Ihmetyttää tuon yhden 50+ bloggaajan jutut (Nelkytplusblogit)
Itkee, kunka äitinsä on tärkeä ja sairastaa muistisairautta (=säälikää minua). Sitten taas unohtaa koko jutun, riekkuu nuorempien mukana joka kissanristiäisissä, ostelee vaatteita ja ottaa niiden kanssa selfieitä sovitushuoneissa, Jos niissä pippaloissa sattuu olemaan edes joku pikkujulkkis niin pakko saada sen kanssa selfie, jossa nauretaan suu auki.
Tätä mummelia tunkee joka somekanavasta ja näkyvyys ynnä mielipiteensä on tärkeimpiä yli kaiken.
Ei mulla muuta, kunhan ärsyynnyin ja avauduin. En enää lue blogiaan, siltikin hän putkahtaa esiin jos jossakin yhteydessä suu ammollaan ja ne SILMÄT! 🙄
Kommentit (6)
En tiedä, kenestä puhut, mutta millä tavalla ajattelet, että hän unohtaa äitinsä? Ajatteletko, että jos jonkun vanhempi sairastaa muistisairautta, tämän ihmisen pitää sitten pysäyttää koko elämä ja... en edes keksi, mitä hänen siinä tilanteessa pitäisi tehdä. Kerro sinä!
En tiedä yhtään kenestä puhut, mutta en toisaalta myöskään ymmärrä miksi ihminen ei saisi välillä pistää ranttaliksi vaikka äidillä olisi muistisairaus.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään kenestä puhut, mutta en toisaalta myöskään ymmärrä miksi ihminen ei saisi välillä pistää ranttaliksi vaikka äidillä olisi muistisairaus.
Niinpä, ei se sairaus istumalla ja odottamalla enää parane.
Mistä kaikista tuuteista tätä bloggaaja tulee ihan pyytämättä koko ajan vastaan, kun mä en edes tiedä kenestä on kyse. Eipä siinä, minä en ole koskaan huomannut, että joitain bloggaajia tulisi somessa kyllästymiseen asti vastaan. Suurinta osaa ei tule vastaan koskaan. Olisikohan sillä mitään tekemistä asian kanssa, etten seuraa bloggaajien someja, joten eipä nuo tyrkyllekään tule.
Mikä vtun mummeli se sulle on kakara.
No ei hän varmaan unohda koko juttua välillä (äitinsä sairautta).