Minkälainen on ollut huonoin HuutoNet-kokemuksesi?
Minulla sellaista ei vielä 3 kuukauden aikana ole tullut,
ellei nyt lasketa tätä yhtä, joka ei ole viikkoon ottanut yhteyttä
vaikka huusi tuotteeni..
Kommentit (5)
Että vaikka olen tehnyt yhteensä 100 kauppaa huutiksen kautta niin vastaan ei ole tullut yhtään ainutta myyjää tai ostajaa josta voisin valittaa... vaan kaikki on kyllä toiminut niin mallikkaasti=)
Itse pääasiassa myyn huutiksessa ja tähän mennessä kaikki on sujunut ihan hyvin. Aina on tyyppejä, jotka eivät vastaa sähköposteihin jne. mutta jos laittaa kohteeseen hyvät tiedot (esim. " odotan yhteydenottoa 7vrk, jonka jälkeen kohde menee uudelleen huutokaupattavaksi" jne.) niin säästyy paljolta vaivalta. Olen tehnyt hyviä kauppoja myös sellaisten kanssa, joilla on pitkät rivit negoja... Jonkin verran siis voi itsekin vaikuttaa kauppojen onnistumiseen vaikka ei koskaan voikaan etukäteen tietää millainen kauppakumppani on.
Eli ei kovin huonoja kokemuksia vielä tähän mennessä...
Kävi ilmi että näppäimistö ei pysy paikoillaan. Hiiskatti. Siis se kuminen osa irtoaa kokonaan. Kiitos vaan myyjälle.
hänestä ei kyllä mitään kuulunutkaan ja historiikkia hällä oli tasan nolla. Kerran olen saanut väärän tuotteen kun myyjällä meni paketit sekaisin (ei paha moka, korjattiin 2 päivässä) ja pari kertaa olen saanut vähän epämääräistä tavaraa. Nuo pettymykset ovat osaltaan johtuneet siitä että olen mielessäni kuvitellut tavarasta jotain muuta kun kuvaus on antanut ymmärtää eli ihan omaa tyhmyyttäni ;) Olen tehnyt varmaan 150 kauppaa ja tuo yksi haamuostaja on ainut kuka on saanut minulta negan.
Sen olen oppinut että " siisti" on suhteellinen käsite ;)
Yksi kauppa meni muuten ihan ok, mutta ostaja ei kuulemma oikein tykännyt yhteydenpidosta pelkästään sähköpostin avulla. No en minä ainakaan halua ventovieraille alkaa soitella....ja soittaminen on kallistakin jos jokaiselle alkaisi soittaa.
Kerran postin virkailija laittoi osoitelaput kahteen pakettiin väärin, no olisi tietysti pitänyt tarkistaa vielä, mutta luulin, että virkailija ymmärtää, kun selvästi näytin, että tuo tuohon jne. No maksoin sitten kahteen kertaan postimaksut kumpaankiin pakettiin.