Wille halusi alkaa syödä terveellisesti - seuraus: Lusikat jakoon mamman kanssa
Taitaa olla normi juttu Suomessa. Mies haluaa syödä terveellisesti mutta palmuöljy menee miehen edelle.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/56ac8f51-1b68-4206-acd5-229257e…
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kun täällä aina sanotaan, ettei nainen ikinä eroa jonkun pikku syyn takia. Tai sitten minulla ja mammoilla on eri käsitys pikku syistä. Willellä ja avovaimolla oli yhteinen lapsi, on se jännä miten herkut meni naisella ehjän perheen edelle.
Käytiinkö tuossa ohjelmassa läpi heidän parisuhteen ongelmat ihan pohjamutia myöten vai mistä päättelit, että tuo oli ainoa syy eroon?
katsoin ohjelman ja siinä wille sanoi eron syyn olevan se, että toinen haluaa elää terveellisesti ja toinen ei.
Ja minkä Villen ex-vaimo sanoi eron syyksi?
En tiedä, häntä ei kuultu asian tiimoilta. Wille sanoi eron johtuvan siitä, kun toinen haluaa elää terveellisesti ja toinen ei.
Joo, mutta sanoi myös, että jotkut vanhat tekemiset vaikuttivat eroon. Ehkä Wille the Valio on pettänyt tai hakannut?
Silppu kirjoitti:
Voi kauhea että lapsi söi vanukkaan. Se varmaan kuolee sen takia
Ei varmaan ole ykköskappale. Jos koko perhe syö epäterveellisesti niin lapsikin syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kun täällä aina sanotaan, ettei nainen ikinä eroa jonkun pikku syyn takia. Tai sitten minulla ja mammoilla on eri käsitys pikku syistä. Willellä ja avovaimolla oli yhteinen lapsi, on se jännä miten herkut meni naisella ehjän perheen edelle.
Ehkä Wille halusi itse erota terveysbuumin innoittamana?
Pikalaihdutus, ainakin 70 kg lähti (vaimo). Sääli, kun ensin katsoin, että siinä on kivasti nuori perhe, on työtä on vaimo ja lapsi, niin ei, sen piti mennä taas noin.
70?! Taidat olla vähän pihalla naisten painoista, tuo emäntä oli ainakin 90-100 kiloinen koska näytti myös suht pitkältä.
Sama juttu meillä, olen 90-luvun alussa syntynyt. Monipuolisesti äiti kyllä teki ruokaa, mutta kyllä me herkuteltiinkin. Jääkaapissa oli aina Friscoa tai muuta sokerilimsaa, sitä juotiin veljen kanssa janoommekin, olihan se nyt parempaa kuin vesi. Viiliksiä syötiin juu myös, ja muita sokeria sisältäviä välipaloja. Keksiä oli aina kaapissa, niissä oli kyllä rajoitus kaksi keksiä per päivä, muuten lähti lapasesta. :D Pullaa äiti leipoi tosi usein ja niitä käytiin aina napsimassa ruokienkin välissä.
Ihan normaalipainoisia muksuja silti oltiin (ja ollaan nyt aikuisenakin normaalipainoisia) ja ulkoiltiin myös paljon. Isän kanssa muistan käyneeni paljon hiihtämässä ja luistelemassa ja äidin kanssa kävelyillä.