As-palstat Facebookissa! En kestä!
En kestä enää Facebookin as-palstoja koska siellä retostellaan sillä mitä pahaa joku aspergeri on tehnyt ja sitä pahantekoa selitellään aspergerin oireyhtymällä vaikka minusta se mitä ne on tehny jotkut on niin äärimmäisen pahaa että järkytyn ja alan itkeä kun luen mitä kauheaa ovat tehneet. Ja kun sinne tulee miehiä jotka kirjoittavat älyttömiä pieru-ja kakkajuttuja niin minulta menee ruokahalut. Jatkossa pyrin semmosiin ryhmiin joissa on normaaleja, hyvin käyttäytyviä ihmisiä joilta minäkin voin oppia mikä on hyvä tapa toimia. Mutta kaikkiin aspergereihin ja päästään sekasin oleviin otan etäisyyttä etten itse mene kohta sekasin. Ja sekin tuntuu pahalta kun muita aspergereja ymmärretään ja he saavat kaikkea sitä mitä minä en ole saanut ja minulle tulee kateellinen olo kun heitä ymmärretään mutta minua ei edes senkään vertaa kuin semmosta joka on "normaali" ilman mitään sairauksia.Minä en joidenkin mielestä saa sanoa enkä tehdä mitään, mieluiten parasta joidenkin melestä on ettei minua olisi edes olemassa. Jotkut varmasti toivoo minun kuolemaa ja puoli maailmaa vihaa minua.
Kommentit (13)
Asiallinen teksti! Koita jaksaa! Netissä on järkeviäkin ihmisiä!
T. Hämmentynyt Heikki
Jokaisella eri diagnoosi mutta jokainen samanarvoinen!
Tuskin kovin moni sinua vihaa kun eivät sinua tunnekaan. parempaa seuraa varmasti löytyy, kun jaksaa etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kovin moni sinua vihaa kun eivät sinua tunnekaan. parempaa seuraa varmasti löytyy, kun jaksaa etsiä.
Vihan syynä on epävarmuus ja pelko yksin jäämisestä. Monesti syynä on myös alhaisen koulutuksen, alkoholismin ja työttömyyden monisyisen ongelmavyyhdin aiheuttamasta tyhjyydestä. Myös hervoton ylipaino johtaa yleensä kateuteen ja siitä kumpuavaan epävarmuuteen ja vihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihan syynä on epävarmuus ja pelko yksin jäämisestä. Monesti syynä on myös alhaisen koulutuksen, alkoholismin ja työttömyyden monisyisen ongelmavyyhdin aiheuttamasta tyhjyydestä. Myös hervoton ylipaino johtaa yleensä kateuteen ja siitä kumpuavaan epävarmuuteen ja vihaan.
Mikä tässä kommentissa oli alapeukuttajan mielestä väärin!
Monet diagnoosit tuovat ihmiselle toimintavapauden toimia kuten haluaa. Esimerkiksi down-henkilöt saavat tehdä mitä sattuu ilman että näitä rangaistaisiin. Näitä vaan ymmärretään kun ovat niin suloisia nämä downit. Joskus myös aspergereitä paapotaan mutta joskus joltakin aspergerilta vaaditaan enemmän kin ihmiseltä ihman diagnooseja. Keskitietä on siis vaikea löytää joidenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, Henna. :/
Eikös av-mammat aina soimaa jos tietty henkilö puhuu netissä toisista nimellä!
Jaahas. Mun mielestä as-ryhmät on Facebookin asiallisimpia ryhmiä. Siellä keskustellaan asiallisesti eikä lähdetä loukkaantumaan joka asiasta ja eri mieltäkin voi olla, ja jokainen sanoo näkemyksensä tulematta arvostelluksi. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Muissa ryhmissä sitten taas meno on ihan eri.
Aloituksen tekijä ei ole as vaan id(iootti)
T. Psykiatri
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen tekijä ei ole as vaan id(iootti)
T. Psykiatri
Ja tätä ei sitte poistettu!
Alapeukuttaja saisi kommentoida miksi laitoit peikun!