Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuote tai palvelu on mielestäsi kohtuuttoman hintainen

Vierailija
12.12.2018 |

jos vertaa itse tuotteeseen. Tuli tuosta joulupostimerkkikeskustelusta mieleen. Tuleeko mieleen muita?

Kommentit (1497)

Vierailija
1261/1497 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit. Niille, joilla on näkö huonompi kuin -3 diopteria, pitäisi korvata osa lasien hinnasta vammaislain perusteella, kuten muutkin apuvälineet. Eihän kuulokojettakaan tarvitse maksaa itse.

Vierailija
1262/1497 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinlääkärimaksut todellaki! Kissan jalasta maksettu 2500€, hevosen jalasta 700€

- tottakai ellit ottaa löysän rahan pois kuleksimasta.

Nykyään eläimiä inhimillisetään ja pidetään usein ihmisen korvikkeina ja niiden hoidosta ollaan valmiit maksamaan aivan järjettömiä summia.

Eläimiä ei tarvitse inhimillistää, ne ovat inhimillisiä olentoja. Käsityksesi ovat 1600-luvulta, päivitä ne.

Ja eläimelle kannattaa ottaa vakuutus, se maksaa itsensä äkkiä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1497 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on hyvin käynyt ilmi, että ainakaan av-mammoilla ei ole mitään käsitystä yrittämisen kuluista. Kannatta muistaa, että siitä laskusta lähtee heti päältä noin neljännes veroihin. Ja sitten vielä maksetaan erikseen verot nostettavista palkkatuloista. 

Ei se ole yrittäjän eikä kuluttajan vika nuo kulut. Yrittäjä on laskenut että tämä pitää vähintään saada että jotain jää käteen ja se on kuluttajalle kallis. Tämä vaan on hiton kallis maa ja kuluttaminen nykyään luksusta joilla yhä harvemmalla on varaa.

Itse olen luopunut monesta palvelusta ihan viimeisen 10 vuoden sisään. Palkkatulot ei nouse mutta kaikki muu nousee. Pakko karsia että edes välttämättömiin on rahaa.

Vierailija
1264/1497 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälasit. Niille, joilla on näkö huonompi kuin -3 diopteria, pitäisi korvata osa lasien hinnasta vammaislain perusteella, kuten muutkin apuvälineet. Eihän kuulokojettakaan tarvitse maksaa itse.

Tämä. Mulla on molemmissa silmissä -9 ja lisäksi hajataittoa. Jos ei sellasiapullonpohjarillejä halua käyttää niin ne hionnat maksaa. En ole niin köyhä, ihan työssäkäyvä mutta kalliiksi tulevat. Käytän välillä piilareita mutta se on ihan ok että ne maksetaan itse. Eri asia jos työ ei salli lasien käyttöä.

Sain viime vuonna kaamean silmätulehduksen ja sarveiskalvoon tuli reikä mustuaisen kohdalle. Reikä arpeutui mutta näkö jäi silmästä hämärämmäksi. Eli, uudet lasit piti hankkia, taas.

Vierailija
1265/1497 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulupukin käynti, riistohintainen yksinhuoltajalle pk-seudulla.

Yksinhuoltajuus on oma valinta.

ʒinkkumieʒ

Ei se nyt ihan niinkään välttämättä ole. Jos puoliso päättää lähteä tai vaikka kuolee, niin tuskinpa se on oma valinta.

Vierailija
1266/1497 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiropraktikolla käynti. 10-15 min ja yli 70e. 

Vierailija
1267/1497 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskuksen hinnat on ihan älyttömät.

Vierailija
1268/1497 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimia jos kerran uusitetaan keinotekoisesti joka toinen vuosi, niiden hinta saisi olla enintään 2 euroa.

Vierailija
1269/1497 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta

Eläinlääkärimaksut

naisten parturikäynnit

Asunnon varainsiirtovero

Kiinteistövero (rakennat, maksat kaikista tarvikkeista alvit, työmiesten palkat jne) sitten saat tönön valmiiksi ja kiinteistövero iskee.

Lääkäriasemien "toimistomaksut", a4 printtaus 10-20 euroa.

Vierailija
1270/1497 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Ainahan sitä voi itse kasvattaa riisiä ja käydä kalastamassa lohta, jättikatkarapuja, tonnikalaa yms. Helppoa kuin mikä 😅

Vierailija
1271/1497 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kitise amis.

Vierailija
1272/1497 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen seksi yli 100e tunti vaikka...

"Levanteri tiedusteli pieksujen hintaa,

emäntä se silitteli pimppinsä pintaa.

Hura huh hah hei, ei nähty näillä mailla

ole Levanterin kullia komiampaa.

Levanteri kysy mitä naiminen maksaa,

emäntä se sano että kymppi on taksa.

ole Levanterin kullia komiampaa.

Levanteri sanoi kyllä kymppi on liikaa,

käytetystä tavarasta vitonenkin piisaa.

ole Levanterin kullia komiampaa."

Vierailija
1273/1497 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kikkeliskokkelis kirjoitti:

naisten parturikäynnit

Naiset käyvät KAMPAAMOSSA; miehet parturissa

Vierailija
1274/1497 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka valitatte lemmikkieläinten hoidon Hinnoista, eläinlääkäri, tuhkaus, ruokakuluista yms. Yksi vinkki : eläimiä ei ole pakko hankkia-ne ovat turhia, allergisoivia, likaisia, inhottavia bakteerien-ja virustentuojia. Kasvattamattomia, kouluttamattomia ja pelottavia. Sotkevat ja tuovat likaa rappukäytäviin - muut maksavat rappujen siivouskulut, uudet pinnat ja joutuvat kuuntelemaan ulvomista ja haukkumista 24/7.

Vierailija
1275/1497 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kikkeliskokkelis kirjoitti:

naisten parturikäynnit

Naiset käyvät KAMPAAMOSSA; miehet parturissa

Hiusten kampaaminen se vasta halpaa pitäisi ollakin verrattuna leikkaamiseen, mutta päinvastoin, kampaamossa rahaa palaa naisilla vissiin 10x enemmän kuin miesten hiustenleikkuussa. Hirvittää ajatella mitä se maksaa vuodessa ja mitä muuta mukavampaa sillä rahalla olisi voinut saada...

Vierailija
1276/1497 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypox hoito, ihan sairaan lallista hyötyynsä ja tuloksiin nähden.

(alavartaloon kohdennettu rasvanpoltto)

Uusi asiakas Yhdistelmäjakso 1kk,

12 kertaa a 50 min 65,85€/krt

(12 krt 790€)

Tuloksena lähtökohdasta riippuen

Keskiarvollisesti kai 1-3kg painonpudotus riippuen miten tiukasti toteuttaa ruoka-ohjeita.

Senttejä lähtee tietysti lähtötasosta ym riippuen 1-3 /mittauskohta.

Mittaus kannattaa tehdä myös itse ja muistaa mittauskohdat, koska itse huomain että mittaus tapahtui tosi nopeasti ja ainakin parissa kohtaa mittanauha oli löysällä, eli ainakin 0,5 cm olisi saanut kiristettyä.

Loppumittauksessa saadaan parempi tulos aikaan kun mittanauha laiteaan kireämmälle. Ja onko se mittuskohtakaan ihan sama aluksi ja lopuksi. Eli mittaustulos ei välttämättä ole ihan faktinen.

Voisin maksaa n 50€/ kerta, eli 600 e 12 kerrasta. Mut tuo liki 800 eur on ihan sairas hinta. Ilmeesti kävijöitä riittää kun konsepti ollut jo melko kauan Suomessa.

Vierailija
1277/1497 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hoitaja saa 12-13 euroa tunti ja siitä työ ja eläkemaksut

Vierailija
1278/1497 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläminen

Vierailija
1279/1497 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkärin palvelut

Vierailija
1280/1497 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avocadot, kilohinta jossain 8€ tienoilla.

Ja aina joko kovia tai mätiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän