Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan Aasialaisen vaimon

Vierailija
14.12.2018 |

...en siksi että suomalaisissa naisissa olisi jotain vikaa. Kaikki on yksilöitä ympäri maailman. En siksi ettenkö saisi naista suomesta. Olen aina saanut, kauniita ja fiksuja sellaisia.

Syy miksi haluaisin Aasialaisen, on vaihtelun ja eksoottisuuden vuoksi. Tiedostan että elämä eri kulttuureista tulevan kanssa on usein haastavaa, mutta niin se on myöskin suomalaisen kanssa. Koskaan ei tiedä valmiiksi mikä on totuus persoonasta.

Aasialaisissa minua kiehtoo iloisuus ja positiivisuus, avoimuus, perhekeskeisyys, ahkeruus.

Muutamalla ystävällä on Aasialainen puoliso ja heidän elämä näyttää aidolta ja onnelliselta. Molemminpuolinen kunnioitus on silmiin pistävää. Samanlaista kunnioitusta harvoin näkee suomalaisilla pariskunnilla. En tiedä mistä johtuu. Ehkä me ei olla totuttu näyttämään sitä julkisesti tai olemme aina vähän tyytymättömiä vaikka kaikki olisi hyvin. Ehkä tässä on se ero.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten joku este miksi et voisi aasialaista vaimoa hommata?

Vierailija
2/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain etsimään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Ei ole iloinen, positiivinen, perhekeskeinen eikä avoin. Ahkera kylläkin.

Vierailija
4/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten tänne kirjoitat?

Vierailija
5/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ettet itse osaa kunnioittaa suomalaista naista?

Lycka till. Toivottavasti nyt onnistaa paremmin.

Vierailija
6/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
7/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukille vain toivetta menemään.

Vierailija
8/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitahan saa kovin helposti. Ei tosin pidä odottaa, että neljän seinän sisällä oltas aina niin positiivisia ja ilosia ja kunnioittavia.

Vierailija
9/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan se iloisuus jää vain pintapuolisiin sosiaalisiin suhteisiin ja en tiedä mistä tuon avoimuuden repäisit...? Muut kyllä totta kokemuksen mukaan. Eikun vain hankkimaan aasialaista naista sitten!

Vierailija
10/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnioitan siinä missä muitakin ihmisiä. Yksilöitä kaikki olemme.

Niinkuin kerroin, ehkä mielikuvat, eksotiikka ja erilaisuus vain viehättävät. Ja ei minulla ole esteitä, mitä nyt tarvitsisi muutaman kuukauden loman etsintää varten. Tosin en minä tiedä löytääkö toivomaansa kumppania etsimällä. Kirjoitin asiasta lukeakseni millaisia ajatuksia se herättää ja kenties saada kokemuksia ihmisiltä jotka ovat Aasiasta puolison hankkineet.

Vierailija
11/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, japanilaisen

mies30

Vierailija
12/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset eskimoa?

Vierailija
13/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa on tärkeää säilytää omat ja toisen kasvot. Siksi aasialaiset ovat ystävällisiä, hymyileväisiä ja perhekeskeisiä. Mutta totuus on, että en tiedä keidenkään muiden puhuvan yhtä paljon pahaa muista ihmisistä kuin aasialaiset ystävättäreni. 😁

Vierailija
14/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan että koira oppii sisäsiistiksi.

Vierailija
15/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustossa on kaksikin Aasiasta napattua. Eivät kyllä näytä iloisilta ja positiivisilta. 

Huostaanotettiin muuten tältä toiselta perheeltä ainakin toinen lapsi, joka olikin kertonut minulle äitinsä lyövän häntä. Itki pihassa vähissä vaatteissa ja jututin. 

Tyttö on jo 12-vuotias, joten kehotin kertomaan välittömästi seuraavana päivänä koulun terveydenhoitajalle, kuraattorille, koulupsykologille tai ihan opettajalle. Vein kotiin ja tämä kiinalainen ei puhunut sanaakaan suomea, vaikka monta vuotta tässä ovat asuneet. Englantiakin kovin heikosti. 

Eli itse en tehnyt lasua. Olisin toki tehnyt, jos lapsi ei olisi uskaltanut itse puhua, mutta puhui ja nyt on sijaisperheessä. 

Että kyllä se onni ja auvo usein on kaukana näissä kulttuurien yhteentörmäysperheissä. Jos ei lapsia hanki, niin parempi mahis selviytyä tietysti. 

Vierailija
16/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Thaimaasta kertovan dekkarin ja siitä tuli erittäin selvästi ilmi ettei thaimaalaisella ole muuta vaihtoehtoa kuin hymyillä, koska se on kulttuurinen reaktio kaikissa tilanteissa. Paikalliset sitten erottaa mikä on vitutushymy ja milloin mikäkin hymy.

Vierailija
17/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kunnioitus näy, jos muistat sitä osoittaa - oli se nainen sitten mistä tahansa. Sinulla kuulostaa olevan ihan asialliset speksit etsiä nainen mistä tahansa. 

Henkilökohtaisesti en pidä aasialaisesta tyylistä. Minulla on filippiiniläinen kodinhoitaja kerran viikossa ja olen henkisesti uupunut siitä molemminpuolisesta pokkuroinnista joka kerta, kun hän lähtee. On kolmas samasta maasta ja kaikki ovat erittäin arkoja ja ylikunnoittavia. Yes maam...

Vierailija
18/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimaikäiset aasialaiset naiset ovat kovia materialisteja kaikki. Perheessä vallitsee harmonia ja puolison kunnioitus jos mies tienaa hyvin, ja mikään ei ole hyvin jos rahaa ei tule riittävästi sisään.

Vierailija
19/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan taas gambialaisen miehen! kiehtoo se heidän omistautuminen naiselle, hellyys, ainainen rakastelu ja naisen asettaminen jalustalle. Iloisuus, positiivisuus ja nuorekkuus on nekin plussaa. En kertakaikkiaan keksi mitään negatiivista asiasta. Muutama naisystäväni on suhteessa gambialaismiehen kanssa ja se kiehtoo minuakin nyt!

Vierailija
20/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla on ystävänä neljä Aasialaista naista jotka kaikki ovat parisuhteessa suomalaisten miesten kanssa. Ymmärrän hyvin mitä ajat takaa. Tuntemani henkilöt ovat yleisesti ottaen iloisempia kuin me suomalaiset. He eivät pidä siitä että puhutaan esimerkiksi negatiivisista asioista vaan kääntävät puheet heti positiivisiin aiheeseen. He puhuvat perheestään aina tosi kauniisti ja työkavereita kun ovat, heidän työmoraalinsa on korkealla. Koskaan en ole kuullut että puhuisivat muista pahaa selän takana. Kunnioittava käytös on heille tärkeää. Ihailen itse heidän rohkeutta olla omia itsejään. Säästäkään he eivät valita koskaan ja se on jopa huvittavaa ja meidän vitsin aihe. Nämä on näitä kulttuurieroja. Onnea matkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi