Lue keskustelun säännöt.
Miksi maksaa kalliista kosteusvoiteesta kun Lidlin parin euron kosteusvoide
Kommentit (62)
Itse olen aina ollut sitä mieltä että se hinta ei takaa laatua ja yhä olen sitä mieltä, että se ei ole tae hyvästä tuotteesta. Se täytyy kuitenkin myöntää, että kun menin siivoojaksi töihin sähkölaitokselle, jossa osa tiloista on turpeen ja hakkeen käsittelylle tarkoitettu ja ihoni meni puolessa vuodessa todella pahaan kuntoon, niin äitini minulle ostama 60 euron geelimäinen kasvovoide pelasti naamani. En muista vain yhtään, mikä sen tuotteen nimi on, mutta se suojaa nimenomaan kaupungin ja tehtaiden ym. saasteilta tavallisen suojan lisäksi.
Muoks. Tämä se on: https://m.sephora.com/productimages/sku/s2083756-main-zoom.jpg
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lidlin "nuoren ihon voide" (mikä se päivävoide nyt onkaan, ei se Q10-voide) on melkein ainoa tarpeeksi kosteuttava ja rasvaton mun iholleni niin, että se imeytyy. Toinen hyvä löytyi sattumalta Tokmannin euron alelaarista, oli jokin puolalainen epäbrändi.
Melkein kaikki kasvorasvat (ja yövoiteet) ovat mun iholleni liian paksuja ja raskaita, jäävät pinnalle ja rullautuvat pois. Olen vähän päälle 40-vuotias, mutta en käytä mitään meikkivoiteita tai puutereita tai BB-voiteita tms. värikosmetiikkaa, joten se ehkä vaikuttaa? Noin kerran kuukaudessa tosin rasvaan kasvoni ja kaulani naamiomaisesti ihan sillä Nivean perus-Creme -klassikolla, jotta naaman iho saa silloin tällöin myös kunnon rasvauksen.