Veronpalautuksia saavat köyhät!
Laittakaapa osa ainakin säästöön niin ei tarvitse tammikuussa vinkua, kun ei ole rahaa. Niitä ei tarvitse heti tuhlata jonnin joutavaan 😘
Kommentit (45)
Veronpalautuksia saavat ihmiset, jotka osaavat etukäteen suunnitella verotuksensa siten, ettei ainakaan tarvitse mätkyjä maksella.
Näin on ainakin palkansaajien osalta.
Eikä duunari ole aina köyhä, vaan fiksu vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä köyhä saisi isot palautukset? Itse saan muutaman kympin, joista iso osa menee lainan korkoihin.
Elän lasten kanssa köyhyysrajalla. Palautuksia 1500. Toki olisin voinut nekin tuhlata vuoden aikana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä köyhä saisi isot palautukset? Itse saan muutaman kympin, joista iso osa menee lainan korkoihin.
Elän lasten kanssa köyhyysrajalla. Palautuksia 1500. Toki olisin voinut nekin tuhlata vuoden aikana...
Mikset ole korjannut veroprosenttia? Ennemmin ottaisin satasen kuussa lisää kuin kaivaisin roskiksia ja sitten jouluna viettäisin kulutusjuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole korjannut veroprosenttia? Ennemmin ottaisin satasen kuussa lisää kuin kaivaisin roskiksia ja sitten jouluna viettäisin kulutusjuhlaa.
Ei ole koskaan tarvinnut kaivaa roskiksia ja nämäkin menivät säästöön 😘
Katsos kun pointti just se ettei kaikki pienituloiset tuhlaa heti rahojaan. 
Saitpa velan lyhenemään. Myönteistä sekin.