Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wille halusi alkaa syödä terveellisesti - seuraus: Lusikat jakoon mamman kanssa

Vierailija
13.12.2018 |

Taitaa olla normi juttu Suomessa. Mies haluaa syödä terveellisesti mutta palmuöljy menee miehen edelle.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/56ac8f51-1b68-4206-acd5-229257e…

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkin on merkitystä millä tavalla tästä terveysasiasta on keskusteltu ja millä tavalla suhtauduttu toisen näkemykseen.

Villestä en tiedä, mutta monesta laihduttajasta tulee itsekeskeinen, kun elämä pyörii oman dieetin ympärillä ja lisäksi on pakko alkaa käsitellä ongelmia, jotka on paniettu läskin alle - yleensä niitä on. Sulavasta läskistä vapautuu kehon käsiteltäväksi sinne varastoituneet myrkyt, mikä voi aiheuttaa henkistäkin pahaa oloa. Lisäksi viekkarit energiajuomasta.

Vierailija
22/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tuo nimi :Ville Valio. On kuin sketsiversio Ville Valosta.D

Ei saa nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kun täällä aina sanotaan, ettei nainen ikinä eroa jonkun pikku syyn takia. Tai sitten minulla ja mammoilla on eri käsitys pikku syistä. Willellä ja avovaimolla oli yhteinen lapsi, on se jännä miten herkut meni naisella ehjän perheen edelle.

Ehkä Wille halusi itse erota terveysbuumin innoittamana?

Pikalaihdutus, ainakin 70 kg lähti (vaimo). Sääli, kun ensin katsoin, että siinä on kivasti nuori perhe, on työtä on vaimo ja lapsi, niin ei, sen piti mennä taas noin.

Vierailija
24/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kun täällä aina sanotaan, ettei nainen ikinä eroa jonkun pikku syyn takia. Tai sitten minulla ja mammoilla on eri käsitys pikku syistä. Willellä ja avovaimolla oli yhteinen lapsi, on se jännä miten herkut meni naisella ehjän perheen edelle.

Käytiinkö tuossa ohjelmassa läpi heidän parisuhteen ongelmat ihan pohjamutia myöten vai mistä päättelit, että tuo oli ainoa syy eroon?

Se ei ole oleellista sopossa. Tärkeintä on kauhistelu.

Vierailija
25/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytiinkö tuossa ohjelmassa läpi heidän parisuhteen ongelmat ihan pohjamutia myöten vai mistä päättelit, että tuo oli ainoa syy eroon?

Se ei ole oleellista sopossa. Tärkeintä on kauhistelu.

Tämä.

Vierailija
26/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willen tuskin kauan tarvii olla sinkku.

Vierailija
27/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

katsoin ohjelman ja siinä wille sanoi eron syyn olevan se, että toinen haluaa elää terveellisesti ja toinen ei.

Ja minkä Villen ex-vaimo sanoi eron syyksi?

En tiedä, häntä ei kuultu asian tiimoilta. Wille sanoi eron johtuvan siitä, kun toinen haluaa elää terveellisesti ja toinen ei.

Vierailija
28/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silläkin on merkitystä millä tavalla tästä terveysasiasta on keskusteltu ja millä tavalla suhtauduttu toisen näkemykseen.

Villestä en tiedä, mutta monesta laihduttajasta tulee itsekeskeinen, kun elämä pyörii oman dieetin ympärillä ja lisäksi on pakko alkaa käsitellä ongelmia, jotka on paniettu läskin alle - yleensä niitä on. Sulavasta läskistä vapautuu kehon käsiteltäväksi sinne varastoituneet myrkyt, mikä voi aiheuttaa henkistäkin pahaa oloa. Lisäksi viekkarit energiajuomasta.

Juurikin näin! Kaikki ei vaan sopeudu siihen että puoliso keskittyy enemmän itseens ja käyttää aikaa esim salilla käymiseen ja kokkailuun, syö eri ruokia kun toinen yms- ja sitten jos toinen ei ole yhtä kiinnostunut asiasta tai ei tule samanlaisia tuloksia (jos molemmat ylipainoisia) toinen heikommin pärjäävä osapuoli saattaa lannistua toisen onnistumisista. Lisäksi ei tiedetä muita taustoja, mutta olin lukevinani tuon artikkelin aiemmin ja siinä muistaakseni sanottiin että eroon oli muitakin syitä kuin tuo painonpudotus. Varmasti henkistä pahaa oloa yms.

Vierailija
29/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on aika usein. Itse laihduttaja on omasta mielestään aina syytön ja syy on kokonaan sen, joka ei laihduta. Laihduttaja saattaa kuitenkin olla kuin perzeeseen ammuttu karhu kotona, nalkuttaa kaikesta perheelleen, syyttää heitä pahasta olostaan, vieroitusoireistaan, ymmärtämättömyydestä ja siitä, että he kehtaavat syödä ja elää hänen naamansa edessä vanhaan tapaan jne. Ainakin meillä sitä oli ilmassa, kun mies kuntokuurille lähti muutama vuosi sitten. Hänen olisi pitänyt saada ostaa olohuoneeseen ja makkari In kaiken maailman liikuntavälineitä, joilla hän olisi kuulema käyttänyt.

En ollut myötämielinen kaikille hänen kotkotuksilleen ja sain perusteltua kaiken hyvin. Esimerkiksi ne olohuoneeseen hänen suunnittelemat liikuntavälineet olisivat täysin varmasti jääneet hyvin vähälle käytölle ja koska miehen työpaikalla oli todella hyvä ja monipuolinen mahdolisuus harrastaa kaikkea, niin sieltä ne löytyivät, jos vain herra sinne menisi.

Kyllä siinä väännettiin kättä monta kertaa monesta asiasta ja osaa asioista muutettiinkin, mutta asia on enemmän kiinni laihduttajan omasta motivaatiosta kuin perheen tekemisistä. Perheen ei tarvitse hyväksyä ja mukautua kaikkeen, vaan laihduttaja mukautuu myös. Meillä siis vain mies oli ylipainoinen ja kaikilla muilla ei sitä ongelmaa ollut. Perheen ruokavalio oli kunnossa ja hyvä, mutta mies osti ihan itse Berliininmunkkeja ja ties mitä erikoiskahvejaan, poltti tupakkaa salaa lapsiltaan ja kulki kaikki matkat autolla.

Vierailija
30/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tupakoitsija tai alkoholistikaan haluaa parantua yhtä aikaa puolisonsa kanssa, koska siihen tarvitaan oma motivaatio.

Vierailija
31/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

katsoin ohjelman ja siinä wille sanoi eron syyn olevan se, että toinen haluaa elää terveellisesti ja toinen ei.

Ei taideta tietää, mutta hyvä arvaus on fitness-Ville. Vaimon itsetunto ei kestänyt että Ville voisi laihtua ja alkaa näyttämään hyvältä muidenkin naisten silmissä. Parempi ottaa ero ensin, kuin jäädä jätetyksi? Tai olisiko parempi se, että Ville alkoi syynäämään jääkaappia tarkemmalla silmällä ja pistää herkkuja piiloon, ja tätähän ei puoliso kestänyt kun aikuista ihmistä noin ohjaillaan. Tai ehkä noi molemmat.

Vierailija
32/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taideta tietää, mutta hyvä arvaus on fitness-Ville. Vaimon itsetunto ei kestänyt että Ville voisi laihtua ja alkaa näyttämään hyvältä muidenkin naisten silmissä. Parempi ottaa ero ensin, kuin jäädä jätetyksi? Tai olisiko parempi se, että Ville alkoi syynäämään jääkaappia tarkemmalla silmällä ja pistää herkkuja piiloon, ja tätähän ei puoliso kestänyt kun aikuista ihmistä noin ohjaillaan. Tai ehkä noi molemmat.

Näihin voisi lisätä perinteiset syyt, eli kotitöiden ja lapsen hoitamisen epätasainen jakautuminen, nainen teki ja Ville makasi sohvalla p.erse homeessa ja tietysti seksin puute. Luulisi että joku noista osuu tontille.

Vierailija
33/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se konkreettisesti näkyy! Vanhemmat, jättäkää lapseltanne pois kaikki vanukkaat, tai lapsenne muuttuu koostumukseltaan vanukkaaksi! Teitä on varoitettu!

Vierailija
34/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se konkreettisesti näkyy! Vanhemmat, jättäkää lapseltanne pois kaikki vanukkaat, tai lapsenne muuttuu koostumukseltaan vanukkaaksi! Teitä on varoitettu!

Osuiko arkaan paikkaan? :D

Vierailija
35/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turoa kiinni!

Vierailija
36/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ennen ole kuullut tuollaisesta syystä eron takana. Toki jos toinen yhtäkkiä laihtuu ja alkaa saada huomiota jos ennen on ollut seinäruusu, eikä enää istukaan kotisohvalla sipsipussi kädessä, vaan painaa menemään enemmän jossain, ei kotona, niin se varmaan saattaa koetella parisuhdetta ja aiheuttaa jopa huolta ja mustasukkaisuutta. Tai suhtautuu terveelliseen elämään suurella paatoksella, kun toisella ei vaan kiinnosta. Voihan toinen vaikuttaa toisen silmissä niuhottavalta tiukkapipolta ja toinen taas toisen silmissä siltä että häntä ei vaan kiinnosta ja kummallakin alkaa ärsyttää toisten vastakkaiset tavat.

Ristiriidat menisi jotenkin tuollaisessa suhteessa varmaan jotenkin näin:

"Kulta, mentäskö pitsalle tänään?" "Ei, ajattelin että tekisin kanasalaatin raejuustolla" "Hyi, ei yhtään tee mieli tollasta, syö ite salaattis, mä haen pitsan!!"  *Mies tekee salaatin ja pitäytyy terveellisessä ruokavaliossaan, nainen hakee pitsan* *nainen syö pitsaa  ja mies tuijottaa pitsaa himoiten* "Miksi sinä et tue minua tässä laihdutusprojektissa?" *mies kiroaa* > RIITA :D

"Lähdetäänkö lenkille?" "Emmää nyt ku en jaksa" *avaa television*

*Mies tulee lenkiltä ja nainen tuijottaa edelleen televisiota* *Mies pudistelee päätään* "Me ei ikinä nykyään tehdä mitään yhdessä! Sä vaan istut kokoajan siinä" "Voisit säkin vähän pitää kunnosta huolta!" > RIITA

Nainen tekee ruokaa ja mies tulee kuntosalilta. "Mä olen täällä vaan yksin siivonnut ja laittanut ruokaa ja käynyt kaupassa ja sä vaan käyt kuntosalilla!!" > RIITA

Vierailija
37/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jakso sisälsi tahatonta tragikomiikkaa.

Pippa keksi hauskan haasteen, jossa koko perhe olisi lähtenyt hauskalle pikku metsäretkelle terveellisine eväineen. Sinne lähti lopulta vain isä ja kiukutteleva ja kiljuva lapsi, joka ei suostunut edes kävelemään. Tunnelma ei vaikuttanut yhtään kovin mukavalta idealta ja pätkä kesti ehkä muutaman sekunnin. Lopussa selvisi jopa, että pariskunta oli eronnut, joten tämä iloinen perheretki-idea ei ollutkaan niin iloinen.

Vierailija
38/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mun äiti laihduttaa niin se kiusaa kaikkia muita niiden syömisistä. Kerran menin niille kylään ja söin pari keksiä niin johan alkoi kiusaaminen. Mä suutuin, ja laskin päässäni nopeasti päivän kalorit. Olin syönyt vasta jotain 1400 kaloria sinä päivänä ja oli jo ilta. Mistäs se olisi voinut tietää sitä kun ei oltu juteltu tai nähty koko päivänä tai koko viikkona. Sen on vaan pakko vahtia kaikkien muidenkin syömisiä ja piikitellä niitä. Ja huom. niihin aikoihin mun äiti painoi yli kaksi kertaa enemmän kuin minä.

Puolisolta tuollainen käytös voi ajaa toisen pois helposti.

Vierailija
39/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Pippa oli omille vanhemmilleni sanonut lapsuudessani?

Muistan, että lapsena tuli juotua paljon sokerisia Mehukatti-mehuja, syötyä usein sokerisia Viiliksiä ja aika usein Jacky - makupaloja. Välipalat oli lähes aina leipää, usein vaaleaa (hiilaria!!!!) ja kermaista Oltermanni - juustoa (rasvaa!!). Pöydällä oli usein keksipaketti, josta itsekin aina otin tai söin jotain äidin leipomuksista, joita oli pakastin pullollaan. On kammottavaa, etten juurikaan muista monia muita ruokia kuin makaronilaatikon. Toivottavasti muisti tekee tepposet. Mutta ainakin aika usein oli makaronilaatikkoa tai se oli jotenkin niin herkullista, että se jäi mieleen. Olin aika nirso vihanneksille.

Itse en kyllä ruokkisi lapsiani noin vaan minusta on kasvanut terveysintoilija :) Lapsuuteni taisin viettää aika sokerikuorrutettuna hiilareita napostellen. Ylipainoinen minusta ei tosin tullut.

Vierailija
40/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipalla oli hyviä ehdotuksia ja ohjeita koko perheelle, mm.ruutuajan vähentäminen ja liikkuminen porukalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi