Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudun aina valehtelemaan naiselle olevani töissä

Pohdiskelija
13.12.2018 |

Joudun siis aina valehtelemaan työttömyydestäni päästäkseni tapailusuhteeseen naisen kanssa. Tämä on melko helppoa, koska olen muuten täysin "normaali", eikä pitkäaikaistyöttömyys näy mitenkään päälle päin.

Luonnollisestikin jossakin vaiheessa totuus tulisi paljastumaan, jos suhde etenee seurustelutasolle...tästä pakollisesta valheesta johtuen seurusteluun asti harvoin päästään.
En kykene olemaan täysin avoin naiselle tai ottamaan tätä mukaan elämääni tuon valheen taakse.

Miten onnistuisin paljastamaan asiaa vähitellen? Ikään kuin hitaasti liu'uttamalla tätä totuutta verhon takaa jolloin se ei olisi niin iso pommi kerralla.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet sen kalliiseen ravintolaan ja laskun tullessa ilmotat rahattomuutes

Vierailija
2/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei se työttömyys ole se isoin juttu.

Jos kävisi ilmi, että seurustelukumppani on valehdellut puoli vuotta jostain noin isosta asiasta, niin epäilisin mistä muusta.

Mutta mikä ongelma sinulla on? Pysyvää elättäjää et ehkä löydä normaalista naisesta, mutta kyllä sulle tuota lempeä lohkeaa. Eikös se ole monen miehen mielestä ihan riittävästi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskusteluhan tulee tunnetusti etenemään niin, että naiset vastaavat, etteivät ikinä jatkaisi tapailua valehtelijan kanssa, jonka jälkeen Lompakko-Lasse tulee vuodattamaan lukemattomissa viesteissään naisten ahneutta.

(Ja surullisinta on, että aina löytyy naisia, jotka vastaavat hänelle ja puolustavat omia valintojaan.)

Vierailija
4/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viet sen kalliiseen ravintolaan ja laskun tullessa ilmotat rahattomuutes

Missä kohtaa sanoin olevani rahaton?

En tosin ole rikaskaan...meidän pitäisi varmaankin määritellä mitä "rahattomuus" tarkoittaa.

Ap

Vierailija
5/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat deitti-ilmoitukseen työtön ja sitten sellaiset ottaa yhteyttä joita se ei haittaa.

Vierailija
6/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, ettei se työttömyys ole se isoin juttu.

Jos kävisi ilmi, että seurustelukumppani on valehdellut puoli vuotta jostain noin isosta asiasta, niin epäilisin mistä muusta.

Mutta mikä ongelma sinulla on? Pysyvää elättäjää et ehkä löydä normaalista naisesta, mutta kyllä sulle tuota lempeä lohkeaa. Eikös se ole monen miehen mielestä ihan riittävästi?

En etsi elättäjää, enkä ole koskaan naisiltani rahaa pyytänyt tai halunnut.

Ap

Vierailija
7/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka innokas olet työllistymään ja mistä pitkäaikaistyöttömyys johtuu? Näillä asioilla on usein naisille enemmän merkitystä kuin sillä itse työttömyydellä.

Vierailija
8/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta pitää valehdella?

Tapasin nykyisen seurustelukumppanini deittisovelluksen kautta. Omassa profiilissani luki, että toivoisin hänen olevan kuten minäkin: että ei arvota ihmisiä rodun, seksuaalisen suuntautumisen, koulutuksen tai taloudellisen statuksen perusteella. 

Mies otti minuun yhteyttä ja kertoi jo ensimmäisessä kommentissaan, että on rehellisesti köyhä. 

Ei haitannut. Olemme seurustelleet nyt jo parisen kuukautta ja mies on todella ihana. Minusta on itseasiassa mukavaa, että hän on ns. aina saatavilla. :) Maksan tietysti valtaosan ruuistamme ja menoistamme, mutta minulla on varaa siihen eikä se siis haittaa. 

Mun mielestä kanssa tuo, että valehtelet, on paljon isompi juttu. Ole rehellinen ja luota siihen, että meitä naisia löytyy, jotka eivät perusta jostain niin triviaalista asiasta kuin työllisyystilanne tai ura. 

Vierailija
9/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka innokas olet työllistymään ja mistä pitkäaikaistyöttömyys johtuu? Näillä asioilla on usein naisille enemmän merkitystä kuin sillä itse työttömyydellä.

Sama. Itse tulin RT-operaatiosta (vuoden reissu) ja olin hetkellisesti työtön ja koditon (irtisanoin kämpän, romut vanhempien autotalliin), ei vaikuttanut mitenkään naisten suhtautumiseen.

Sain toki nämä asiat parin kolmen viikon aikana järjestettyä kuntoon.

Vierailija
10/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä tehdä työtä, mutta sen pitäisi olla jossain määrin kiinnostavaa.

Ei siis sellaista pakkopullaa joka jo sunnuntaina pistää mielen matalaksi alkavan työviikon takia.

Vuosia sitten ollu masennus aiheutti aukon työhistoriaan, ja siitä on muodostunut noidankehä: en saa töitä koska ei ole työkokemusta, enkä saa kokemusta ilman töitä.

Ap

Vierailija
11/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Tapasin nykyisen seurustelukumppanini deittisovelluksen kautta. Omassa profiilissani luki, että toivoisin hänen olevan kuten minäkin: että ei arvota ihmisiä rodun, seksuaalisen suuntautumisen, koulutuksen tai taloudellisen statuksen perusteella. 

Mies otti minuun yhteyttä ja kertoi jo ensimmäisessä kommentissaan, että on rehellisesti köyhä. 

Ei haitannut. Olemme seurustelleet nyt jo parisen kuukautta ja mies on todella ihana. Minusta on itseasiassa mukavaa, että hän on ns. aina saatavilla. :) Maksan tietysti valtaosan ruuistamme ja menoistamme, mutta minulla on varaa siihen eikä se siis haittaa. 

Mun mielestä kanssa tuo, että valehtelet, on paljon isompi juttu. Ole rehellinen ja luota siihen, että meitä naisia löytyy, jotka eivät perusta jostain niin triviaalista asiasta kuin työllisyystilanne tai ura. 

Mistä deittisovelluksesta löytää naisia, joille voi olla noin rehellinen työttömyydestä?

Ap

Vierailija
12/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oot viimeksi ollut töissä?

Vierailija
13/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kerrot tekeväsi työksesi?

Vierailija
14/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua kukaan pakota valehtelemaan. Sä päätät valehdella itse.

Vierailija
15/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pakotettu sen takia että ilman valehtelua en pääse ikinä edes treffeille, tai saa lyhyempiäkään suhteita.

Eli jos pitää valita valehtelun tai täydellisen yksinäisyyden väliltä, valitsen jälkimmäisen.

Ap

Vierailija
16/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pakotettu sen takia että ilman valehtelua en pääse ikinä edes treffeille, tai saa lyhyempiäkään suhteita.

Eli jos pitää valita valehtelun tai täydellisen yksinäisyyden väliltä, valitsen jälkimmäisen.

Ap

Tarkoitan siis tietenkin että valitsen ensimmäisen :D

Ap

Vierailija
17/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä teet naisella, jolle joku ulkoinen status on paljon tärkeämpi kuin se mitä ihminen on sisältä? Kerrot suoraan vaan, jos nainen menee niin joutaa mennäkin.

Sama tietenkin vaikka olisi sukupuolet toisinkinpäin, tai samaa sukupuolta, tai whatever.

Vierailija
18/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin ihan mieluusti työttömän miehen että saisi lusmuilla kahdestaan kotona ja nukkua pitkään peittojen alla lämpöisessä! Pelailla päivät pitkät ja harrastaa yhdessä kaikkea kivaa. Ilman stressiä, sairastumista tai uupumista epätoimivasta maailmasta ja työnantajien ahneudesta. Ei kukaan tasokas heppatyttö, isän ja äidin mussukka sinua varmasti ehkä halua, mutta en minäkään mitään hokarijäbiä ole koskaan deittaillut. Ja hyvä niin, koska maailmat eivät vaan kohtaisi.

Vierailija
19/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä tehdä työtä, mutta sen pitäisi olla jossain määrin kiinnostavaa.

Ei siis sellaista pakkopullaa joka jo sunnuntaina pistää mielen matalaksi alkavan työviikon takia.

Vuosia sitten ollu masennus aiheutti aukon työhistoriaan, ja siitä on muodostunut noidankehä: en saa töitä koska ei ole työkokemusta, enkä saa kokemusta ilman töitä.

Ap

Ilmeisesti kuitenkin haet aktiivisesti niitä mielestäsi kiinnostavia töitä? Ja sinulla kai on riittävä koulutus tällaisiin töihin? Mikä olet koulutukseltasi ja kuinka vanha olet? Olisiko ihan mahdoton ajatus tehdä vaikka joitain määräaikaisia hommia ihan vaan sen työkokemuksen kartuttamiseksi, vaikka työ nyt ei muuten mikään unelmahomma olisikaan? Aika harva meistä, varsinkaan työuran alussa, voi valita tekevänsä vain niitä kivoja ja kiinnostavia juttuja, mutta jotain sitä meistä useimpien on kuitenkin tehtävä ihan vain siksi että on varaa elämiseen.

Vierailija
20/68 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mistä deittisovelluksesta löytää naisia, joille voi olla noin rehellinen työttömyydestä?

Ap

Hehe, eiköhän meitä ole joka deittisovelluksessa kun vaan osaa etsiä ;) Itse en hirveästi diggaillut Tinderistä (liian pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen - en löytänyt sieltä ikinä ketään mukavaa miestä joka ei olisi ollut vain seksin perään), oma suosikkini oli badoo.