Lapsuuden kauneusihanteesi?
Kenen julkkiksen ulkonäköä fanitit lapsena tai teininä ja ehkä yritit matkia?
Kommentit (23)
Kids in America kirjoitti:
Kim Wilde oli seksikäs verkkosukissaan, minihameessaan ja tupeeratussa tukassaan 80-luvun alussa jossain Suosikin julisteessa.
Nyt ei puhuta seksikkyydestä. Kysymys on naisille.
Naisista:
Pamela Andersson, Pamsy oli sitten niin sexy
Miehistä Van Damme
SinkkuM
Ihailin Ripsa Koskisen kauneutta ja tyyliä 1990-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Kids in America kirjoitti:
Kim Wilde oli seksikäs verkkosukissaan, minihameessaan ja tupeeratussa tukassaan 80-luvun alussa jossain Suosikin julisteessa.
Nyt ei puhuta seksikkyydestä. Kysymys on naisille.
Kerroppa tuo Elina Gustafssonille. Tyttöystäväni otti minuun ensin yhteyttä. Edessäni oli kuuma pakkaus :D
Mun Pocahontas-barbie ❤ Pocahontas joutui myöhemmin julman murhan kohteeksi, veljeni repi häneltä pään irti 😔
Armi Aavikko, piti saada paperinukke mummon Seura-lehdestä, vai Apu-lehdessäkö niitä oli?
Vierailija kirjoitti:
Mun Pocahontas-barbie ❤ Pocahontas joutui myöhemmin julman murhan kohteeksi, veljeni repi häneltä pään irti 😔
Tiesitkö, että tosielämän Pocahontaskin oli olemassa?
Intiaaniheimo käytti seksikästä nuorta alastonta intiaaninaista (isot tissit oli) valkoisten miesten houkutteluun lähteelle, jossa ampuivat näitä myrkkynuolilla ja ryöstivät nämä.
Miesten osa on maailmassa kova. Hyvää tarkoittavat miehet ammuttiin henkiltä!
SinkkuM
Se joka näytteli Ansaa Ansassa ja Oivassa, sama oli myös siinä sairaalasarjassa punatukkaisena? Olen syntynyt 1990.
Paksu tukka, parta, leveät hartiat ja iso molo.
Kate Jackson/Charlien enkelit oli minulle lapsena aivan ylimaalisen kaunis säihkyvine tummine silmineen. Olivathan ne toisetkin viehättäviä, mutta Kate oli jotain aivan ihmeellistä. Myöhemmin sitten ihmettelin, että mikä siinä olikin. Hänhän oli niistä se tissitön poikatyttö?
Vierailija kirjoitti:
Se joka näytteli Ansaa Ansassa ja Oivassa, sama oli myös siinä sairaalasarjassa punatukkaisena? Olen syntynyt 1990.
Mari Vainio, hänen takiaan isitkin katsoivat lastenohjelmia.
Tori Spelling sarjassa Beverly Hills 90210. Mainitsin tämän, sillä moni varmaan pitää omituisena ihanteena. Minä näin hänet niin kauniina, että harmittelin, kun tiesin ettei minusta ikinä voisi tulla hänen näköistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että tosielämän Pocahontaskin oli olemassa?
Intiaaniheimo käytti seksikästä nuorta alastonta intiaaninaista (isot tissit oli) valkoisten miesten houkutteluun lähteelle, jossa ampuivat näitä myrkkynuolilla ja ryöstivät nämä.
Miesten osa on maailmassa kova. Hyvää tarkoittavat miehet ammuttiin henkiltä!
SinkkuM
Voi tiesin. Oikea Poca kuoli sairastuttuaan vakavasti. Hän myös kääntyi kristinuskoon ja meni naimisiin John Rolfen kanssa. Minun leikessäni Pocahontas meni naimisiin veljeni He-Man action figuurin kanssa. He-Man selviytyi.
Jyrkin juontaja Minna Ottavainen. Olin 7 ja ihailin häntä, vaikka itse ohjelmasta en ymmärtänyt mitään.