Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehditko sinä yksiössä asuva, isoissa kodeissa asuvia naapureita? Jos asut esim puutalopihassa, jossa eri kokoisia koteja?

Vierailija
24.07.2025 |

Kerro pois!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ostin Hgistä laadukkaan yksiön hyvältä alueelta, että minun on helppo asua suurin osa vuodesta ulkomailla. Paremminkin säälin ihmisiä, jotka ovat sitoneet itsensä työlääseen, hankalasti realisoitavaan kiinteään omaisuuteen.

n39

Vierailija
2/11 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kadehdin. Itse vielä asun vuokralla sukulaisen omistamassa yksiössä. Olen luuseri. T: Lars-Johan Jocke

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen asunut joskus yksiössä. Miksi minä naapurin lapsiperhettä olisin kadehtinut, joka asui paljon ahtaammin kolmiossaan? Nyt asumme kaksin kolmiossa ja tämä riittää meille vallan mainiosti. Rahaa olisi ostaa vaikka millainen omakotitalo, mutta olemme mielummin sijoittaneet rahat.

Tuo on vähän kuin entinen työkaverini naureskeli vanhalle autolleni. Sanoin sille, että voin milloin tahansa ostaa Ferrarin, jos sellaista tekee mieli. Oli bemarimiehen ilme näkemisen arvoinen. 😂

4/11 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtää 😃

Vierailija
5/11 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Inhoan siivoamista ja tämä 35 neliötä riittää ihan hyvin yhdelle.

Vierailija
6/11 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tässä yksiössä ole myöskään yhtä paljon porukkaa joten ei tarvitse suurempaa taloakaan.

Vierailija
7/11 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mietin miten onnekas olen, kun pääsee vähemmällä ylläpito- ja siivoustyöllä 

Vierailija
8/11 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ostin Hgistä laadukkaan yksiön hyvältä alueelta, että minun on helppo asua suurin osa vuodesta ulkomailla. Paremminkin säälin ihmisiä, jotka ovat sitoneet itsensä työlääseen, hankalasti realisoitavaan kiinteään omaisuuteen.

n39

Asut suurimman osan vuodesta ulkomailla. Mitä duunia siis teet? Ei ne Helsingin muutkaan asunnot, niin valtavan hankalasti realisoitavia ole. Toki yksiöt liikkuu paremmin kuin isommat asunnot.

Vierailija
9/11 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kadehdin!

Olisipa minullakin Porvoossa omakotitalo, jossa aamiaiskaappi, jossa laadukasta mysliä, johon sekoittaisin jogurttia, jonka ottaisin jääkaapista, jossa myös leikkeleitä, joita olisin ostanut miehelleni, jotta mies ei söisi kaikkia lasten vanukkaita <3

Vierailija
10/11 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n39

Olisi kyllä hienoa välttää talviautoilu ilman tallia.

Vierailija
11/11 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisessa asunut ja tiedän, että kustannuksia ja työtä riittää niissä. Kun elämä on stressaavaa niin se pieni koppi on vähän kuin koirankoppi, huoleton ja turvassa minä ihmispolo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi