Parisuhteen parannusidea - onko hyvä?
Itse vihaan tunteista puhumista. Mutta tykkään siitä että mulle tehdään kivoja asioita, myöskin että osaisin ilahduttaa miestä juuri oikein. Tuntuu vain vaikealta pyytää "Toisitko minulle kukkia", vähän tökeröä kun silloinhan voisin itse marssia kauppaan ostamaan niitä.
Keksin tälläisen idean, millä voikki hieman leikkimielisesti ilahduttaa toista pitkin vuotta. Kumpikin kirjoittaa paperille 12-20 toivetta, esimerkiksi "tuo naisellesi kukkasia kauniin kehun kera" tai "tee minulle ruokaa X kun tulen väsyneenä töistä kotiin". Siis tälläisiä arjen tekoja, jotka ei ole mitenkään suhteettoman paljon pyydetty.
Kerran kuussa kumpikin valitsee yhden hyvän teon ja toteuttaa sen, ehkäpä vielä yllätyksenä. Helppoa ja kivaa ja mukavan leikkimielistä. :) Mitä tuumitte?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kiva idea
Kiitos! :) Ajattelin jakaa sen tänne, jos olisi jollekin muullekin hyötyä.
Hyvä idea! Ja sitten vaimon toiveet on "tuo kukkia", "imuroi", "vie illalliselle" ja miehen "ota suihin", "strippaa", "anna peppua".
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea! Ja sitten vaimon toiveet on "tuo kukkia", "imuroi", "vie illalliselle" ja miehen "ota suihin", "strippaa", "anna peppua".
Voihan se olla näinkin, mutta mitäs se haittaa. :D Toki sen takia esim. 20 vaihtoehtoa olisi hyvä, että jos joku on oman mukavuusalueen ulkopuolella niin voi valita toisen tilalle. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Ahhaha. :D Naureskelen mielikuvalle, kun nainen toivoo kaunoisia, ihania romanttisia tekoja ja mies miettii että miten härskiä kehtaa pyytää makuukamarissa.
Oisko tähän mitään ajatusta miten ideaa voisi vielä hioa? Vai oisko hyvä näin? :) -Ap
Noh noh, eihän miehelle sovi mitään kivaa tehdä ;)
Hyvä idea muuten, mutta minulla veisi vähän pohjan siltä yllätykseltä, jos se olisi toivelistallani.
Me ollaan miehen kanssa ihan vaan juteltu mistä tykätään, osataan kumpikin yllättää toisemme spontaanisti.
Vierailija kirjoitti:
Noh noh, eihän miehelle sovi mitään kivaa tehdä ;)
Hyvä idea muuten, mutta minulla veisi vähän pohjan siltä yllätykseltä, jos se olisi toivelistallani.
Me ollaan miehen kanssa ihan vaan juteltu mistä tykätään, osataan kumpikin yllättää toisemme spontaanisti.
Hienoa, jos osaatte! Me ollaan molemmat vähän uunoja eikä aina osata. :D Haluttais kyllä varmasti. Tämä ois tällänen hupaisa rautalanka-meininki.
Niin, ehkä tässä varsinaiseksi yllätykseksi jää vain mitä toinen valitsee sieltä, ja milloin. :) Mua itseäni ei haittais lainkaan, riippuu luonteesta. -Ap
Miksi tälläisessa aloituksessakin on alapeukkuja? Aika harvinaisen ei-provoisoiva sisältö :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi tälläisessa aloituksessakin on alapeukkuja? Aika harvinaisen ei-provoisoiva sisältö :D
No siksi juuri - näin positiivisessa aloituksessa on taatusti jotain mätää. Epäilyttävää!!! Oletko rikollinen?! Tai kirjoitit vahingossa väärälle palstalle..
Ei vaan, eiköhän täälläkin suurin osa ole tavallisia, mukavia ihmisiä. :D Joku läpällä alapeukuttanut.
Tätä jään seuraamaan josko sais ittellekin vinkkejä, pitkään tuollasesta haaveillut mutta en oke saanut toteutettua.
Ehkäpä johonkin purkkiin laout ja sieltä summassa nostaa..🤔
Vierailija kirjoitti:
Tätä jään seuraamaan josko sais ittellekin vinkkejä, pitkään tuollasesta haaveillut mutta en oke saanut toteutettua.
Tähän mennessä ei oo kyllä niin paljon varsinaisia vinkkejä ropissut. Niitä ois kyllä hauska kuulla! Itse haluaisin että mulle tuodaan suklaata ja kukkia ja kaikki muut nämä perinteiset mitä on. :D -Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja purkki olis kyllä hyvä toteutus! -Ap
Omalla kohdalla avioliitossa ei olisi onnistunut. Mies ei suostinut mihinkään yhteiseen tekemiseen.
Tuokin on vähän pakkoa. Jos ei omaa halua ole toisen miellyttämiseen niin miten joku purkki sitä helpottaa? Kokeile ap ja aloita jo tänään. Kerro sitten miten toimii.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla avioliitossa ei olisi onnistunut. Mies ei suostinut mihinkään yhteiseen tekemiseen.
Tuokin on vähän pakkoa. Jos ei omaa halua ole toisen miellyttämiseen niin miten joku purkki sitä helpottaa? Kokeile ap ja aloita jo tänään. Kerro sitten miten toimii.
Yleensä miehen miellyttämisenhalu on valloitusvaiheen juttu ja monelta se hiipuu. Ja kun nainen ilmoittaa erosta, se herää uudelleen. En kyllä suosittele näin rajua leikkiä.
Kiva idea