Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele n. 300 e Android tablettia

Vierailija
13.12.2018 |

Olen ostamassa puolisolle joululahjaksi tablettia. Hän haluaa Android-laitteen, joten iPadia on turha ehdottaa. Huaweita ja Samsungia olen katsonut, mutta en saa tuote-esittelyistä ja teknisistä tiedoista tarpeeksi irti. Kiitos jos voit auttaa suosittelemalla tai kertomalla huonoista kokemuksista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipad

Vierailija
2/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta iPad. On paljon parempi kuin Android.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPad

Vierailija
4/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen iPadia.

Vierailija
5/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Android on vähän niinkuin linux. Halpa mutta vaikea käyttää. Siksi kannattaa suosiolla ostaa iPad.

Vierailija
6/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä on suositeltu iPadia? Jos ei, niin ääni täältä iPadille.

Vierailija
7/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung S2 on hyvä!

Vierailija
8/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä on myös iPad-hullu :D

Vierailija
9/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä on myös iPad-hullu :D

Ja näemmä android-linux-hullukin

10/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt pari vuotta Samsung Galaxy Tab A (10 tuumainen näyttö) tablettia todella paljon, eikä siinä ole ollut mitään ongelmia. Pääasiallinen käyttö on nettisurffailu ja sähköposti sekä Youtube, Areena, Netflix leffojen ja sarjojen "ohjaaminen" Chromecast laitteeseen.

Tällaiseen käyttöön tämä yksilö on ollut ehkä hieman yllättävänkin hyvä, sillä se maksoi muistaakseni 250 e paikkeilla. Itse pidän 10 tuuman näytöstä enemmän kuin pienemmästä 7 tuumaisesta koska kuvakoon myötä kasvaa myös näppäimistön koko. Omani on pelkkä WiFi versio, sillä kännykästä on helpohko jakaa nettiyhteys tabletille jos ei ole muuta langatonta verkkoa käytettävissä.

En ota juurikaan kuvia tabletilla joten en ole tutkinut kameran laatua mitenkään erityisesti. Kuvien laatu ei kuitenkaan vedä vertoja paremmille kännykkäkameroille, joten en lähtisi pitämään tablettia ainoana laitteena kuvaamiseen.

Jos 300 e on ehdoton yläraja, niin käyttäisin siitä pari kymppiä kuorten hankkimiseen ja ottaisin halvemman tabletin. Tablettia on todella paljon mukavempi käyttää kun sen saa tuettua haluttuun asentoon kuoren myötä.

Toivottavasti löytyy hyvä tarjous näin joulun alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi