Miksi lyhyitä miehiä mollataan?
Voisiko joku kertoa? Ja miksi se on jopa hyväksyttyä?
Itselläni lyhyt mies (168cm) ja parempaa miestä saa kyllä hakea.
Kommentit (31)
Lyhyt mies ei sytytä. Minimipituus miehillä 180, lyhyempien kanssa naiset voisivat jättää lisääntymättä, niin pikkuhiljaa päästäisiin pätkistä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies ei sytytä. Minimipituus miehillä 180, lyhyempien kanssa naiset voisivat jättää lisääntymättä, niin pikkuhiljaa päästäisiin pätkistä eroon.
Kunnes eräänä päivänä rakastut 165cm mieheen. Niin se elämä meitä opettaa.
Toden totta, he saavat kärsiä lyhyydestään. Itselläni on mies, joka on 160cm pitkä.
Hän on kärsinyt pienuudestaan. Kuulema on armeija aikaankin annettu pukuvarastosta hyvin suuret vaatteet. Siis keljuiltu.
Olen ollut kyseisen miehen kanssa jo vuosia. Olen itse joitakin senttejä pitempi häntä. Mutta on totta, joskus hävettää mennä sen kanssa jonnekkin, koska hieman häpeän kun se on niin lyhyt, kun vertaa muita paikalla olleita.
Mun tuttujen joukossa taas tuntuu että lyhyet miehet itse eniten valittaa omasta pituudestaan tai ottaa puheeksi jonkun pitkän ihmisen pituuden (esim. just yks 170cm mies sanoi mulle että sä oletkin tuollainen amazon)... Muille lyhyiden miesten pituus tuntuu olevan ihan yhdentekevää.
Lyhyitä miehiä mollaavat vain toiset (lyhyet) miehet.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttujen joukossa taas tuntuu että lyhyet miehet itse eniten valittaa omasta pituudestaan tai ottaa puheeksi jonkun pitkän ihmisen pituuden (esim. just yks 170cm mies sanoi mulle että sä oletkin tuollainen amazon)... Muille lyhyiden miesten pituus tuntuu olevan ihan yhdentekevää.
Sama jatkaa vielä että toki tämä varmaan johtuu siitä että on saanut kuulla siitä pituudestaan niin paljon jo aiemmin, mutta tuntuu kummalliselta että miksi asia pitää ottaa esille myös silloin kun siitä ei muut puhu tai edes ajattele asiaa...
Miksi blondeja mollataan? Miksi lihavia mollataan? Miksi rumia mollataan? Miksi rillipäitä mollataan? Miksi pottunokkaisia mollataan?
koska ilmeisesti pitkä mies on siitä asiasta kade tai katkera lyhyelle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi blondeja mollataan? Miksi lihavia mollataan? Miksi rumia mollataan? Miksi rillipäitä mollataan? Miksi pottunokkaisia mollataan?
Siksi että ihmisellä itsellään on näkymätön, arvoton, osaton ja huono olo. Siksi
Miehen pituus on naisille niin tärkeä asia. Samasta syystä esim. pienipeniksisiä miehiä pilkataan.
Itse olen huomannut, että lyhyet miehet heittää itse paljon vettä kiukaalle tämän asian suhteen.
Samasta syystä kuin naisia pienitissisyydestä tai laudasta pepusta tai liiallisesta pituudesta tai kengänkoosta. Onko se fiksua? No ei, mutta sitä on kokonaan vaikea kitkeä.
Kieltämättä pituusjuttu on sellainen, jonka osalta kaikki eivät ole havahtuneet hienotunteisuuteen.
Olin esim.vasta eräällä naisvaltaisella kurssilla, jossa n.180cm/85kg nainen hehkutti parikymppisille tytöille miten hänen miehensä on kaksi metriä pitkä komistus; piti oikein toistella sitä pituutta ja itse ainoana miehenä olin siinä vieressä.
Olin myös toisella samankaltaisella kurssilla, missä äiti kertoi miten hän aina kannustaa vähän syrjäytynyttä poikaansa kehumalla tämän pituutta. Siinä oli lyhyehkö nuori mies vielä istumassa tämän naisen vieressä.
Omiin ansioihin perustuvia asioita kuten hoikkuutta, bodattua vartaloa yms. ei hehkuteta samalla tavalla ja velttojen pitkien ihmisten kannalta onkin edullista keskittyä sellaisiin asioihin, jotka määriytyvät jo ennen syntymää ja jotka eivät kerro mitään ihmisen luonteesta ja henkisestä kapasiteetista.
Jokainen on sen pituinen kuin on; kropan malli kertoo sitten jotain siitä onko sisältä kuraa vai rautaa, vaikka tämänkään pohjalta ei voida yleistyksiä tehdä.
Noh, enemmän kyllä mollataan pitkiä naisia. Ja enemmistö mollaajista on naisia, miehet, joita pitkä nainen ei kiinnosta, eivät varmaan sitten vain lähesty. Eräs varsin muhkea ja persevä, joskin lyhyt, vanhempi nainen sanoi minulle taannoin, että tuolloin 2-vuotiaasta tytöstäni ei voi tulla mitään keijua. Viittasi siis siihen, että olen 175 cm pitkä. No, tyttöni on pitkä ja hoikka, kuten minäkin. Ja tuon naisen lapsenlapsi on nykyisin ihan samaa sorttia kuin rouva itsekin, eli varsin kaukana keijusta.
En tiedä, mikä on syynä siihen, että useat lyhyet ja lihavat naiset luulevat, että heitä pitemmät naiset ovat automaattisesti heitä myös paljon painavampia ja rotevampia, käyttävät suurempia vaatekokoja jne. Entiselle työkaverilleni oli valtava järkytys, että painan häntä vain 2 kg enemmän, vaikka olin 15 cm pitempi. Jotkut ovat järkyttyneet siitä, että jalkani on 39 kokoa, eli itse asiassa samankokoinen kuin heilläkin. He kai olettivat, että käyttäisin vähintään kokoa 44.
Ainoa kokemus asiaan liittyen minulla on se että seurustelin aikoinaan lyhyen miehen kanssa. Koskaan en nähnyt mitään syrjintää, kieroon katsomista, en mitään. Mutta mies vain valitti ja vikisi miten kaikki nyt syrjii ja tuijottaa ja blaa blaa.
Mitä itse olen huomannut, niin mollaamiseksi lasketaan mm. se, että olet parisuhteessa +180cm miehen kanssa, etkä lyhyen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kokemus asiaan liittyen minulla on se että seurustelin aikoinaan lyhyen miehen kanssa. Koskaan en nähnyt mitään syrjintää, kieroon katsomista, en mitään. Mutta mies vain valitti ja vikisi miten kaikki nyt syrjii ja tuijottaa ja blaa blaa.
Ihailen tätä naisten kieroa tapaa kääntää kaikki miehen omaksi syyksi ja turhaksi ulinaksi. Pitää varmaan itse alkaa olla yhtä empaattinen naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailen tätä naisten kieroa tapaa kääntää kaikki miehen omaksi syyksi ja turhaksi ulinaksi. Pitää varmaan itse alkaa olla yhtä empaattinen naisia kohtaan.
Jaksaisitko itse kauankin katsoa tyyppiä joka valittaa kirjaimellisesti olemattomasta ongelmasta? Sama kuin marisisi yksisarvisesta joka pilaa etupihan nurmikon syömällä sitä.
Av-mammat nyt mollaavat miehiä mistä tahansa (teko)syystä. Jollei satu olemaan joku Robin tai Lauri Tilkanen niin huonosti käy.