Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kun 35-vuotias nainen haluaa lapsen, mutta ei kelpuuta mukavaa miestä, naisen täytyy olla sekaisin"

Vierailija
12.12.2018 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000005928830.html

"Nettikommentointi sai minut takaisin järkiini.

Se muistutti, että yksin olemista pidetään edelleen Suomessa synkimpänä mahdollisena kohtalona, joka lankeaa vain surkeimpien ihmisten ylle. Tajusin, kuinka suuren palveluksen Bachelorette-Jenny oli tehnyt minulle ja kaltaisilleni naisille.

Vaikka halumme sitoutua olisi kova ja biologinen kello tikittäisi, ei meidän ole koskaan pakko tyytyä suhteeseen, joka ei tee meitä oikeasti onnelliseksi."

Kommentit (254)

Vierailija
221/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telkkarissa oli pari päivää sitten ohjelma naisista jotka ottivat velkaa tehdäkseen kauneusleikkauksia saadakseen selfietä itsestään instaan ja ne saatuaan alkoivat heti suunnittelemaan uusia. Tuo  on nykyään lähes jokaisen naisen suurin haave, joten eipä ihme että noin sekopäisillä arvoilla ja aivoilla ei pysty edes kumppania saamaan.

Lähes jokaisen sellaisen naisen haave jonka sinä lasket naiseksi. Eli instatyrkyt. Rivien välistä aina näkyy se minkä ympärillä elämä pyörii vaikka jeesustellaan tavallisista naisista. Oikean elämään kosketuksissa oleva henkilö ei esitä näin harhaisia väitteitä. Sun jutut on sellaisia että en tiedä meneekö nuo jo psykoosin puolelle. Joka tapauksessa todellisuudentaju on yksinäisyyden täysin sekoittama. Mene kouluun ja töihin ennenkuin pääsi oikeasti sekoaa.

Aika harva parikymppinen nainen ei ole instassa nykyisin. Jos lasketaan face mukaan niin varmaan 90%.

Ja tuskinpa tuon jätkän haaveet menee pelkästään sen perusteella että tyttö on instassa. Muutenkaan et ollenkaan tiedä yhtikään mitään siitä minkälaisista naisita se tykkää.

Ja eikö se vaan ole hyvä jos se ei ole paljon tekemisissä parikymppisten kanssa vaan saa kuvan niistä sen perusteella mitä se lukee jostakin? Aina te jankkaatte että miesten pitäisi pysyä omissa ikäluokissaan.

Eli aika paljon hyppyjä johtopäätöksiin sinulla on siellä. Just tuollaista miehet on sitä ja tätä jota naiset harjoittaa kun on miesvihat taas menossa. Ettet vaan sinä itse ole psykoosin puolella?

Vierailija
222/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppinen mies saa parikymppisen naisen vain märissä unissaan. Totuus on se että viiskymppinen nainen voi saada satunnaista seksiä parikymppisen miehen kanssa. Viuskymppinen mies ei edes sitä parikymppisen naisen kanssa.

Kun tuolla maailmalla pitää vähän silmiään auki, niin huomaa kuinka niillä kultaketjuihin pukeutuneilla hopeaketuilla on usein nuori ja nätti tyttö kainalossa.

Järkyttäviin hattuhin pukeutuvilla vanhoilla matameilla harvoin on se adonis kainalossa.

Seutan ostaminen joltain kehitysmaalaiselta ei ole ihan sama asia kuin parisuhde.

Vähän sama juttu silloin kun vanhat naiset kuvittelevat että kelpaavat parisuhteeseen nuoren miehen kanssa sen takia että inboksi on täynnä nuorten kollien viestejä ja heillä on tinderissä tuhat mätchiä niiltä. Tai sen takia että komeat nuoret irakilaiset ovat hyvin innokkaita jopa avioliittoon.

Ainakin miehistä n. 10% on parisuhteessa huomattavasti nuorempien naisten kanssa eli sellaiseen on jotenkuten realistiset pienehköt mahdollisuudet. Toisinpäin se on jotain prosentin luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa huoneessa voi olla vaikka kuinka monta monta todella mukavaa miestä ja naista, mutta kenenkään välillä ei silti ole välttämättä sellaista kemiaa, mitä tarvitaan parisuhteeseen.  Ei se ole mikään yhden ihmisen päätettävissä oleva asia. 

Näin. Ainakin minulla seksuaalista kemiaa voi olla ihmisen kanssa joka ei ihmisenä viehätä tippaakaan, ja vastaavasti se voi puuttua mieheltä joka on muuten ihan täydellinen match. Opiskeluaikoina yksi opiskelukaveri oli tällainen jälkimmäinen, kierrettiin toisiamme viisi vuotta mutta kun jännite puuttuu se puuttuu.

Ja pariutuminen on mulle sitä että niistä joiden kanssa on kemiaa etsitään se jonka kanssa muukin pelaa.

Juuri näin. Niistä miehistä, jotka osuu feromonitutkaan, valitaan sitten se joka sopii myös arvomaailmaltaan.

Ei kyse ole vaan mistään alfa/beetamiesjutusta. Kyse on siitä, että sekä feromonit että arvot natsaa. Muunlaisten ihmisten kanssa ei kannata parisuhteeseen ruveta: jos feromonit ei sovi yhteen, seksi loppuu alkuunsa ja ero tulee sen takia, jos arvot ei sovi yhteen, saa tapella asioista loputtomiin ja ero tulee sen takia.

Vierailija
224/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen lapset yksin jos sopivaa miestä ei löydy. Ikää nyt 24 vuotta.

Lapsilla on oikeus isään ja lapset tarvitsevat isän. Yksinhuoltajuus on yhteiskuntaa tuhoava voima. Nainen ei osaa kasvattaa pojasta miestä eikä tytöstä naista. Lapsen kehittämiseen tarvitaan sekä isä että äiti. Muuten menee pieleen ja seuraava sukupolvi kasvaa kieroon. Se taas on tuhoisaa koko yhteiskunnan hyvinvoinnille.

Miksi ihminen pitäisi kasvattaa mieheksi tai naiseksi? Eikö riitä, että kasvattaa ihmiseksi, terveillä elämänarvoilla. Niihin eivät kuulu mitkään sukupuoliin liitetyt stereotypiat vaan inhimillisyys ja eettisyys. Kuka tahansa ihminen saa olla juuri niin maskuliininen tai feminiininen kuin itse sydämestään haluaa olla, mutta se, että luodaan valmiita muotteja, minkälainen pitäisi olla, aiheuttaa näitä insta- ja tinderhullutuksia.  

Ehköhän se juuri sitä tarkoittanut. Hyvissä kasvuympäristöissä lapsista kun on tapana tulla maskuliinisiä miehiä ja feminiinisiä naisia.

Vierailija
225/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkarissa oli pari päivää sitten ohjelma naisista jotka ottivat velkaa tehdäkseen kauneusleikkauksia saadakseen selfietä itsestään instaan ja ne saatuaan alkoivat heti suunnittelemaan uusia. Tuo  on nykyään lähes jokaisen naisen suurin haave, joten eipä ihme että noin sekopäisillä arvoilla ja aivoilla ei pysty edes kumppania saamaan.

Täh? Minun suurin haaveeni on kyllä mennä Karhunkierros yksin talvella. Joo, tiedän että se on tosi pieni haave mutta olen hyvin arka ihminen.

Enkä laittaisi siltä reissulta yhtään kuvaa instaan. Tunnen tasan yhden naisen jolla on insta-tili, eikä sille ole tehty leikkauksia. Yhden tissileikatun tiedän, mutta se ei ota selfieitä.

Vierailija
226/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne, jotka mainostavat itseään "mukavaksi" tai "kiltiksi", eivät ole sitä sisimmässään.

Jaa, minä taas en peittele sitä että oon aika ku sipää. Eipä näytä naisille kelpaavaan sekään. Tai siis, jos rehellisiä ollaan niin oikeassa maailmassa kyllä kelpaan joillekin. Vauva foorumissa taas mua haukutaan rumaksi jonneksi/peräkammarinpojaksi joka ei kelpaa kuin korkeintaan omalle kädelle.

Sehän taas johtuu ihan yksinomaan niistä teksteistä mitä kirjoitat tänne ja minkälaisen kuvan annat itsestäsi niissä. Emmehän me täällä sinusta muuta tiedetä.

Vierailija
227/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa huoneessa voi olla vaikka kuinka monta monta todella mukavaa miestä ja naista, mutta kenenkään välillä ei silti ole välttämättä sellaista kemiaa, mitä tarvitaan parisuhteeseen.  Ei se ole mikään yhden ihmisen päätettävissä oleva asia. 

Näin. Ainakin minulla seksuaalista kemiaa voi olla ihmisen kanssa joka ei ihmisenä viehätä tippaakaan, ja vastaavasti se voi puuttua mieheltä joka on muuten ihan täydellinen match. Opiskeluaikoina yksi opiskelukaveri oli tällainen jälkimmäinen, kierrettiin toisiamme viisi vuotta mutta kun jännite puuttuu se puuttuu.

Ja pariutuminen on mulle sitä että niistä joiden kanssa on kemiaa etsitään se jonka kanssa muukin pelaa.

Juuri näin. Niistä miehistä, jotka osuu feromonitutkaan, valitaan sitten se joka sopii myös arvomaailmaltaan.

Ei kyse ole vaan mistään alfa/beetamiesjutusta. Kyse on siitä, että sekä feromonit että arvot natsaa. Muunlaisten ihmisten kanssa ei kannata parisuhteeseen ruveta: jos feromonit ei sovi yhteen, seksi loppuu alkuunsa ja ero tulee sen takia, jos arvot ei sovi yhteen, saa tapella asioista loputtomiin ja ero tulee sen takia.

Monet naiset vaan ovat sellaisia ettei sillä muulla ole väliä kunhan vaan "feromoonit" pelaa (ulkonäkö miellyttää). Sitten vaan seuraa kaikenlaista draamaa kun se jännäpetteri pettää tai jättää.

Parempi olisi kuitenkin valita se mies muitten arvojen perusteella. Kyllä te siihen naamaan totutte niin kuin naiset ovat tuhansia vuosia tehneet kulttuureissa missä avioliitot ovat järjestettyjä.

Vierailija
228/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne, jotka mainostavat itseään "mukavaksi" tai "kiltiksi", eivät ole sitä sisimmässään.

Jaa, minä taas en peittele sitä että oon aika ku sipää. Eipä näytä naisille kelpaavaan sekään. Tai siis, jos rehellisiä ollaan niin oikeassa maailmassa kyllä kelpaan joillekin. Vauva foorumissa taas mua haukutaan rumaksi jonneksi/peräkammarinpojaksi joka ei kelpaa kuin korkeintaan omalle kädelle.

Sehän taas johtuu ihan yksinomaan niistä teksteistä mitä kirjoitat tänne ja minkälaisen kuvan annat itsestäsi niissä. Emmehän me täällä sinusta muuta tiedetä.

Vaikka kirjoittaisin tänne miten on asioitten laita eli miten en ole sinkku tms niin tulee hirveet tekstit siitä miten olen valehtija ja luuseri.

Vierailija
229/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vielä esimerkki siitä mistä puhun 😂

skitso av-mamma kirjoitti:

"Pari muijaa kierroksessa" suomennettuna:

- ei koskaan seurustellut

- ei koskaan kokenut rakkautta tai ollut rakastettu

- parhaassa skenaariossa joskus ollut joku humalainen pano, joka ei koskaan toistunut, koska jonne oli niin huono ja koko tilanne niin nolo.

- todennäköisemmässä skenaariossa yrittänyt humalaista yhdyntää, mutta eihän siitä mitään tullut, muuta kun valheita kavereille, jotka eivät oikein uskoneet sittenkään, vaikka jonne kuinka leveili "kaadollaan".

- kaikkein todennäköisimmässä skenaariossa ei edes uskalla puhua naisille saati koskea näihin, humalassa voi huudella hävyttömyyksiä mikäli nainen on yksin. Netissä sitten räyhää senkin edestä, ja näin on ollut aina.

Kertokaapa, miksi ihmeessä jonkun naisen pitäisi tämmöinen jonne kelpuuttaa?

Vierailija
230/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kirjoittaisin tänne miten on asioitten laita eli miten en ole sinkku tms niin tulee hirveet tekstit siitä miten olen valehtija ja luuseri.

No miksi sitten tulet näihin sinkkuketjuihin vinkumaan jos asia ei sinua kosketa?

Vierailija
231/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten tulet näihin sinkkuketjuihin vinkumaan jos asia ei sinua kosketa?

Miksei? Onhan nää ketjut myös täynnä ei sinkkuja mammoja.

Vierailija
232/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Minun suurin haaveeni on kyllä mennä Karhunkierros yksin talvella. Joo, tiedän että se on tosi pieni haave mutta olen hyvin arka ihminen.

Enkä laittaisi siltä reissulta yhtään kuvaa instaan. Tunnen tasan yhden naisen jolla on insta-tili, eikä sille ole tehty leikkauksia. Yhden tissileikatun tiedän, mutta se ei ota selfieitä.

Ja ikää on varmaan 60v+? Kyllä noilla kaikilla nuoremmilla muikkeleilla tuuppaa olemaan face/insta/snäppi/mitälie uusia niitä nyt onkaan.

Vierailija
233/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi halunnut vain isän lapselle  niin ok.  Mutta elämänkumppani vielä siihen lisäksi, niin vaatimukset ovat jo toiset.  Ja ei olisi miestä kohtaankaan oikein että lapsenteon jälkeen sitten ero ja elarit.....

Vierailija
234/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset vaan ovat sellaisia ettei sillä muulla ole väliä kunhan vaan "feromoonit" pelaa (ulkonäkö miellyttää). Sitten vaan seuraa kaikenlaista draamaa kun se jännäpetteri pettää tai jättää.

Parempi olisi kuitenkin valita se mies muitten arvojen perusteella. Kyllä te siihen naamaan totutte niin kuin naiset ovat tuhansia vuosia tehneet kulttuureissa missä avioliitot ovat järjestettyjä.

En tiedä miksi vaivaudun edes vastaamaan sinulle mutta:

1. Haluaisitko oikeasti olla parisuhteessa, jossa naisesi vaan vuosien varrella yrittää "tottua naamaasi"? Et ikinä näkisi hänen katseessaan halua ja ihailua, et heräisi siihen että hän katselee sinua rakastuneena hymyillen? Et kokisi sitä, millaista on, kun toinen haluaa sinua niin että on valmis repimään vaatteet päältäsi? Riittäisikö sinulle kaiken kaikkiaan seksitön parisuhde?

2. Jos siihen "naamaan tottuu" niin miksi et toteuta itse ohjettasi ja ryhdy parisuhteeseen naisen kanssa, joka voisi tarjota sinulle kokemuksen intohimoisesti rakastettuna olemisesta mutta jota et itse pidä haluttavana?

Vierailija
235/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi vaivaudun edes vastaamaan sinulle mutta:

1. Haluaisitko oikeasti olla parisuhteessa, jossa naisesi vaan vuosien varrella yrittää "tottua naamaasi"? Et ikinä näkisi hänen katseessaan halua ja ihailua, et heräisi siihen että hän katselee sinua rakastuneena hymyillen? Et kokisi sitä, millaista on, kun toinen haluaa sinua niin että on valmis repimään vaatteet päältäsi? Riittäisikö sinulle kaiken kaikkiaan seksitön parisuhde?

2. Jos siihen "naamaan tottuu" niin miksi et toteuta itse ohjettasi ja ryhdy parisuhteeseen naisen kanssa, joka voisi tarjota sinulle kokemuksen intohimoisesti rakastettuna olemisesta mutta jota et itse pidä haluttavana?

Se on kyllä kummaa että nämä inisijät saavat vaatia itselleen mitä vaan mutta muut eivät ja varsinkaan naiset. Onneksi he eivät päätä asioista ja jäävät lopuen elämäkseen vaan inisemään kun oikeassa elämässä ihmiset pariutuvat niin kun haluavat.

Vierailija
236/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o, tottahan tuo. Naisten ultranirsous on ihan tätä nykypäivää. Ystäväpiirissä on muutama hyvä esimerkki. Tinderissä jatkuvasti törmään niihin. Yökerhoissa näkyy myös vakkareita jotka eivät koskaan kelpuutta ketään vaikka joka ilta moni mies tulee tekemään tuttavuutta.

Nämä nirsot tuttavani sitten vielä haukkuvat kaikkia miehiä pettäjiksi ja vetävät kaikenlaisa-miehet-ovat-kusipäitä-jotka-vaan-haluu-panna-eikä-parisuhde-kiinnosta draamoja. Noh, tietenkin sulle sattuu aina sellainen pettäjä pelimies kohdalle koska jos se uros saisi olla vain yhden naisen kanssa niin se valitsisi oman tasoisensa eikä sua.  Kunnollinen komea mies ei vilkaisisi päinkään. Mutta sitä ei vaan haluta myöntää ettei oma kauneus riitä niihin parhaimpiin ja jatketaan samassa oravanpyörässä juoksemista kunnes sitten yksi päivä tulee 35v synttärit vastaan. 

Itshän olen 35 ja juuri sellasia miehiä kun haluan on myös tarjolla. Minua ei vaan nyt kiinnosta jakaa asioita mieslapsen kanssa joita kaikki miehet jollain tasolla ovat. Vaikka kuin olisin ns. Vaimomatskua ja miehet pyörii ympärillä viihdyn paremmin kuin hyvin yksin. Ehkä joku päivä valitsen sitten sen oikean jos sille päälle satun.

Ainoa 35v joka saaattaisi olla vaimomatskua, on leski.

Ja sitten tälläkin palstalla 43- vuotiaat miehet ihmettelevät yksinjäämistään,kun ajatusmaailma on tämä. Ja naisia pidetään nirsoina ja syypäinä siihen, että parisuhteita ei enää synny. Huvittavaa.

Mitä huvittavaa siinä on? Lapset pitäisi tehdä siinä viimeistään kolmenkympin tienoilla, ja sitä ennen pitää ehtiä seurustelemaan ja rakastumaan. Ongelma ei ole, ettei keski-ikäiset, yli-ikäiset, lapsentekoiän ylittäneet, löydä stabiilia suhdetta. Ongelma on, ettei vanhemmiksi sopivat ihmiset pariudu oikeassa iässä, vaan joko ei tehdä lapsia, tai niitä tehdään hulttioiden kanssa, ja sitten erotaan. Yksinhuoltajuusäiti, on pahin mahdollinen tilastollinen ennuste lapselle. Pahempi kuin köyhyys tai ikä tai etnisyys tai asuinpaikkakunta.

Lisäksi, aika harvoin näkee 40+ miestä ihmettelemässä yksinjäämistä, ne on ne nuoremmat miehet, pari ja kolmekymppiset.

40+ mies jolle kelpaa samanikäiset naiset, löytää helposti kumppaneita. Jos ylipainoinen kelpaa, niin naisia on tarjolla vaikka kuinka paljon. Muuten jotain on pielessä.

Vierailija
237/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppinen mies saa parikymppisen naisen vain märissä unissaan. Totuus on se että viiskymppinen nainen voi saada satunnaista seksiä parikymppisen miehen kanssa. Viuskymppinen mies ei edes sitä parikymppisen naisen kanssa.

Kun tuolla maailmalla pitää vähän silmiään auki, niin huomaa kuinka niillä kultaketjuihin pukeutuneilla hopeaketuilla on usein nuori ja nätti tyttö kainalossa.

Järkyttäviin hattuhin pukeutuvilla vanhoilla matameilla harvoin on se adonis kainalossa.

Seutan ostaminen joltain kehitysmaalaiselta ei ole ihan sama asia kuin parisuhde.

Vähän sama juttu silloin kun vanhat naiset kuvittelevat että kelpaavat parisuhteeseen nuoren miehen kanssa sen takia että inboksi on täynnä nuorten kollien viestejä ja heillä on tinderissä tuhat mätchiä niiltä. Tai sen takia että komeat nuoret irakilaiset ovat hyvin innokkaita jopa avioliittoon.

Ainakin miehistä n. 10% on parisuhteessa huomattavasti nuorempien naisten kanssa eli sellaiseen on jotenkuten realistiset pienehköt mahdollisuudet. Toisinpäin se on jotain prosentin luokkaa.

Mulle kelpaa ihan pelkkä seksikin nuorten miesten kanssa, parisuhde ei kiinnosta. Ei valittamista niin kauan kuin vetreää sänkyseuraa on tarjolla.

N43

Vierailija
238/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o, tottahan tuo. Naisten ultranirsous on ihan tätä nykypäivää. Ystäväpiirissä on muutama hyvä esimerkki. Tinderissä jatkuvasti törmään niihin. Yökerhoissa näkyy myös vakkareita jotka eivät koskaan kelpuutta ketään vaikka joka ilta moni mies tulee tekemään tuttavuutta.

Nämä nirsot tuttavani sitten vielä haukkuvat kaikkia miehiä pettäjiksi ja vetävät kaikenlaisa-miehet-ovat-kusipäitä-jotka-vaan-haluu-panna-eikä-parisuhde-kiinnosta draamoja. Noh, tietenkin sulle sattuu aina sellainen pettäjä pelimies kohdalle koska jos se uros saisi olla vain yhden naisen kanssa niin se valitsisi oman tasoisensa eikä sua.  Kunnollinen komea mies ei vilkaisisi päinkään. Mutta sitä ei vaan haluta myöntää ettei oma kauneus riitä niihin parhaimpiin ja jatketaan samassa oravanpyörässä juoksemista kunnes sitten yksi päivä tulee 35v synttärit vastaan. 

Itshän olen 35 ja juuri sellasia miehiä kun haluan on myös tarjolla. Minua ei vaan nyt kiinnosta jakaa asioita mieslapsen kanssa joita kaikki miehet jollain tasolla ovat. Vaikka kuin olisin ns. Vaimomatskua ja miehet pyörii ympärillä viihdyn paremmin kuin hyvin yksin. Ehkä joku päivä valitsen sitten sen oikean jos sille päälle satun.

Ainoa 35v joka saaattaisi olla vaimomatskua, on leski.

Ja sitten tälläkin palstalla 43- vuotiaat miehet ihmettelevät yksinjäämistään,kun ajatusmaailma on tämä. Ja naisia pidetään nirsoina ja syypäinä siihen, että parisuhteita ei enää synny. Huvittavaa.

Mitä huvittavaa siinä on? Lapset pitäisi tehdä siinä viimeistään kolmenkympin tienoilla, ja sitä ennen pitää ehtiä seurustelemaan ja rakastumaan. Ongelma ei ole, ettei keski-ikäiset, yli-ikäiset, lapsentekoiän ylittäneet, löydä stabiilia suhdetta. Ongelma on, ettei vanhemmiksi sopivat ihmiset pariudu oikeassa iässä, vaan joko ei tehdä lapsia, tai niitä tehdään hulttioiden kanssa, ja sitten erotaan. Yksinhuoltajuusäiti, on pahin mahdollinen tilastollinen ennuste lapselle. Pahempi kuin köyhyys tai ikä tai etnisyys tai asuinpaikkakunta.

Lisäksi, aika harvoin näkee 40+ miestä ihmettelemässä yksinjäämistä, ne on ne nuoremmat miehet, pari ja kolmekymppiset.

40+ mies jolle kelpaa samanikäiset naiset, löytää helposti kumppaneita. Jos ylipainoinen kelpaa, niin naisia on tarjolla vaikka kuinka paljon. Muuten jotain on pielessä.

Miksi lapset pitää tehdä alle kolmikymppisenä ja leikkiä koko tuo serurustelusiipi. Maailma on muuttunut 70 -luvusta jolloin näin omat vanhempani ehkä ajattelivat. Tuolloin se kumppanikin löytyi yleensä samoilta kyliltä ja samoilla kylillä myös kuollaan nykyisin. Tuon kaltaiset typerät aikamääreet johtavat siihen, että ihmiset hätiköivät ja tekevät niitä lapsia kumppaneiden kanssa, jotka eivät sovi vanhemmiksi tai ylipäätään kumppaneiksi. Ensisynnyttäjien keski-ikä kasvaa koko ajan ja lapsikuolleisuus on minimissään. Mikään pakko ei ole lasta tehdä kello kourassa vaan kannattaa odottaa se kumppani, jonka kanssa ylipäätään haluaa jakaa paitsi petinsä, aikuisuutensa kuin vanhemmuutensakin. Iäkkämmillä vanhemmilla on myös juoksut justu ja varallisuutta kertynyt. Ei ole pelkoa lapsiköyhyydestä. T: esikoisensa 42 -vuotiaana saanut leski

Vierailija
239/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, "Juoksut joustu", joo, toi lause kertoo kyllä kaiken. Ja mitä ihmettä tarkoittaa "leikkiä koko tuo seurustelusiipi"?

Esimerkiksi siksi kannattaa tehdä ajoissa, että kaikenlaiset ongelmat lisääntyy nopealla tahdilla kun ikää tulee enemmän. Riski downiin, joka on vain yksi ongelma monista, moninkertaistuu 30v ja 42v välillä. Eikä miehenkään kannata olla kovin vanha (50+), sekin lisää vakavien ongelmien todennäköisyyttä.

Vierailija
240/254 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, "Juoksut joustu", joo, toi lause kertoo kyllä kaiken. Ja mitä ihmettä tarkoittaa "leikkiä koko tuo seurustelusiipi"?

Esimerkiksi siksi kannattaa tehdä ajoissa, että kaikenlaiset ongelmat lisääntyy nopealla tahdilla kun ikää tulee enemmän. Riski downiin, joka on vain yksi ongelma monista, moninkertaistuu 30v ja 42v välillä. Eikä miehenkään kannata olla kovin vanha (50+), sekin lisää vakavien ongelmien todennäköisyyttä.

Juoksuilla tarkoitan, että sitä, että perhe-elämä maistuu. Nuoremmilla on vielä niitä kaverijuttuja, jotka houkuttavat. Pitää päästä kavereiden kanssa sinne tänne eikä perhematkailuakaan ole vielä ymmärretty. Lapset on sellainen juttu, että se tarkoittaa perhettä ja perheellisen elämäntapaa. Niin, neljänkympin korvilla ei enää seukkailla. Silloin ollaan parisuhteessa tai perheessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä