Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, lapset ja isovanhemmat haluaa sukujoulun meillä, minä ainoana en

Vierailija
12.12.2018 |

Menin heikkona hetkenä suostumaan ja nyt ahdistaa enemmän ja enemmän ja tekisi mieli perua koko homma. Vieläkö voi? Tekisi vaan mieli sanoa miehelle, että jos hän raahaa sukulaiset meille, niin minä vietän jouluni yksin hotellissa.

Kommentit (694)

Vierailija
661/694 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10845 kirjoitti:

Teet miehelle listan & sanot suoraan (& lapsille iästä riippuen).

- siivous (mikä päivä ja mitä sisältää)

- kauppa lista, missä KAIKKI tarjottavat, + servetit ym mitä tarvitset/haluat

- päivä jolloin paistaa kinkun

-23.pvä riisipuuro uuniin jne

Yllättävän helppoa sitten aattona vaan lämmittää laatikot uunissa & nostaa kaikki ruuat esiin. Pöydän kattamiseen voivat kaikki osallistua.

Tehtiin vähän tännepäin tänä jouluna ja ensimmäinen joulu kun esim anoppi ei itke, kun on niin v*#*tun raskasta 👍😂

Taas tätä. Teet listan, sanot, käsket ym ym.

Vierailija
662/694 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10845 kirjoitti:

Teet miehelle listan & sanot suoraan (& lapsille iästä riippuen).

- siivous (mikä päivä ja mitä sisältää)

- kauppa lista, missä KAIKKI tarjottavat, + servetit ym mitä tarvitset/haluat

- päivä jolloin paistaa kinkun

-23.pvä riisipuuro uuniin jne

Yllättävän helppoa sitten aattona vaan lämmittää laatikot uunissa & nostaa kaikki ruuat esiin. Pöydän kattamiseen voivat kaikki osallistua.

Tehtiin vähän tännepäin tänä jouluna ja ensimmäinen joulu kun esim anoppi ei itke, kun on niin v*#*tun raskasta 👍😂

Sulla meni koko jutun pointti täysin ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/694 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointin osoittaja liikkeellä.

*eri

Vierailija
664/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona taas. Hain juuri lapset vanhemmiltani. Haukuttiin, kun hoidatan lapseni heillä. Tuli selväksi, että olen koko suvun mielestä laiska, vastuuton paska. Nyt aion viettää aikaa lasten kanssa, toivon vaan että mies ymmärtää pysyä pois kotoa.

ap

Vierailija
665/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona taas. Hain juuri lapset vanhemmiltani. Haukuttiin, kun hoidatan lapseni heillä. Tuli selväksi, että olen koko suvun mielestä laiska, vastuuton paska. Nyt aion viettää aikaa lasten kanssa, toivon vaan että mies ymmärtää pysyä pois kotoa.

ap

Siis? Oliko lasten isä vienyt lapset sun vanhemmillesi? Eikö se osannut itse hoitaa niitä?

Vierailija
666/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siis? Oliko lasten isä vienyt lapset sun vanhemmillesi? Eikö se osannut itse hoitaa niitä?

Ilmeisesti vanhemmat olivat ottaneet lapset jo aattoiltana. Vanhemmilta en kysynyt tarkemmin ja lapsilta olen kysellyt melko varovaisesti. Ovat aika pelästyneitä edelleen. Olen päättänyt, että lähden lasten kanssa heti kun saan vuokra-asunnon.

ap

Vierailija
667/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä tapahtui, ja miten tilanne kärjistyi noin pahaksi?

Vierailija
668/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisettuna sain aattona haukut siitä, että teetin kaikki valmistelut muilla. Miehen osuudesta ei puhuttu mitään, vaikka hän se oli joka hälytti äidit apuun eli tekemään kaiken. Minun väsymystäni tai haluttomuuttani ei huomioitu mitenkään, koska ovat naiset ennenkin jaksaneet. Tämä päivä ja ilta ainakin menee lasten kanssa rauhoittuessa ja varaudun myös siihen, että jos mies näyttää naamaansa niin voidaan lähteä pois heti.

ap

Vierailija
669/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisettuna sain aattona haukut siitä, että teetin kaikki valmistelut muilla. Miehen osuudesta ei puhuttu mitään, vaikka hän se oli joka hälytti äidit apuun eli tekemään kaiken. Minun väsymystäni tai haluttomuuttani ei huomioitu mitenkään, koska ovat naiset ennenkin jaksaneet. Tämä päivä ja ilta ainakin menee lasten kanssa rauhoittuessa ja varaudun myös siihen, että jos mies näyttää naamaansa niin voidaan lähteä pois heti.

ap

Sanoitko, että mies oli se, joka kutsui, eikä tehnyt mitään?

Olen pahoillani, ei vain huonon miehen vaan kamalan suvun takia. En voi edes kuvitella. Toivottavasti sinulla on ystäviä, jotka ovat puolellasi.

Vierailija
670/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen pahoillani, ei vain huonon miehen vaan kamalan suvun takia. En voi edes kuvitella. Toivottavasti sinulla on ystäviä, jotka ovat puolellasi.

Sanoin kyllä. Tilanne tuntuu nyt jälkikäteen aika sekavalta, en muista miten siihen reagoitiin. Ystäviä onneksi on, olen kuulemma lasten kanssa tervetullut parinkin luokse, jos on tarve.

ap

Vierailija
671/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Noin avuton kuin ap:n mies ei taatusti kanna vastuuta omista lapsistaan. Teetti isoäideillä siivouksen ja ruuatkin.

Vierailija
672/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Teetit muilla? Mieshän se ne teetti muilla!! Naisten ei tartte jaksaa "koska ennenkin jaksettu", ei!! Surullista, että suku on noin läpimätä, ja taatusti näkevät ap:n laiskan ukon marttyyrina ja kunnon miehenä, jonka paha ilkeä vaimo jätti...

Pidä ap puolesi, voimia sinulle. 

Vierailija
673/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau,ihan reaaliaikainen avioero-selostus.

Vierailija
674/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sanoin kyllä. Tilanne tuntuu nyt jälkikäteen aika sekavalta, en muista miten siihen reagoitiin. Ystäviä onneksi on, olen kuulemma lasten kanssa tervetullut parinkin luokse, jos on tarve.

ap

Voimia ja jaksamista. Oikeasti karmeaa kohtelua sinua kohtaan.

Vierailija
675/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Voimia ja jaksamista. Oikeasti karmeaa kohtelua sinua kohtaan.

Kiitos

ap

Vierailija
676/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno joulu lapsilla. Ensin riidellään, äiti lähtee, mennään mummolaan, isä lähtee, äiti hakee ja taas riidellään. Kannattiko?

Vierailija
677/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei mikä vastuuton vätys tuo mies. Helpommalla pääset ilman tuota riippakiveä. Voimia uuteen elämäntilanteeseen ja toivottavasti osaat jättää ymmärtämättömät sukulaiset omaan arvoonsa.

Vierailija
678/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno joulu lapsilla. Ensin riidellään, äiti lähtee, mennään mummolaan, isä lähtee, äiti hakee ja taas riidellään. Kannattiko?

Saattaa vähän jännittää seuraavan joulun alla, lähteekö äippä taas lätkimään...

Vierailija
679/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä kohtaa mies lähti menemään ja minne? Putosin kärryiltä.

Vierailija
680/694 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä kohtaa mies lähti menemään ja minne? Putosin kärryiltä.

Ap kirjoitti ettei mies ole kotona.