Miksi lyhyitä miehiä mollataan?
Voisiko joku kertoa? Ja miksi se on jopa hyväksyttyä?
Itselläni lyhyt mies (168cm) ja parempaa miestä saa kyllä hakea.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kokemus asiaan liittyen minulla on se että seurustelin aikoinaan lyhyen miehen kanssa. Koskaan en nähnyt mitään syrjintää, kieroon katsomista, en mitään. Mutta mies vain valitti ja vikisi miten kaikki nyt syrjii ja tuijottaa ja blaa blaa.
Ihailen tätä naisten kieroa tapaa kääntää kaikki miehen omaksi syyksi ja turhaksi ulinaksi. Pitää varmaan itse alkaa olla yhtä empaattinen naisia kohtaan.
Yksi nainen kertoo yhdestä ainoasta kokemuksestaan asiaan liittyen, ja sinusta kyse on NAISTEN kierosta tavasta kääntää KAIKKI miesten syyksi. Miksi ihmeessä tunnet tarvetta tehdä näin älyttömän yleistyksen yhden ainoan kertomuksen pohjalta?
Ja ala ihmeessä olemaan yhtä empaattinen naisia kohtaan. Jos sinulla on yksi huono kokemus jostain yksittäisestä naisesta, kuten tässä nyt tällä naisella oli, niin ilman muuta voit sopivassa asiayhteydessä kertoa kokemuksestasi. Kyllä monet miehet näin tekevätkin, esimerkiksi juuri kritisoimalla exäänsä, kuten tämä nainenkin teki. Ei yksittäisistä naisista tai miehistä puhuminen merkitse sitä, että tarkoittaisi kaikkia muitakin miehiä ja naisia edes siinä samassa viiteryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kokemus asiaan liittyen minulla on se että seurustelin aikoinaan lyhyen miehen kanssa. Koskaan en nähnyt mitään syrjintää, kieroon katsomista, en mitään. Mutta mies vain valitti ja vikisi miten kaikki nyt syrjii ja tuijottaa ja blaa blaa.
Vikiseehän ne naisetkin syrjinnästä työelämässä, autokaupoissa ja blaa blaa.. En ole itse tuollaista huomannut ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Noh, enemmän kyllä mollataan pitkiä naisia. Ja enemmistö mollaajista on naisia, miehet, joita pitkä nainen ei kiinnosta, eivät varmaan sitten vain lähesty. Eräs varsin muhkea ja persevä, joskin lyhyt, vanhempi nainen sanoi minulle taannoin, että tuolloin 2-vuotiaasta tytöstäni ei voi tulla mitään keijua. Viittasi siis siihen, että olen 175 cm pitkä. No, tyttöni on pitkä ja hoikka, kuten minäkin. Ja tuon naisen lapsenlapsi on nykyisin ihan samaa sorttia kuin rouva itsekin, eli varsin kaukana keijusta.
En tiedä, mikä on syynä siihen, että useat lyhyet ja lihavat naiset luulevat, että heitä pitemmät naiset ovat automaattisesti heitä myös paljon painavampia ja rotevampia, käyttävät suurempia vaatekokoja jne. Entiselle työkaverilleni oli valtava järkytys, että painan häntä vain 2 kg enemmän, vaikka olin 15 cm pitempi. Jotkut ovat järkyttyneet siitä, että jalkani on 39 kokoa, eli itse asiassa samankokoinen kuin heilläkin. He kai olettivat, että käyttäisin vähintään kokoa 44.
Olisivat vain vastannut, että tuskin tyttärestäsi tulee mörssäriäkään.
Olen lyhyt mies sinut itseni kanssa. Helpolla olen päässyt, kun vertaa ihmisiin joilla on oikeita ongelmia. Jos murehtii lyhyyttään, niin luultavasti murehtisi pitkänäkin jotain merkityksetöntä.
Lyhyillä on enemmän staminaa mikä häiritsee pitkää miestä joka visualisoi kaiken hänen voimallaan, katsoo alakanttiin kuin joku toinen murtaa staminalla hänen heiniä. Siten heinät kiskotaan korkealle jotta staminat saataisiin jojo efektiin. Eli yksinkertaisesti kateus ja ahneus.... ei niin yksinkertaista, olisi jos se sisältäisi vain yhtä negatiivistä luonteenpiirrettä mitä pitkä ottaa nokkiin jo kättelyssä pituudellaan koska tosiaan sitä staminaa yksinkertaisesti pitkillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies ei sytytä. Minimipituus miehillä 180, lyhyempien kanssa naiset voisivat jättää lisääntymättä, niin pikkuhiljaa päästäisiin pätkistä eroon.
Eipä juuri auta, koska pitkäkin nainen haluaa itseään pidemmän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies ei sytytä. Minimipituus miehillä 180, lyhyempien kanssa naiset voisivat jättää lisääntymättä, niin pikkuhiljaa päästäisiin pätkistä eroon.
Ei vaan miesten tulee olla lisääntymättä pituusvaatimuksia esittävien naisten kanssa, jotta päästään pinnallisista naisista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Noh, enemmän kyllä mollataan pitkiä naisia. Ja enemmistö mollaajista on naisia, miehet, joita pitkä nainen ei kiinnosta, eivät varmaan sitten vain lähesty. Eräs varsin muhkea ja persevä, joskin lyhyt, vanhempi nainen sanoi minulle taannoin, että tuolloin 2-vuotiaasta tytöstäni ei voi tulla mitään keijua. Viittasi siis siihen, että olen 175 cm pitkä. No, tyttöni on pitkä ja hoikka, kuten minäkin. Ja tuon naisen lapsenlapsi on nykyisin ihan samaa sorttia kuin rouva itsekin, eli varsin kaukana keijusta.
En tiedä, mikä on syynä siihen, että useat lyhyet ja lihavat naiset luulevat, että heitä pitemmät naiset ovat automaattisesti heitä myös paljon painavampia ja rotevampia, käyttävät suurempia vaatekokoja jne. Entiselle työkaverilleni oli valtava järkytys, että painan häntä vain 2 kg enemmän, vaikka olin 15 cm pitempi. Jotkut ovat järkyttyneet siitä, että jalkani on 39 kokoa, eli itse asiassa samankokoinen kuin heilläkin. He kai olettivat, että käyttäisin vähintään kokoa 44.
Älä välitä, kaikki kuvaamasi johtuu vaan kateudesta, koska olet rotunainen:) Lyhyet naiset useimmiten haluaisivat olla itsekin pidempiä ja siksi lapsellisesti vinoilevat.
Sen lisäksi, että näyttävät huvittavilta, lyhyet miehet ovat usein sellaisia lapsellisia pullistelijoita, jotka yrittävät kompensoida pienuuttaan, usein vain osoittavat myös henkistä pienuuttaan.
Kuka mollaa? En ole irl kuullut että mollataan, ainoastaan AV palstalla uuliulimiehet tuosta jaksaa kohkata.
Ja naisen pituusko ei vaikuta lasten pituuteen ollenkaan?
Itse olen 184 ja rakastuin naiseen, joka on lyhyt (n. 160). Nyt on pari kertaa tullut mieleen, miten pojilla sujuu tulevaisuudessa naisten kanssa. He kun näyttävät jäävän alle 170:n. Vaikka asia ei minua ole suoraan koskettanut, niin olen kyllä huomannut, miten vähän naiset kiinnostuvat lyhyistä miehistä.