Voisiko Robin palata jo pian tauolta?
Kauhean tylsää maan poppirintamalla tällä hetkellä.
Kommentit (56)
Robin tekee kyllä pahan virheen, jos suostuisi viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkutyttöjen päiväuni pysyköön tauollaan vaikka maailman tappiin asti.
Harmittaako sinua, kun ei taida olla vain pikkutyttöjen päiväuni? :D
Kyllä on kieroon kasvanu jos aikuinen fanittaa robinia 😂
Mää oon varmaan kieroon kasvanut kun jollain tapaa fanitan Robinia. Tosin en ole koskaan hänen keikoillaan käynyt enkä musiikkiakaan kuluta, mutta arvostan ihmisenä ja artistina Robinia todella paljon.
Mielenkiintoista seurata hänen uran kehittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa herran vuonna 2019 vielä napista nyt 20-vuotiaan Robinin fanittamisista ja ikärajoista sille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa herran vuonna 2019 vielä napista nyt 20-vuotiaan Robinin fanittamisista ja ikärajoista sille?
Otin näymmä harppauksen jo ensi vuoteen pari viikkoa etuajassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin ja yle kohauttaa Robinin euroviisuedustuksella.
Unissasi
No selvää tämä. Yle ei kerro edustajaa ja Robin tauolla ja hiljaa. Kertominen räyjäyttää pankin. Robin tekee ison paluun.
Yle on kyllä hämmentävällä "en kommentoi", linjalla edustajan suhteen. Vain päivä tiedetään finaalille, ei edes tapahtumapaikkaa. Lippuja ei ainakaan kovin kauaa jää aika myydä, jos isosta tilasta on kyse. Oikeasti ison nimen kanssa aikaa ei niin paljon tarvittaisi. Mutta en vaan jaksa uskoa, että viisut olis Robinista hyvä idea paluulle. Kun en usko oikein itsekään.
Vuosia sitten, kun Robin lauloi Veskun viisun huilumiehen, niin häneltä kysyttiin, voisiko joskus olla Suomen edustaja. Ei niin jyrkästi kieltänyt...
Olen seurannut mm. Viisukuppilan keskustelua ja niin paljon spekulaatiota kuin sielläkin riittää niin Robinia ei oo taittu ees tänä vuonna mainita. Hänen kohdallaan julkistuksen viivytyksen ja salaperäisyyden kyllä ymmärtäis.
Esim. Saara Aallon edustus arvattiin vauvapalstalla ennen kuppilaa ja, että hänelle tehdään biisit. Yle ei ollut julkistanut.
Vierailija kirjoitti:
Robin tekee kyllä pahan virheen, jos suostuisi viisuihin.
Ei. Söp poika, jolla jalat maassa ja lavakarismaa. Menestyy ok.
Eikö täällä joku aiemmin jo väittäny tietävänsä Robinin kytköksistä johonki viisunikkareihin ulkomailla. Vai muistanko omiani..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon varmaan kieroon kasvanut kun jollain tapaa fanitan Robinia. Tosin en ole koskaan hänen keikoillaan käynyt enkä musiikkiakaan kuluta, mutta arvostan ihmisenä ja artistina Robinia todella paljon.
Mielenkiintoista seurata hänen uran kehittymistä.
Miten voi arvostaa ihmistä, tuntematta millainen hän todella on?
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä joku aiemmin jo väittäny tietävänsä Robinin kytköksistä johonki viisunikkareihin ulkomailla. Vai muistanko omiani..
Jaa.. Menny kyllä ohi mulla ainaki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista seurata hänen uran kehittymistä.Miten voi arvostaa ihmistä, tuntematta millainen hän todella on?
Tällä ajattelutavalla ei voi arvostaa kuin ihan lähimmäisiään. Jokainen kai määrittää itse kuinka läpikotaisin joku täytyy tuntea, että uskaltaa arvostaa ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Saara Aalto ketjussa. En muista tarkemmin, mutta ruotsalainen biisintekijä ja Ropsu olivat tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Saara Aalto ketjussa. En muista tarkemmin, mutta ruotsalainen biisintekijä ja Ropsu olivat tavanneet.
Ok, mielenkiintosta. Mutta toki biisejä on voitu katella myös ihan muutenkin kuin viisut mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista seurata hänen uran kehittymistä.Miten voi arvostaa ihmistä, tuntematta millainen hän todella on?
Tällä ajattelutavalla ei voi arvostaa kuin ihan lähimmäisiään. Jokainen kai määrittää itse kuinka läpikotaisin joku täytyy tuntea, että uskaltaa arvostaa ihmisenä.
Ja kyllä tänä päivänä satelee vihjeitä aika helposti millaisia ihmisiä nämä tunnetut tyypit ovat muita kohtaan. Niin tuttujaan kuin tuntemattomiakin kohtaan.
Jäi eläkkeelle musahommista. Ei keikkaile enää koskaan. Hänellä on uusi ura. Hänen otsaansa käytetään Finnairin kiitoratana.
Eiköhän Robin siirry tangoihin, onhan hänestä armeijan myötä tullut mies.
Vieläkö Robin runkkaa mummon kaa?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Robin siirry tangoihin, onhan hänestä armeijan myötä tullut mies.
Joo se alkaa keikkailla sitten Erikan kanssa, kun Danny ei enää jaksa.
Jos Robinista ei edes ensi vuoden loppuun mennessä kuulu mitään niin olen kieltämättä hieman yllättynyt. Uuden musiikin tekeminen saattaa toki viedä aikaa. Riippuu aivan kuinka selvillä on mitä Robin haluaa tehdä. Ihan varmasti jonkinasteista muutosta ja aikuistumista on tulevissa biiseissä. Toivon minäkin, että sieltä kuitenkin sen saman tyypin yhä tunnistaa.
Paitsi että kotiutuu ensi viikolla.