Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorella matikka, fysiikka ja kemia pitkänä. Hulluko?

Vierailija
13.12.2018 |

:D

mikäs siinä jos kiinnostaa ja jaksaa lukea, tuntuu vain että onko aivan hulluutta ottaa noin monta "vaikeaa" ainetta pitkänä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitkä matikka ja fyssa on ihan normikamaa jos vähänkin matikkapäätä on. Itselläni oli myös pitkä kemia. Ei se niin hirveän ylivoimaiselta tuntunut, vaikka matikassa olenkin vain keskinkertainen tapaus.

Jatko-opintomahdollisuudet ovat moninkertaiset verrattuna johonkin valinnaiseen Espanjaan, joten suosittelen jos yhtään on mielenkiintoa.

Vierailija
22/24 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hullua siinä muka olisi. Itselläni oli myös, matikka oli minulle vaikein mutta siitäkin selvittiin (C tuli), niistä oli hyötyä jatko-opintoihin. Olen Di.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. Näistä tulee samaan tolkuttoman paljon pisteitä, kun korkeakoulujen hakuprosessissa alkaa lukio-opinnot korostua enemmän. Itse luin pitkän matikan ja fyssan, sekä normikemian. Olen proviisori koulutukseltani ja työelämässä.

Vierailija
24/24 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole missään hyvä. Silti otin kaikki matemaattis-luonnontieteelliset aineet pitkänä ja neljä kieltä. Opiskelinkin kahdessa yliopistossakin samaan aikaan. Ja nyt saan kaksi kertaa parempaa palkkaa kuin suomalainen keskimäärin. Aika hullua?