Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen parannusidea - onko hyvä?

Vierailija
12.12.2018 |

Itse vihaan tunteista puhumista. Mutta tykkään siitä että mulle tehdään kivoja asioita, myöskin että osaisin ilahduttaa miestä juuri oikein. Tuntuu vain vaikealta pyytää "Toisitko minulle kukkia", vähän tökeröä kun silloinhan voisin itse marssia kauppaan ostamaan niitä.

Keksin tälläisen idean, millä voikki hieman leikkimielisesti ilahduttaa toista pitkin vuotta. Kumpikin kirjoittaa paperille 12-20 toivetta, esimerkiksi "tuo naisellesi kukkasia kauniin kehun kera" tai "tee minulle ruokaa X kun tulen väsyneenä töistä kotiin". Siis tälläisiä arjen tekoja, jotka ei ole mitenkään suhteettoman paljon pyydetty.

Kerran kuussa kumpikin valitsee yhden hyvän teon ja toteuttaa sen, ehkäpä vielä yllätyksenä. Helppoa ja kivaa ja mukavan leikkimielistä. :) Mitä tuumitte?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksimme usein mieheni kanssa toisillemme mukavia yllätyksiä, mutta tuo idea helpottaisi keksimistä. Olemme järjestäneet erilaisia hotelliöitä (Suomessa on paljon erilaisia, todella uniikkeja, hotelleja), jopa maatilamatkailua, telttailua ja laavulla yöpymisiä. Museokäyntejä ja erilaisia nähtävyyksiä. Konsertteja ja festareita. Tutustumisia erilaisiin ruokiin niin ravintoloissa kuin kotona. Hemmotteluhoitoja, hoitoloissa ja kotona. Joskus yllättävä ulosvienti, vain tähdenlentoja tai ohi kiitävää komeettaa katsomaan. Yllättävä kukkakimppu vaikka luonnonkukista. Ja tietysti myös on kokeiltu nuo yllättävät/romanttiset seksiehdotukset kuuluvat olennaisena osana elämään.

Vierailija
22/27 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla avioliitossa ei olisi onnistunut. Mies ei suostinut mihinkään yhteiseen tekemiseen.

Tuokin on vähän pakkoa. Jos ei omaa halua ole toisen miellyttämiseen niin miten joku purkki sitä helpottaa? Kokeile ap ja aloita jo tänään. Kerro sitten miten toimii.

Sitähän ei kannata kokeilla mitään mikä voisi ehkä heröttää miehen joskus huomioimaan naistaan tai helpottaa asiassa kun ideoita olis valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea on parisuhdeoppaiden peruskauraa.

Vierailija
24/27 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se olisi mennyt jotenkin niin että minun toiveeni olisi liittynyt sohvalta nousemiseen ja miehen toive olisi ollut jotain seksiin liittyvää jossa hän olisi saanut olla passiivinen osapuoli. Ylipäätänsä parisuhde on oletusarvoisesti kahden aikuisen välinen suhde tai liitto jossa toista osapuolta ei pitäisi narrata toimimaan oikein, eikö sillälailla opeteta lapsia (kysyy vela)? Jonkinlaiset käytöstavat ja toisen huomioiminen myös positiivisessa mielessä tulisi olla siis itsestäänselvyys. Aikuisten välisen suhteen pitäisi toimia ilman mitään ylimääräisiä kommervenkkeja keskenään keskustellen ja elämää rakennellen. Siinä ehkä alapeukkujen syyt.

Vierailija
25/27 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla avioliitossa ei olisi onnistunut. Mies ei suostinut mihinkään yhteiseen tekemiseen.

Tuokin on vähän pakkoa. Jos ei omaa halua ole toisen miellyttämiseen niin miten joku purkki sitä helpottaa? Kokeile ap ja aloita jo tänään. Kerro sitten miten toimii.

Meillä molemmilla olisi halua, mutta helpommin tehdään toiselle niitä asioita mistä itse tykätään eniten. :) Tässä on myös tälläinen hieman leikkimielinen viba, mistä itse tykkään. Ei toki sovi kaikille.

Vierailija kirjoitti:

Keksimme usein mieheni kanssa toisillemme mukavia yllätyksiä, mutta tuo idea helpottaisi keksimistä. Olemme järjestäneet erilaisia hotelliöitä (Suomessa on paljon erilaisia, todella uniikkeja, hotelleja), jopa maatilamatkailua, telttailua ja laavulla yöpymisiä. Museokäyntejä ja erilaisia nähtävyyksiä. Konsertteja ja festareita. Tutustumisia erilaisiin ruokiin niin ravintoloissa kuin kotona. Hemmotteluhoitoja, hoitoloissa ja kotona. Joskus yllättävä ulosvienti, vain tähdenlentoja tai ohi kiitävää komeettaa katsomaan. Yllättävä kukkakimppu vaikka luonnonkukista. Ja tietysti myös on kokeiltu nuo yllättävät/romanttiset seksiehdotukset kuuluvat olennaisena osana elämään.

Vau! Teillä on kyllä todella hyvän kuuloinen suhde, ihanaa että jaksatte toisianne hemmotella ja yllättää! :) Kuulostaa upealta. -Ap

Vierailija kirjoitti:

Idea on parisuhdeoppaiden peruskauraa.

Haha! Noh, sittenhän se on ainakin todettu toimivaksi! :D -Ap

Vierailija kirjoitti:

Meillä se olisi mennyt jotenkin niin että minun toiveeni olisi liittynyt sohvalta nousemiseen ja miehen toive olisi ollut jotain seksiin liittyvää jossa hän olisi saanut olla passiivinen osapuoli. Ylipäätänsä parisuhde on oletusarvoisesti kahden aikuisen välinen suhde tai liitto jossa toista osapuolta ei pitäisi narrata toimimaan oikein, eikö sillälailla opeteta lapsia (kysyy vela)? Jonkinlaiset käytöstavat ja toisen huomioiminen myös positiivisessa mielessä tulisi olla siis itsestäänselvyys. Aikuisten välisen suhteen pitäisi toimia ilman mitään ylimääräisiä kommervenkkeja keskenään keskustellen ja elämää rakennellen. Siinä ehkä alapeukkujen syyt.

Minä en nyt ihan rehellisesti ymmärtänyt tätä kommenttia. Jos olet vielä paikalla, voisitko selventää? Mikä tässä ideassa on toisen narraamista ja kommervenkkeja? Tässähän kommunikoidaan toiselle, mistä tykkää ja tavallaan leikkisästi ilahdutetaan toista juuri hänen toivomillaan tavoilla. Kommunikointi on hieman erilaista, kuin perinteinen keskustelu, mutta miksi olisi huonompaa? Tietenkin leikkisyys tekee tästä hieman lapsellista, mutta itsestäni se on vain positiivista tässä vakavassa maailmassa. :)

-Ap

Vierailija
26/27 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin muistaakseni lähinnä sitä että kokeilisin itse tehdä miehelle jonkin hauskan pikku yllärin tai huomionosoituksen ja katsoisin tekisikö hän jonkin vastaavan jutun minun hyväkseni tai mielikseni. Ellei sellaista tulisi ymmärtäisin että hän on parisuhteessa vastaanottava osapuoli eikä halua antaa mitään vastineeksi. 

Pitää muistaa että miehet usein pyrkivät olemaan mieliksi eri tavalla kun itse haluaisimme, jos mies esimerkiksi vaihtaa autosi renkaat yötä vasten jotta saat lapset turvallisesti työmatkallasi tarhaan tai remontoi kaikki vapaa- aikansa yhteistä kotianne niin se on tulkittava kukkakimppua suuremmaksi kiintymyksen osoitukseksi.

Leikkisyys on aina positiivinen asia, jokainen parisuhde on erilainen, niihin ei ole mitään kaavoja, jokainen pari muotoilee oman suhteensa omannäköisekseen, ei siis pidä ajatella että jokin juttu on lapsellinen tai outo.

Ystävällisin terveisin 24

Vierailija
27/27 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin muistaakseni lähinnä sitä että kokeilisin itse tehdä miehelle jonkin hauskan pikku yllärin tai huomionosoituksen ja katsoisin tekisikö hän jonkin vastaavan jutun minun hyväkseni tai mielikseni. Ellei sellaista tulisi ymmärtäisin että hän on parisuhteessa vastaanottava osapuoli eikä halua antaa mitään vastineeksi. 

Pitää muistaa että miehet usein pyrkivät olemaan mieliksi eri tavalla kun itse haluaisimme, jos mies esimerkiksi vaihtaa autosi renkaat yötä vasten jotta saat lapset turvallisesti työmatkallasi tarhaan tai remontoi kaikki vapaa- aikansa yhteistä kotianne niin se on tulkittava kukkakimppua suuremmaksi kiintymyksen osoitukseksi.

Leikkisyys on aina positiivinen asia, jokainen parisuhde on erilainen, niihin ei ole mitään kaavoja, jokainen pari muotoilee oman suhteensa omannäköisekseen, ei siis pidä ajatella että jokin juttu on lapsellinen tai outo.

Ystävällisin terveisin 24

Kiitos selvennyksestä! Ymmärrän kyllä pointin. :) Ehkä ajattelin tämän suhteen, että jos nämä on vain kerran kuussa jotain "täsmäkivaa", niin tulee muutenkin huomioitua toista niillä itselle ominaisemmilla tavoilla muuten. Vaikka itselle se "täsmäkiva" ei olisi niin merkityksellistä, kuin sen toivojalle. :) -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan