Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut avioliitossa tai parisuhteessa ihmiseen, joka ei koskaan sytyttänyt seksuaalisesti? Miksi? Miten siinä kävi?

Vierailija
14.12.2018 |

Kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksia.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Kumppani on minulle rakastaja, ei mikään kämppis tai kasvatuskunppani. Seksuaalinen kemia on ehdottomasti tärkein parisuhdepiirre.

Mitä jos seksi loppuu vaikka kumppanin sairauden vuoksi?

En ole käytettävissä seksittömään suhteeseen, joten kyllä tuo pitäisi tavalla tai toisella ratkaista. Ero voi olla ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
22/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon vähän mustavalkonen, mutta suhde sais olla superhyvä, jos seksuaalista vetovoimaa ei olisi. Teininä olin semmosessa kemiattomassa suhteessa, ja eroon se päätty. Mun mielestä kemia on joko ihan ensi tapaamisellta ja sen tietää samantien, tai sitten sitä ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet palstamammoista on tällaisia. Haluna on vain ollut lapsien saaminen, ja kun se on suoritettu, voikin laittaa sakset kiinni.

Mitä vikaa? Ei kenenkään täydy velvollisuudesta seksiä harrastaa!

Ai mitä vikaa on siinä, että menee yhteen seksuaalisesti mielenkiinnottoman ihmisen kanssa, harrastaa seksiä tasan sen verran, ettei kumppani jätä ja lapset saadaan tehtyä, ja sitten lopetetaan koko touhu? Tuohan on petollista ja sosiopaattista käytöstä.

Miten niin? Eihän missään sanota eikä edes luvata seksiä toisen kanssa harrastaa. Se, että on suhteessa ei tarkota että saat seksiä automaattisesti.

Kyllä minä olen ainakin sanonut, ettei seksitön suhde käy minulle. Ei parisuhde kanssani ole mikään subjektiivinen oikeus niin kuin päivähoito.

Vierailija
24/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet palstamammoista on tällaisia. Haluna on vain ollut lapsien saaminen, ja kun se on suoritettu, voikin laittaa sakset kiinni.

Ai mitä vikaa on siinä, että menee yhteen seksuaalisesti mielenkiinnottoman ihmisen kanssa, harrastaa seksiä tasan sen verran, ettei kumppani jätä ja lapset saadaan tehtyä, ja sitten lopetetaan koko touhu? Tuohan on petollista ja sosiopaattista käytöstä.

Miten niin? Eihän missään sanota eikä edes luvata seksiä toisen kanssa harrastaa. Se, että on suhteessa ei tarkota että saat seksiä automaattisesti.

No ei, mutta minusta suhteessa pitää olla rehellinen. Ja jos et ole kiinnostunut toisesta seksuaalisesti, mutta annat ymmärtää jotain muuta, on se minusta valehtelua.

Vierailija
25/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useita kertoja siksi etten ole viitsinyt etsiä minua enemmän kiinnostavia ihmisiä vaan olen valinnut minusta kiinnostuneiden joukosta mahdollisimman soveliaan. Tarkoittaa siis työssäkäyvää, siistiä jne. Suhde sen miehen kanssa josta olin aidosti kiinnostunut ja rakastunutkin päättyi, hänen jättämänsä saappaat ovat useimmille miehelle liian suuret, siksi on aivan samantekevää kenen kanssa aikaani vietän, rakastamani mies oli minulle ainoa oikea, muilla ei ole väliä.

Vierailija
26/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Kumppani on minulle rakastaja, ei mikään kämppis tai kasvatuskunppani. Seksuaalinen kemia on ehdottomasti tärkein parisuhdepiirre.

Niin no, eihän se tarkoita, etteikö puoliso sytyttäisi edelleen seksuaalisesti.

Vierailija
27/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eri asia, jos on alunperi n ollut seksiä ja intohimoa tai ei ole ollut ollenkaan.

Vierailija
28/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosikaudet. Päädyttiin yhteen, kun muuten tultiin hyvin toimeen, ja kaipasin "tukihenkilöä" elämääni. Lopuksi se ystävyyskin hiipui pois. Seksi oli aina pakkopullaa, ei nyt suoranaisesti iljettävää, mutta lähes. Ei tuntunut miltään. Kaduttaa syvästi nykyään ne vuodet, joita tuohon tuhlasin, ja miestä varmasti myös.

Vierailija
29/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole missään muuaalla nähnyt niin paljon että naiset kertovat puutteesta kuin tällä palstalla. Sori ohis.

Vierailija
30/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä useita kertoja siksi etten ole viitsinyt etsiä minua enemmän kiinnostavia ihmisiä vaan olen valinnut minusta kiinnostuneiden joukosta mahdollisimman soveliaan. Tarkoittaa siis työssäkäyvää, siistiä jne. Suhde sen miehen kanssa josta olin aidosti kiinnostunut ja rakastunutkin päättyi, hänen jättämänsä saappaat ovat useimmille miehelle liian suuret, siksi on aivan samantekevää kenen kanssa aikaani vietän, rakastamani mies oli minulle ainoa oikea, muilla ei ole väliä.

Miksi olet suhteessa?

Vierailija
31/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kai exälleni sellainen. Seksi oli sitä että hän makasi paikallaan ja minä hoidin itseni. Kädellä hänet toisinaan lopuksi. Tuntui ettei hän koskaan halunnut seksiä. Kaikki muutkin tunteet kuoli pikkuhiljaa.

Ja hän oli yllättynyt kun kerroin että haluan erota.

Vierailija
32/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo 33-vuotias, takana oli joitakin suhteita miesten kanssa joita intohimoisesti rakastin ja halusin ja suhteet päättyivät enemmän tai vähemmän kaoottisesti ja sydäntäsärkevästi. Sitten tapasin miehen joka kaikin puolin oli minulle täydellinen, paitsi seksuaalisesti. Myönnän suoraan että ajattelin asiaa täysin rationaalisesti ja päätin, että olen hänen kanssaan kunnes löydän jonkun paremman. No kohta 25 vuoden jälkeen sitä parempaa ei ole tullut. Olen äärettömän onnellinen että tein tämän ratkaisun, olisi jäänyt aivan mahtava avioliitto kokematta. Seksi ei koskaan ole ollut mitään intohimon tulitusta mutta en myöskään ole sitä pihdannut. Sanoisin että mieheni on tyytyväinen.

Vierailija
33/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavia vastauksia.

Vierailija
34/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua avioliittoa tai lapsia enkä hae parisuhteesta turvallisuutta elämääni, joten ei ole mitään syytä tyytyä intohimottomaan suhteeseen.

Vierailija
35/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin onneton, yksinäinen ja ruma. Otin sen minkä sain. Olen edelleen ruma, mutta nyt sentään onnellinen.

Vierailija
36/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin onneton, yksinäinen ja ruma. Otin sen minkä sain. Olen edelleen ruma, mutta nyt sentään onnellinen.

Entä kumppanisi?

Vierailija
37/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua avioliittoa tai lapsia enkä hae parisuhteesta turvallisuutta elämääni, joten ei ole mitään syytä tyytyä intohimottomaan suhteeseen.

Onneksi törmäsin lopulta sellaiseen kuin sinä. Olemme yhdessä vain koska haluamme olla toistemme kanssa, muuta emme hyödy yhdessä olosta. Jotain kai me molemmat kaipasimme että edes otimme selvää ja tutustamme mutta onnellinen suhde meillä on kun tiedämme ettemme mistään muusta syystä ole yhdessä.

Terveisin tuo jonka exä kai ei ikinä tuntenut mistään.

Vierailija
38/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, mutta minusta suhteessa pitää olla rehellinen. Ja jos et ole kiinnostunut toisesta seksuaalisesti, mutta annat ymmärtää jotain muuta, on se minusta valehtelua.

Mutta tämäkin asia voi vaihdella. Ihmisellä voi olla kausia ettei seksi kertakaikkiaan kiinnosta. Aika karua jos kumppani vaan toteaa, että tämä oli tässäilman että yritetään hakea ratkaisuja ongelmiin..

Vierailija
39/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihastuin muuten ihmiseen ja luonteeseen. Meillä oli samanlainen huumorintaju, samanlaisia kiinnostuksen kohteita ja muuten tosi mukavaa (aluksi) yhdessä. Tavallaan oli pientä kemiaankin, mutta se ei koskaan jostain syystä riittänyt makuuhuoneeseen asti. Sitä sitten vaan naiivisti ajatteli, että tämä on vaan tällaista alkukankeutta ja ajan mittaan varmasti muuttuu paremmaksi. No ei muuttunut. Alkoi tulla suhteeseen muitakin hiertäviä asioita ja loppujen lopuksi ero.

Jälkikäteen olen tajunnut, että meidän olisi pitänyt tajuta pysyä vain ystävinä eikä yrittää avoliittoa. Molemmilla varmaan taustalla myös sellainen yksinäisyys ajoi yhteen, vaikka ei sitä siinä vaiheessa edes itselleen myöntänyt tyytyvänsä paremman puutteessa kyseiseen suhteeseen. Itseäänkin sitä osaa huijata, vaikka kuinka luulee olevansa looginen ja reilu, omien sisäisten motivaatioiden tarkastelu ei kuitenkaan oikeasti mennyt ihan nappiin.

Vierailija
40/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentavia vastauksia.

Just ajattelin että kyllä on karua kertomaa. Kaikkeen sitä ihmiset tyytyy.