Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut avioliitossa tai parisuhteessa ihmiseen, joka ei koskaan sytyttänyt seksuaalisesti? Miksi? Miten siinä kävi?

Vierailija
14.12.2018 |

Kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksia.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kumppani on minulle rakastaja, ei mikään kämppis tai kasvatuskunppani. Seksuaalinen kemia on ehdottomasti tärkein parisuhdepiirre.

Vierailija
2/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Huonosti. Yhdessä ollaan kämppiksiä vain. Katkeroitunut olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi päädyit yhteen hänen kanssaan?

Vierailija
4/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet palstamammoista on tällaisia. Haluna on vain ollut lapsien saaminen, ja kun se on suoritettu, voikin laittaa sakset kiinni.

Vierailija
5/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ammattiinsa. Huonosti kävi, haukkui kun seksi ei sujunut. Oli kyllä myös mielisairas (lääkäri).

Vierailija
6/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet palstamammoista on tällaisia. Haluna on vain ollut lapsien saaminen, ja kun se on suoritettu, voikin laittaa sakset kiinni.

Mitä vikaa? Ei kenenkään täydy velvollisuudesta seksiä harrastaa!

Vierailija
7/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin miehen kanssa joka ei yhtään kiinnostanut minua seksuaalisesti , eikä oikein muutenkaan. Halusin tehdä äidin onnelliseksi. Hän oli joutunut vuokseni kärsimään. Tämä mies oli hänen mielestään hyvä ja sopiva minulle. No, äiti kuoli onnellisena , kun luuli minulla olevan asiat hyvin. Hain eron äidin kuoltua.

Vierailija
8/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi päädyit yhteen hänen kanssaan?

Hän oli kovasti ihastunut minuun ja minulla oli vaikea elämäntilanne juuri silloin. Koko ajan tiesin, että en ollut ihastunut häneen. Jostain syystä vain olin hänen kanssaan, eipä minulla kerään muutakaan ollut. Halusin lapsia, niitä saimme, ja keskityin lapsiini. Nyt lapset isompia ja meillä ei miehen kanssa ole mitään puhuttavaa taikka rakkautta. Viimeisen vajaan kymmenen vuoden aikana olen ollut ihastunut kaksi kertaa toiseen (vain ihastunut, vastapuoli ei tiedä tätä), nyt en enää sitäkään. Nyt olen ehkä masentunut, ikääntynyt ja mietin tässäkö elämäni nyt oli.

Vierailija
9/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mitä vikaa on siinä, että menee yhteen seksuaalisesti mielenkiinnottoman ihmisen kanssa, harrastaa seksiä tasan sen verran, ettei kumppani jätä ja lapset saadaan tehtyä, ja sitten lopetetaan koko touhu? Tuohan on petollista ja sosiopaattista käytöstä.

Vierailija
10/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kenenkään täydy velvollisuudesta pysyä "parisuhteessa" pihtaavan a.kan kanssa.

Vierailija
11/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olimme yhdessä yli kymmenen vuotta. Ei haluttu lapsia, elämä oli tasaista ja hyvääkin. Ajan mittaan "kasvoimme erilleen" eli erosimme, koska rakastuin ja löysin uuden minulle sopivamman. Nyt en kaipaa mitään muuta, löysin ja sain sen mitä kauan etsin.

Vierailija
12/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horosskooppi on se mikä ratkaseee.

Vierailija
13/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mitä vikaa on siinä, että menee yhteen seksuaalisesti mielenkiinnottoman ihmisen kanssa, harrastaa seksiä tasan sen verran, ettei kumppani jätä ja lapset saadaan tehtyä, ja sitten lopetetaan koko touhu? Tuohan on petollista ja sosiopaattista käytöstä.

Miten niin? Eihän missään sanota eikä edes luvata seksiä toisen kanssa harrastaa. Se, että on suhteessa ei tarkota että saat seksiä automaattisesti.

Vierailija
14/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Joka kerta. Syynä on se etten muitakaan saa, ero on tullut koska en ole kelvannut näillekään.

T ikisinkku

Vierailija
15/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin 23-vuotiaana seurustelemaan 40-vuotiaan miehen kanssa, koska hänellä oli hyvät tulot. Koskaan en ole tuntenut vetoa häneen, seksi kyllä sujuu jotenkuten. Nyt olen 29 ja olemme naimisissa, ja meillä on pieni poika. Olen tyytyväinen elämääni, suurimmaksi osin siksi, että se on taloudellisesti turvattu. Pidän kyllä miehestäni, hän on luonteeltaan todella ihana ja meillä on aina hauskaa yhdessä. En välitä siitä, ettei välillämme ole seksuaalista vetoa, mutta toisaalta en ole koskaan ollut kovinkaan seksuaalinen ihminen.

Vierailija
16/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kenenkään täydy velvollisuudesta pysyä "parisuhteessa" pihtaavan a.kan kanssa.

Siinä kohtaa kun on yhteisiä lapsia asenne on yleensä toinen. Toki suhteeseensa tyytymätän saa ihan vapaasti erota olipa mies tai nainen.

Vierailija
17/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ja koen että hyvin menee. Pitkässä vuosikausien suhteessa seksi on kuitenkin vain ruisleipää ja makkaraa oli alku kuinka kiihkeää tahansa. Vaimon kanssa oli ihan alusta alkaen ruisleipää ja makkaraa, mutta kaikki muu oli kohdallaan. Nyt meillä on lapset ja näin jatketaan.

M

Vierailija
18/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kumppani on minulle rakastaja, ei mikään kämppis tai kasvatuskunppani. Seksuaalinen kemia on ehdottomasti tärkein parisuhdepiirre.

Mitä jos seksi loppuu vaikka kumppanin sairauden vuoksi?

Vierailija
19/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takia. Mies oli ollut jo pitkään hyvä ystäväni ja tiesin, että hän oli rakastunut minuun. Kun taloudellinen ahdinkoni kävi mahdottomaksi, aloin seurustella hänen kanssaan, vaikka en minkäänlaista seksuaalista vetoa häntä kohtaan tuntenutkaan. Sillä tiellä ollaan, 8 vuotta yhdessä ja on sitä vetovoimaakin lopulta löytynyt.

Vierailija
20/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa. Sain sen verran takkiini edellisestä suhteesta, että laimeammat tunteet tuntuivat turvallisemmalta. Fiksu olisi toki osannut olla riittävän kauan yksin.