Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boikotoin Mehiläistä - Mukana?

Vierailija
13.12.2018 |

En aio asiakkaaksi firmaan, joka pitää noin sairaan ajatusmaailman omaavaa psykiatria palkkalistoillaan. Viittaan Jyrki Joensuuhun kirjoituksineen: https://www.ess.fi/Mielipide/art2505441

Aion myös ilmaista asian Mehiläiselle asiakaspalautteen muodossa.

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Mehiläisen tarvitse mitenkään reagoida, antaa asiakkaiden/potilaiden reagoida. haluavatko hänelle aikoja tilata vaiko ei. varmaan tuon ikäluokan potilaita vielä riittää. Mehiläinen ei ole julkinen laitos, vaan toimii markkinatalouden periaatteella.

Vierailija
102/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole ihanaa kun av-mammelit pääsee taivastelemaan, ihanaa! Lisää näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on alkavaa muistisairautta niin toivottavasti se on jo niin pitkällä ettei tyyppi enää hahmota miten veti elämäntyönsä vessasta alas.

Vierailija
104/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Mehiläisen tarvitse mitenkään reagoida, antaa asiakkaiden/potilaiden reagoida. haluavatko hänelle aikoja tilata vaiko ei. varmaan tuon ikäluokan potilaita vielä riittää. Mehiläinen ei ole julkinen laitos, vaan toimii markkinatalouden periaatteella.

Siksipä uskoisin, että haluavat luoda hyvän imagon. -Ap

105/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttelen veroparatiisifirmoja aina kun vaan pystyn.

Hei vinkatkaapa muuten hyvä vaihtoehto Mehiläiselle joka ei käytä veroparatiiseja pliis! Olen ollut Mehiläisen asiakas mutta haluan nyt vaihtaa vastuullisempaan. Kiitos!

Kunnalliset? Aavat, Terveystalot ym. eivät ole yhtään sen vastuullisempia kuin Mehiläinenkään.

Vierailija
106/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläisessä on töissä se ihana virolainen naislääkäri, joka on niin tuiman oloinen sieltä silmälasiensa takaa :) 

On se söpö, hymyilyttää hänen vastaanotolla, hih..

M.40

Vierailija
107/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, leikin ajatuksella: jos pepuille läpsiminen työpaikalla pitäisi sallia, niin sitten miesten pitäisi ymmärtää, että samalla heidän tulisi ymmärtää sekin, että toiset miehet läpsii heidän peppuaan. Mitenköhän sitten nuo heteromiehet suhtautuisivat pepun läpsyttelyyn, kun itse saisivat kokea sen tulevan yllättäen taholta jolta he eivät ehkä halua huomiota? Yllätyksenä ne kun tulee usein naisillekin ja taholta, jolta läpsyttelyä ei halua.

Vierailija
108/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä toi nyt ei ollut niin kamala kirjoitus.

Vierailija
109/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläinen ja hyvä imago? 

Ihmiset hakee apua sairauksiinsa Mehiläisestä, ei siinä yhden ukkelin höpinät paina. Kaikki uhoojat tässäkään ketjussa eivät oikeasti käytä Mehiläisen palveluja. Minä käytän, imagosta viis, silloin kun lapselleni parasta lääkäriä haluan. Mulle sama mihin ne verorahat menee, tai kenen seiniä se lääkäri vuokraa.

Vierailija
110/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

111/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mehiläinen ja hyvä imago? 

Ihmiset hakee apua sairauksiinsa Mehiläisestä, ei siinä yhden ukkelin höpinät paina. Kaikki uhoojat tässäkään ketjussa eivät oikeasti käytä Mehiläisen palveluja. Minä käytän, imagosta viis, silloin kun lapselleni parasta lääkäriä haluan. Mulle sama mihin ne verorahat menee, tai kenen seiniä se lääkäri vuokraa.

Mä myös etsin yksityiseltä omiin tai lasten sairauksiin parhaiten sopivat/perehtyneet lääkärit. Joskus se lääkäri löytyy Mehiläiseltä, joskus jostain muualta. Mulla esim. gyne pitää vastaanottoa Mehiläisessä, ortopedi ja neurologi Terveystalossa. Käyn milloin missäkin.

Vierailija
112/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikenkaikkiaan se on hyvä, että ihmiset, joilla on varaa ja halua yksityisellä käyvät. Säästyy aikoja julkiselle. maailman meno vaan on tällaista, että ovat lyöneet hynttyynsä yhteen, saavathan synergia etuja ja vaikea toisille lääkäreille olis ihan yksityinen praktiikka perustaa. Tuolta saa kuitenkin kaikki tarvittavat palvelut, röntgenit labrat yms. Psykiatri tosin voi vuokrata minkä tahansa luukun, pärjää sillä.

Vierailija
113/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä mieltä vielä, että julkisella saa parasta hoitoa. Odottaa vaan joutuu, eikä tiedä kenet lääkärikseen saa.

Vierailija
114/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä toi nyt ei ollut niin kamala kirjoitus.

T. Setämies;)

Vierailija
115/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulla on tapana googlailla lääkäriä joa sellaista etsin. Ja jos tällaisiin mielipiteisiin törmäisin niin kiertäisin kaukaa kyseisen lääkärin. Ja jos Mehiläinen sallii seiniensä sisällä tuommoiset niin kyllä noita lääkärikeskuksia löytyy muitakin. Toivottavasti tää äijänkuvatus saatellaan eläkkeelle pikku taputusten kera.

Vierailija
116/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio boikotoida. Asiallinen kirjoitus lekurilta.

117/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ensi viikolla kardiologille aika, tuntee mun sydämen tilanteeni hyvin. Pitääkö mun nyt perua se aika, kun joku psykiatri omiin nimiinsä jotain höpäjää?

Tottakai sen mukaan, miten luotat kyseisen firman ammattitaitoon. Kannattaa mielummin tutkia itse, kuin kysyä täältä. -Ap

Sulla on nyt mennyt pahasti sekaisin yksittäisen henkilön seksistiset horinat ja Mehiläisen ammattitaito. Lääkäriasemalla työskentelevät lääkärit toimivat itsenäisinä ammatinharjoittajina, eivätkä varsinaisesti ole kenenkään alaisuudessa. Mehiläinen (kuten ei mikään muukaan työnantaja) ei voi mitenkään valvoa tai tietää etukäteen työntekijöidensä tai ammatinharjoittajien vapaa-ajalla tekemiä ja sanottuja asioita. Itse vaan äänestäisin jaloillani, jos olisin ko. lääkärin vastaanotolla käynyt.

Huomasitko, ettei hän kirjoittanut kirjoitustaan yksityishenkilönä, vaan lääkärintittelissä?

Mehiläinen kuitenkin ilmeisesti ottaa asian sisäiseen käsittelyyn. Katsotaan miten uskottavasti hoitaa asian. -Ap

Kyllä mutta ei Mehiläisen nimissä. Saattahan tällä lääkärillä muutenkin olla myös kunnallisella puolella töitä ja muuallakin yksityisellä kuin vain Mehiläisellä. Ällöttävä ukko kylläkin, jos minulta kysytään. En kuitenkaan lähtisi Mehiläistä asiasta syyttämään ja hyvä että puuttuvat talon sisällä tapaukseen.

Ei toki niin, mutta itse henkilökohtaisesti pidän silmällä, miten Mehiläinen tähän reagoi. Toivottavasti järkevästi. Heidän tehtävänsä on kuitenkin seurata ettei listoillaan ole kuin ammattistandardien täyttäviä henkilöitä. Jos en henk.koht. vakuutu, en itse uskalla käyttää firman palveluja.

-Ap

Mistä Mehiläinen voi tietää etukäteen kenenkään lääkärin kieroutuneista mielipiteistä, jos ne eivät ole tulleet aiemmin missään ilmi? Ihan yhtä hyvin voit törmätä kamalaan lääkäriin julkisella tai missä tahansa muualla. Kuka voi sanoa 100 % varmuudella, ovatko esim. kaikki Terveystalon lääkärit täyspäisiä ja standardit täyttäviä? Entä sairaalalääkäri, joka puristelee hoitajan takamusta? Kyllä, näitäkin on tapahtunut. Pitääkö boikotoida sairaalaakin?

Ymmärsit kenties väärin. Jään siis seuraamaan, miten Mehiläinen reagoi ja teen sen perusteella päätelmiä. -Ap

En ymmärtänyt. Otsikossa ilmoitat boikotoivasi Mehiläistä ja "värväät" muita mukaan. Sulle tullaan tuskin kertomaan tarkemmin mitään yrityksen sisäisen tutkinnan kulusta, jos sitä ei syystä tai toisesta julkisuudessakaan kerrottaisi. Imagon takia kuitenkin toivon, että Mehiläinen ottaisi tähän tapaukseen julkisesti kantaa. Ei saa siltikään mua boikotoimaan kyseistä lääkäriasemaa yhden Lahdessa toimivan lääkärin takia.

Vierailija
118/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio boikotoida. Asiallinen kirjoitus lekurilta.

T:Jyrki

Vierailija
119/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se setä läpsinyt, vaan häntä läpsittiin. Olisko ollut jopa vähän huumoria jutussaan? No arka aihe kumminkin. Ihmiset on vähän hulluja nykyään boikotoinneessaan ja someraivoissaan?

No ap varmaan saa jonkun anteeksipyynnön, jonka saa kehystää seinälleen.

Vierailija
120/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mukana Ap:n boikotissa, enkä anna tukeani tälle typerälle loukkaantumis- ja ahdistumissirkukselle.

Päinvastoin, boikotoin Ap:tä ja kaikkia muita hänen sielunsisariaan sekä kaikkia näitä tällaisia hankkeita.

Tuo psykiatri puhuu asiaa.

Olin nuorempana keskioluträkälässä töissä, ja joskus sulkemisaikaan (tai siis pikemminkin sulkemisajan jälkeen) sattui niin, että viimeiseksi pubiin jäänyt juopunut keski-ikäinen naisasiakas työnsi kätensä housuihini ja hyväili sekä hipelöi minua "sieltä". Tätä ei tapahtunut siis suinkaan joka ilta, vaan ihan vain pari-kolme kertaa.

En järkyttynyt enkä ahdistunut: se oli valtavan upeaa ja nautinnollista. Toki samaa tapahtui samoina aikoina enemmänkin kun olin itse viihteellä ravintoloissa ja juottoloissa asiakkaan ominaisuudessa, mutta työpaikalla siis vain nuo kerrat - eli aivan liian harvoin.

En ole mukana Ap:n boikotissa. Päinvastoin keskitän vastaisuudessa kaikki käyntini Mehiläiseen, jotka vain voin.

#MoreForMe

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi