Mitä ihmiset ajattelevat sinusta ulkonäön perusteella?
Ovatko nuo kaikki ajatukset harhaluuloja vai osuuko joku oikeaankin?
Kommentit (79)
Riippuu, missä tilanteessa he minut näkevät.
Jos työvaatteissa: piinkova, kylmä nainen.
Vapaa-ajan vaatteissa: herttainen väärälle vuosikymmenelle syntynyt "kukkaislapsi".
Olen toki tuo kukkaislapsi molemmissa vetimissä, ensin mainittu vain sattuu olemaan pakollinen työasu.
Jotkut ajattelevat että olen ulkomaalainen. On minulla toki tummat hiukset ja ruskeat silmät, mutta en kyllä mitenkään ole poikkeuksellisen tumma suomalaiseksi mielestäni.
Ulkonäön ja vaatetuksen perusteella useimmat ajattelevat, olen b luokan kansalainen ja varas. Ai miksikö näin? Olen romani ja käytän sen mukaista vaatetusta.
Nättinaamainen, vaikka vanha. Paksu, mutta kiltti, koska autan muita. Laiska, koska en ole töissä.
Taustalla pitkät ja rankat syöpähoidot, jotka vaikuttavat palkkaamiseeni. Jos minulla olisi riittävästi rahaa, niin jäisin kotiin, koska olen hyvin väsynyt vaikeiden hoitojen jälkeen.
Mistä ihmeestä minä tiedän? En ole koskaan ajatellut muiden mahdollisia ajattelemisia ja itse en ajattele muista mitään.
treffit kirjoitti:
Vapaa-ajan vaatteissa: herttainen väärälle vuosikymmenelle syntynyt "kukkaislapsi".
Olen toki tuo kukkaislapsi molemmissa vetimissä, ensin mainittu vain sattuu olemaan pakollinen työasu.
Heh, kun itse näen tiukkailmeisiä jakkupukunaisia, ajattelen että noissa vetimissä on varmaan kauhean ahdistavaa ja kutisevaa olla, sukkahousut painautuu vatsamakkaroihin ja työ on tylsää paperinpyörittelyä, voi raukkaa.
Mistäs sen tietää mitä muut ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sen tietää mitä muut ajattelee?
Ja mitä väliä on sellaisten ihmisten ajatuksilla, jotka tekevät johtopäätöksiä ihmisistä tuntematta ja tietämättä paremmin? Joo joo, kaikki me näin teemme, mutta fiksut eivät mene päätelmissään kovin pitkälle vaan ymmärtävät, ettei kaikki ole miltä näyttää ja että ensivaikutelma voi johtaa harhaan.
Räjähtänyt, hermostunut, suttuinen, näppyläinen, epäsiisti hampuusi. Mitäs tuosta voisi ajatella?
Näytän kuulemma viattomalta, kiltiltä ja tunnolliselta. On siitä hyötyä joissain tilanteissa, mutta haittaa toisissa. Ihmiset luulevat, että minulle voi tehdä mitä vain. Juu, voi kyllä tehdä, siitä vain tulee seurauksia myöhemmin.
Jos olen laittautunut, niin kopea ja ahdasmielinen. Jos olen tennari-farkuissa, niin kuvitteleeko-tuokin-olevansa-teini. Jos olen työvaatteissa, (tapaamisia isokenkäisten kanssa) niin pröystäilijä. Jos meikittä ja miehen paidassa, niin rekkalesbo.
Ulkonäön sekä luonteen perusteella varmaan että ruma, läski hiljainen hiirulainen
Näähän on vaan teidän ajatuksia siitä, mitä muut ehkä teistä ajattelee.
Jotenkin vaikuttaa siltä että nyt kun olen nättinaamainen ja pitkähiuksinen blondi mutta ylipainoinen, niin monet ajattelevat että olen sellainen vähän tyhmä maalaistyttö joka ei tajua mitään. Silloin kun olin laiha niin luultiin että olen rikas ja asun keskustassa ja juhlin paljon. Kerran joku mies repesi nauruun kun kuuli että opiskelen yliopistossa. Olen nyt laihduttamassa ja harkitsen hiusten värjäystä, olisi kiinnostavaa miten ihmisten asenteet muuttuu.
Hyvät tissit&perse. Miehiltä.naiset on sanonu kauniiks. . En pidä itseäni mitenkään kauniina,meikillä nyt tietty saa paljon aikaan.
Jotku ajattelee varmaan että ylpee vaikka oikeasti ujo.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen laittautunut, niin kopea ja ahdasmielinen. Jos olen tennari-farkuissa, niin kuvitteleeko-tuokin-olevansa-teini. Jos olen työvaatteissa, (tapaamisia isokenkäisten kanssa) niin pröystäilijä. Jos meikittä ja miehen paidassa, niin rekkalesbo.
Oletko siis kuullut tällaista palautetta vai ovatko nuo omia päätelmiäsi?
Kuulemiani kommentteja:
"Näytät taiteilijalta." (toivottavasti hyvässä mielessä:D)
"Olet kaunis." (tätä toivottavasti kaikki naiset kuulevat)
"Vaikutat hipsteriltä." (Tästä en tykkää. :D)
"Näytät sellaselta rennolta naapurintytöltä." (mielummin tää)
"Luulin ensin että olet ylpeä ihminen." (en tiedä miksi)
"Sulla on lempeät ja ystävälliset kasvot." (ristiriita ylempään)
"Vaikutat sellaiselta luonnonlapselta."
"Näytät helposti lähestyttävältä."
"Sulla on kiva naisellinen tyyli."
"Näytät varautuneelta."
"Näytät siltä että sun päässä tapahtuu paljon asioita."
"Olit varmasti rakkauslapsi, näytät niin onnelliselta."
"Näytät siltä että sun elämässä on tosi raskasta, en tiedä miksi."
Tiedä näistä sitten, aika ristiriitaista meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Heh, kun itse näen tiukkailmeisiä jakkupukunaisia, ajattelen että noissa vetimissä on varmaan kauhean ahdistavaa ja kutisevaa olla, sukkahousut painautuu vatsamakkaroihin ja työ on tylsää paperinpyörittelyä, voi raukkaa.
:D En itsekään pidä työasustani juuri sen tuomien ennakkoluulojen takia. Jakkupuku on helposti kesällä kuuma vaikka laittaisikin vain spaghettiolkaimisen topin alle. Sukkahousujen asemesta voi onneksi käyttää stay-uppeja. Ja korkokengät puristaa helteellä kun jalat turpoaa kuumuudessa.
Eli oikeassa olet, epämukavat vetimet. Lähtevät ensimmäisenä päältä kun tulen kotiin (rintsikat myös). :)
Paperinpyörittelystä olen eri mieltä, admin-hommia on ehkä 15% mun työnkuvasta. Loppu on asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden, plus ulkomaankollegojen kanssa kommunikointia. Mutta riippuu tietysti työstäkin, mulla on onneksi variaatiota siinä.
En tiiedä. Varmaan päivä menee pilalle.