Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko oikeasti jossain sellaista vuosikymmeniä sitten että leikin varjolla vanhat äijät "kokeili vähän tytön tissiä". Yök!!!

Vierailija
12.12.2018 |

Toisesta ketjusta luin että olisi ollut

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla varmaan yleistä vieläkin.

Vierailija
42/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä provoaloitus nyt kovin tarpeellinen ?

Ihan pelkältä riidan haastamiseltahan tuo  taas vain kuulosti,(kun ei kerran muuta yksilöityä  syytettävää nyt keksitty,kuin jotkut 'menneet vuosikymmenet'. )

Eli ei mitään varsinaista asiaa taaskaan  koko kommentissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä montaa vuotta ole kun nähnyt kun joku yrittänyt tuollaista.

Vierailija
44/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pelkältä riidan haastamiseltahan tuo  taas vain kuulosti,(kun ei kerran muuta yksilöityä  syytettävää nyt keksitty,kuin jotkut 'menneet vuosikymmenet'. )

Taidat olla nuorempaa ikäpolvea. Tuollaisia ne 40-50 luvulla syntyneet olivat.

Vierailija
45/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjottiin sisuja ja sanottiin " syö sisua kasvattaa tisua" siis ihan pikkutytöille. Nikattiin silmää sitten. Sanoin aina mä en tykkää sun sisuista syö ite.

No ei kyllä sanottu,eikä sitäpaitsi ketkään pikkutytöt mistään Sisu-pastilleista edes tykänneet.

Kyllä niitä lähinnä ostivat vain aikuiset itselleen ( lieviksi, tavallaan  'kurkkutableteiksi') ja hengitystään raikastamaan.

Lapset sen sijaan söivät mielummin vain  jotain nallekarkkeja ,  Panttereita, tai hedelmäpastilleja. 

Vierailija
46/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tarkkasilmäisempi huomaa miksi naiset ja miehet ovat edelleen sodassa keskenään. Perityt tai itse koetut traumat, huono kohtelu... Alhainen syntyvyys...

Vierailija
47/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjottiin sisuja ja sanottiin " syö sisua kasvattaa tisua" siis ihan pikkutytöille. Nikattiin silmää sitten. Sanoin aina mä en tykkää sun sisuista syö ite.

No ei kyllä sanottu,eikä sitäpaitsi ketkään pikkutytöt mistään Sisu-pastilleista edes tykänneet.

Kyllä niitä lähinnä ostivat vain aikuiset itselleen ( lieviksi, tavallaan  'kurkkutableteiksi') ja hengitystään raikastamaan.

Lapset sen sijaan söivät mielummin vain  jotain nallekarkkeja ,  Panttereita, tai hedelmäpastilleja. 

Voi kuule, noita pervoja sanontoja on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
48/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasa-arvon kannattajana minä annan tyttöjen kopeloida elimiäni

Vierailija
49/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä leikinvarjolla lähentelijöitä on ollut aina.... itselläkin huonoja kokemuksia suomalaismiehestä joka puristi mua aina tissistä kun näki mut. Pahinta oli ettei mun vanhemmat sanonut mitään vaikka näki! Tuntui nöyryyttävältä. -91

Vierailija
50/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäpuoleni on ollut ihan sika. Per-vo. Paska. Teininä kokeillut juuri näitä tissien kasvamisia, kyylännyt ja irvaillut. Nylkytti pientä siskoani samassa sängyssä kun hän oli pari-kolmevuotias. Ainaiset seksivihjailujutut. Yrittipä rais-katakin kun olin 18, vaivoin pääsin irti otteestaan. Ällö paska kuoli onneksi pari vuotta sitten. Kusi-pää.

Ja sille saa-tanan vatipäälle joka täällä vähättelee näitä kokemuksia: Toivon että putoat munillesi polkupyörän tangolle. Toistuvasti.

Vierailija
51/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla nuorempaa ikäpolvea. Tuollaisia ne 40-50 luvulla syntyneet olivat.

Luepa tuo 'Sisu-pastillien historia.

Ne tulivat markkinoille sentään jo v. 1928 !

Eli ennenkuin niitä jotkut 1950-luvun lopulla syntyneet viikkorahoillaan kioskista 60-luvulla ostivat tai olivat edes maistaneet, oli niitä siis ollut markkinoilla jo melkein 40-vuotta (jos alle 10-vuotiaina niitä siis ostivat)

Eikä niihin mitään tuollaisia sanontoja kyllä kukaan liittänyt.

Sitäpaitsi niitä 40-50 luvuilla syntyneitä ihmisiä on keskuudessamme vielä vaikka kuinka paljon, eli turhaan puhut heistä imperfektissä.

Turhaa on myöskin yleistää kaikkia noilla vuosikymmenillä syntyneitä joksikin pedofiileiksi.

(Sellaisiahan  voivat nykyään olla vaikka 1980-luvulla syntyneet, mutta eihän heistäkään tietenkään ole kuin murto-osa niitä)

Normaalit ihmisethän eivät ole koskaan, eivätkä millään vuosikymmenellä ole  sellaisia  olleet.  

Vierailija
52/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma isäpuoleni on ollut ihan sika. Per-vo. Paska. Teininä kokeillut juuri näitä tissien kasvamisia, kyylännyt ja irvaillut. Nylkytti pientä siskoani samassa sängyssä kun hän oli pari-kolmevuotias. Ainaiset seksivihjailujutut. Yrittipä rais-katakin kun olin 18, vaivoin pääsin irti otteestaan. Ällö paska kuoli onneksi pari vuotta sitten. Kusi-pää.

Ja sille saa-tanan vatipäälle joka täällä vähättelee näitä kokemuksia: Toivon että putoat munillesi polkupyörän tangolle. Toistuvasti.

Vaikutat tosi vihaiselta. Pitäisiköhän sun keskustella noista ajatuksista jonkin ammattihenkilön kanssa?

Ei tarvitse. Vihani saa tulta alleen ainoastaan näiden vähätteilijöiden kommenteista. Nuo, jotka eivät usko kuinka inhottavaa se ahdistelu on ja vieläpä sukulaisen tekemänä. Se saa raivon partaalle ja kyllä - heitä tekisi mieli satuttaa yhtä pahasti kuin minua on satutettu.

Vierailija
53/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Katsokaa Brimstone-leffa, miten ahdistavan sairasta perheessä voi olla.

Vierailija
54/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin siitä kuitenkaan niin paljon traumoja on kenelläkään jäänyt, silloin otettiin leikki leikkinä

Tuskin siitä tosiaan irstaille miehille traumoja jäi. Sen sijaan minä en koskaan antanut sen jälkeen kenenkään miehen koskea itseäni. Siinä jäi monelta mieheltä panot saamatta, että omalle sukupuolellenne aiheutitte kärsimystä.

Ei noin estynyttä panoseuraa kukaan kaipaa.

Kyllähän nuo edelleen ovat vailla, mutta eivät saa vieläkään :D

Vierailija
55/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nakkasin aikanaan haaravälistä takaisin ja ote oli sen verran luja ettei siitä kyllä nautittu. Loppu ahdistelu loppuajaksi ja en ole jälkeen päin enää kyseistä porukkaa tavannut. Juu en olisi saanut, mutta totesin että pakko näyttää kun sana ei tehoa.

Vierailija
56/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tosi vihaiselta. Pitäisiköhän sun keskustella noista ajatuksista jonkin ammattihenkilön kanssa?

Pitäisi, jos suhtautuisi tuollaisiin menneisyyteen iloisesti ja hyväksyvästi, pahimmassa tapauksessa itse sitä jatkaen. Pitäisikö sinun pohtia, keitä pitäisi patistaa pakkohoitoon. En ole hän, kenelle kommentoit.

Vierailija
57/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi, jos suhtautuisi tuollaisiin menneisyyteen iloisesti ja hyväksyvästi, pahimmassa tapauksessa itse sitä jatkaen. Pitäisikö sinun pohtia, keitä pitäisi patistaa pakkohoitoon. En ole hän, kenelle kommentoit.

You go, girl!

Vierailija
58/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla historialla on täysin tervettä ja normaalia olla vihainen. Sen sijaan olisi mielenkiintoista tietää, miksi sinä koet tarvetta puuttua toisten (oikeutettuun) vihaisuuteen.

Vierailija
59/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Olen tuo alkuperäinen kirjoittaja.

Totta on, että olen ollut vihainen, varsinkin tuon limanuljaskan kuoltua, koska en pääse enää koskaa tasaamaan tilejäni hänen kanssaan. Mutta en oikeastaan ajattele niitä asioita useinkaan. Kiukkuni kiehahtaa silti aina, kun saan lukea tai kuulla näitä vähätteleviä kommentteja. Olen vankkumaton Me Too -kampanjan kannattaja. Minulla on myös 18 -vuotias tytär, jota suojelen raivoisan leijonaemon tavoin kaikelta epäasialliselta käytökseltä. Olen itse asiassa käynyt melkein päälle, kun joku näistä miessioista päätti huudella hävyttömyyksiä tyttärelleni hänen ollessaan 14 (!!!). Nyt riittää sikailu, sovinistit. Opetelkaa käyttäytymään.

Vierailija
60/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaa kokemusta moisesta.

Ketju on lukittu.