Käperryin apeana sänkyyn.
Suomen masentava ilmapiiri saa naamat valahtamaan.
Jos naaman valahtaminen ilmiönä tuli teille ilmi vasta omasta peilikuvastanne, niin ette ilmeisesti ole huomannut sitä toisissa? Näin ollen toisetkaan tuskin huomaa teissä. Voila!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä naaman valahtaminen on jotain ihan järkyttävää ja varsinkin kun tästä ei kukaan koskaan varoittanut tai kertonut. Aina on vaan puhuttu rypyistä ja kuinka niitä voi ennalta ehkäistä, mutta eipä juuri ole näkynyt niksejä kuinka naama pidetään omalla paikallaan. Ne rypyt jotenkin olisikin ihan fine toisin kuin tämä, koska ei tässä nyt enää ihan teinityttönen ole vaikka finnejä tietenkin pukkaa yhä edelleen.
N42
Olen just samanikäinen ja huomannut saman. Ei ryppyjä paljoa, mutta naama roikkuu...suupieletkin kohti maata...
Odotan kauhulla tulevaisuuttani, naamani on jo valmiiksi sellainen ettei poskipäät erotu lainkaan ja muutenkin on tasainen lattea lituska, joten kun posket valahtaa niin tulen näyttämään satavuotiaalta jo nelivitosena. Ja mitäkö väliä, miksi en vain laita huuliin punaa, ota konjakkiryyppyä ja katso vieressä köllivää ukkoa, no, ei ole ukkoa eikä alkoholi sovi yhteen antipsykoottien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin.kokeilin kerran irtoripsiä, meikkasinkin hyvin. Sitten teini tokaisi, että näytän ihan transulta. Käperryin apeana sänkyyn.
Repesin
Näin itseni sivuviistoon otetusta kuvasta 2 v sitten ja kauhistuin ketyneitä läskejä poskissa ja mahassa. Laihdutin 10 kg.
Sitten näin itseni sivuviistossa otetusta kuvasta vuosi sitten ja posket roikkuivat ja oli silmäpussit ja näytin vanhalta ja rupsahtaneelta.
Ei tälle näköjään voi yhtään mitään... Sitä se vanheneminen teettää.
Pysykää hoikkana nelikymppisiksi ja sen jälkeen tasainen lihoaminen 60-vuotiaaksi, jonka jälkeen teistä tulee söpöjä mummoja.
Älä lannistu yhdestä kuvasta! Mä olen nuori ja hoikka valokuvamalli, mutta ihan onneton selfieiden ottaja ja usein tuleekin otettua NIIN rumia kuvia ettei todella uskoisi minuksi. Äitinikin on kaunis keski-ikäinen nainen mutta ei usko kun yritän vinkata että se alakulma ei imartele ketään :)
Älä pilaa mieltäsi huonon kuvan takia, jos peilistä näkyy nätti nainen ja kaveriporukka olisi mukava.
Ne 60-kymppiset naiset jotka minä tunnen ovat kaukana "mummomaisista", vaikka oikeasti isoäitejä voivat ollakin.
Kävin sairaalassa tutkimuksissa ja vastaani tuli todella harmaanaamainen nainen. Ajattelin että on jo kulahtaneen näköinen tyyppi. Meni tosi kauan tajuta, että olin tuijottanut itseäni oven heijastavasta pinnasta...
Vierailija kirjoitti:
Ne 60-kymppiset naiset jotka minä tunnen ovat kaukana "mummomaisista", vaikka oikeasti isoäitejä voivat ollakin.
Voihan herne sentään! Ei saa sanoa mummo vaikka olisi mummo! Onko mummo haukkumasana? Menisit itseesi.
Mulle tuli paha mieli :( Älä nyt noin kovasti jaksa hävetä itseäsi, aikuinen nainen.
Olen 30v. yhä surkea ottamaan kuvia ja tiedän ja toivon olevani oikeasti paremman näköinen. Luultavasti säkin oot.
Vierailija kirjoitti:
Otin kerran selfien, poistin sen nopeasti eikä kukaan ehtinyt nähdä sitä. Toista en ota. N46
Nauroin tälle oikeasti 😂😂 mulla ollu sama fiilis.
Kokeilin tässä yksi päivä meikkaamista pitkästä aikaa. Oli pirtee fiilis, uudet ekomeikit ja hiukset värjätty kasvivärillä, en ole ylipainoinen ja elän ihan terveellisesti, MUTTA näytin ihan karseelta kevyessä meikissä. Siis niin karseelta, että sen jälkeen vedin kännit kotona ja sitä en yleensä tee ikinä. Olen toki tajunnut, että olen 41 vuotta enkä enää 21, mutta tosiaan haljut silmät syvällä päässä, kolme(!) sibelius-ryppyä, kellertävät hampaat, ohentuneet hiukset, kaikki naamassa jotenkin valahtanut alaspäin, isoista ihohuokosista en viitsi edes aloittaa. Jotenkin meikki näytti vaan pahentavan tilannetta ja tuovan kaikki epäkohdat vain esille. Kroppa on kunnossa ja vaatteet näyttää usein hyvältä, mutta kaulasta ylöspäin on pelkkää katastrofia.
No, tässä ihan tosissani mietin täyteaineita ja kemiallista kuorintaa. Ensihätään tilattu uudet kasvovoiteet ja vettä kittaan nyt kun kuukauden aavikolla vaeltanut kameli. Ja koskaan en enää meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli paha mieli :( Älä nyt noin kovasti jaksa hävetä itseäsi, aikuinen nainen.
Olen 30v. yhä surkea ottamaan kuvia ja tiedän ja toivon olevani oikeasti paremman näköinen. Luultavasti säkin oot.
Miksi näissä itsensä häpeämisissä vedotaan aina aikuisuuteen? Miksi silloin kun on nuori ja nätti on ok hävetä ulkonäköään, mutta jos on esim 20 kg painavampi ja muutenkin rupsahtaneepi kuin nuorena (kuten minä) niin NYT pitäisi ajatella että ooo olen niin ihana ja nätti, tai että juu ei sillä mitään väliä ole vaikka on miehille täysin näkymätön- kun sekin kyllä hyväksytään nuorelta ja nätiltä, että suree jos ei löydä poika/tyttöystävää.
Aikuisena sen sijaan pitäisi koko ajan hehkua hyvää itsetuntoa vaikka kaikki asiat olisi huonommin kuin nuorena...
Vierailija kirjoitti:
Iälle ei voi mitään, kiloille voi. Ylimääräiset kilot pilaa ulkonäköä paljon, paitsi jos on instagrammaaja lindamariie
Terveyden vuoksi laihdutus on terveellistä minkä ikäisenä vaan, mutta keski-ikäistä se ei kaunista yhtään, nimenomaan päinvastoin. Ap näyttäisi laihdutuksen myötä vielä 20 vuotta ikäänsä vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 30v. yhä surkea ottamaan kuvia ja tiedän ja toivon olevani oikeasti paremman näköinen. Luultavasti säkin oot.Miksi näissä itsensä häpeämisissä vedotaan aina aikuisuuteen? Miksi silloin kun on nuori ja nätti on ok hävetä ulkonäköään, mutta jos on esim 20 kg painavampi ja muutenkin rupsahtaneepi kuin nuorena (kuten minä) niin NYT pitäisi ajatella että ooo olen niin ihana ja nätti, tai että juu ei sillä mitään väliä ole vaikka on miehille täysin näkymätön- kun sekin kyllä hyväksytään nuorelta ja nätiltä, että suree jos ei löydä poika/tyttöystävää.
Aikuisena sen sijaan pitäisi koko ajan hehkua hyvää itsetuntoa vaikka kaikki asiat olisi huonommin kuin nuorena...
Nuoret eivät ole sisäistäneet, että elämä ei jatku ikuisesti. Vaikka siis tietävät kyllä, eivät ole ignorantteja, niin ei sitä samalla lailla tajua kuin kolme- tai nelikymppisenä, että aika kuluu ja äkkiä. Se oli pointti, että ei kannata jäädä kotiin häpeämään, ei se, että itseluottamuksen pitäisi olla rautainen ja ajatella virheellisesti olevansa keski-ikäinen seksipommi.
Saman huomannut. Ryppyjä tuskin nimeksikään, mutta naama on tilannut etelänmatkan.
toinen N42