Kassiongelma; D
Miten tekisitte ?:Olen lähdössä pariksi päiväksi reissuun, enkä saa kaikkea tarvitsemaani tuohon käsilaukkuun, jonka haluan ottaa joka tapauksessa mukaan...Voisin laittaa loput tavarat kassiin, jonne ne varmasti mahtuisivat, mutta en haluaisi, koska se on liian iso...
Pitäisikö minun nyt laittaa loput tavarat kauppakassiin(ei mikään alepan muovipussi, vaan pahvikassi)?
Kommentit (7)
Minä ottaisin isomman laukun siltä varalta jos mukaan löytyy jotain uutta
Ei laukun kuulu olla piripintaan pullollen täytetty. Suuri ja tilava on ihana. Sinne voi heitää kepeästi jos sattuu tarttumaan matkalta muaan jotain vaikka lehti, tulianen tai se käsilaukkukin.
Miksi sä et ota kahta kassia? Käsilaukku ja joku vaikka urheilukassi tai pieni trolley, johon laitat vaihtovaaetteet.
Ja vaikka pienempi käsilaukku? Vai tarviitko käsilaukkua ollenkaan, voitkai laittaa kännyn ja rahat taskuun, jos tiukkaa käy. Minä ainakin ottaisin isom kassin mieluummin kuin ahtaisin kaikki käsilaukkuun.
En oikein tykkää siitä isosta kassista...Ja tämä ei ole sellainen reissu, että ostaisin tuliaisia...
Mikset voi ottaa haluamaasi kassia sekä jotain toista reppua tms. Eihän sun sitä toista tarvi koko ajan mukana kantaa.