Wille halusi alkaa syödä terveellisesti - seuraus: Lusikat jakoon mamman kanssa
Taitaa olla normi juttu Suomessa. Mies haluaa syödä terveellisesti mutta palmuöljy menee miehen edelle.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/56ac8f51-1b68-4206-acd5-229257e…
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tuo nimi :Ville Valio. On kuin sketsiversio Ville Valosta.D
Yhdennäköisyys myös hämmentää
Vierailija kirjoitti:
Pippakin oli järkyttynyt.
Ainahan se on
Huvittavaa, kun täällä aina sanotaan, ettei nainen ikinä eroa jonkun pikku syyn takia. Tai sitten minulla ja mammoilla on eri käsitys pikku syistä. Willellä ja avovaimolla oli yhteinen lapsi, on se jännä miten herkut meni naisella ehjän perheen edelle.
Jättäisivät nuo vanukkaat lapselta pois :(.
Tapaus on aiheuttanut tuotantoryhmässä monta pientä mikro-orgasmia. Täydellinen tosi-tv-sopo-jackpot jota voi kauhistella julkisesti.
Mistä lyödään vetoa, että naisen painoindeksi on rutkasti isompi kuin miehen eikä paljoa perusta terveellisistä elämäntavoista?
Vierailija kirjoitti:
Jättäisivät nuo vanukkaat lapselta pois :(.
Mamma päätti ettiä uuden miehen joka syö lapsen vanukkaat:(
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kun täällä aina sanotaan, ettei nainen ikinä eroa jonkun pikku syyn takia. Tai sitten minulla ja mammoilla on eri käsitys pikku syistä. Willellä ja avovaimolla oli yhteinen lapsi, on se jännä miten herkut meni naisella ehjän perheen edelle.
Tai sitte ei kannata ottaa mammojen juttuja anonyymina av:lla turhan tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Wille halusi itse erota terveysbuumin innoittamana?
Vierailija kirjoitti:
Käytiinkö tuossa ohjelmassa läpi heidän parisuhteen ongelmat ihan pohjamutia myöten vai mistä päättelit, että tuo oli ainoa syy eroon?
Voi kauhea että lapsi söi vanukkaan. Se varmaan kuolee sen takia
Mikäköhän otushirviö se mamma on?
Näin kasvatetaan ylisukupolvisuutta. Sitten ihmetellään masennusta ja syrjäytymistä.
Ottamatta kantaa juuri tähän tapaukseen niin kyllä kun 2 sairaalloisen ylipainoista kasvattaa lapsen samoihin tottumuksiin niin kyllä siinä annetaan vanukkailla yms. Eväät ennenaikaiseen kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja mamma oli 200-kiloinen vai?
Ei ihan, mutta paksulta näytti mitä parissa kohtaa vilahti. Pituuteen nähden ylipainoa ehkä joku 30kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytiinkö tuossa ohjelmassa läpi heidän parisuhteen ongelmat ihan pohjamutia myöten vai mistä päättelit, että tuo oli ainoa syy eroon?
katsoin ohjelman ja siinä wille sanoi eron syyn olevan se, että toinen haluaa elää terveellisesti ja toinen ei.
Silppu kirjoitti:
Voi kauhea että lapsi söi vanukkaan. Se varmaan kuolee sen takia
Ei muuten, mutta lapsella oli sama geenivirhe kuin isällään. Jääkaapissa oli lapselle vanukkaita ja sokerijogurttia. En toki tiedä kuinka usein noita syödään, mutta lapselle olisi hyvä opettaa pienestä pitäen terveelliset elämäntavat. Muuten käy kuin isälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katsoin ohjelman ja siinä wille sanoi eron syyn olevan se, että toinen haluaa elää terveellisesti ja toinen ei.
Ja minkä Villen ex-vaimo sanoi eron syyksi?
Naurattaa tuo nimi :Ville Valio. On kuin sketsiversio Ville Valosta.D