Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maksaa kalliista kosteusvoiteesta kun Lidlin parin euron kosteusvoide

Vierailija
11.12.2018 |

on ihan yhtä hyvä. Enkä ole edes köyhä.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi! kirjoitti:

Ihmiset ovat mainonnan sokaistamia. Tutkimuksen mukaan itse voiteen hinnan osuus purnukassa on 8 prosenttia. Eli kun ostat sen luxus-luxus-voiteen vaikkapa 100 eurolla, niin voide on maksanut 8 euroa. Muu menee maahantuojille, markkinointiin, kaupalle, pakkaukseen, suunnitteluun. Menkää kysymään ihotautilääkäreiltä, mitä eroa on voiteilla ja miten ihmisen iho toimii. Hölmöt ovat hölmöjä ja joku käärii voitot! Voi tsiisus!

Juuri näin! Ja kun on tehty sokkotestejä, missä testaajat eivät ole tiennet tuotetta, on halppistuotteet usein voittaneet merkkituotteet. Mutta kun hieno pakkaus 😀

Hieno pakkaus ja tunnettu nimi voiteella ei takaa sitä, että tuote on parempi. Se on todistettu monissa testeissä.

Lidlin tuotteet ovat voittaneet monia testejä. Mm. hiushoitotuotteet kasvotuotteiden lisäksi. . Olen ollut yllättynyt, kun aloin käyttämään Lidlin tuotteita. Kalliit voi unohtaa kokemuksieni mukaan. Kasvojen kosteuttamiseen voi lisäksi käyttää kookosrasvaa, mikä käy koko kropalle myös.

Vierailija
42/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomehan taisi olla yksi huonoimmista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ostatte kalliin merkkituotteen. Tietääkö ulkopuoliset että nyt sillä on naamassa superluxus-voidetta, joka maksoi 100 e purkki? Vai riittääkö että itse tiedät? Mietitkö koskaan mitä voisit säästyneellä 98 eurolla saada kun se teho ei oo sen kummempi kuin halvemmissakaan tuotteissa. Jos olisi, tuote olisi patentoitu ja se maksaisi 500 e jos olis tuote joka tieteellisesti nuorentaa ja poistaa rypyt.

Vierailija
44/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma voiteeni maksoi 58€ ja on ihan paras kasvojeni iholle. En ikinä uskaltais laittaa lidlin voidetta. Ikää on jo kertynyt, joten haluan panostaa että kasvojen iho säilyy myös tulevina vuosina hyvänä.

Kirjoittaisitko tänne tuoteselosteen, olisi kiva vertailla. Ei tarvitse kertoa merkkiä.

Ethän sä tuoteselosteella tee mitään, kun et nää määriä.

Järjestyskin kertoo paljon. Oikeastiko joku uskoo, että se kymmenien eurojen hintaero johtuu siitä, että kalliissa voiteessa on tyyliin 2% enemmän glyseriiniä? Ei, ei johdu. Vertailkaa tuoteselosteita, ei pakkauksia.

Vierailija
45/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska maksan mielelläni hiukan ekstraa verrattuna Lidlin tuotteisiin, että saan varmuudella eläinkokeilla testaamatonta kosmetiikkaa. Jos sinua ei eläinkokeiden tuottama kärsimys kiinnosta, niin osta ihmeessä halvinta mahdollista.

Vierailija
46/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se ihan yhtä hyvä?

Kaikilla meillä on erilainen ihomme ja omat iho-ongelmat.

Turha yleistää oman kokemuksen perusteella.

Ostin kosmetologilta iholleni sopivaa voidetta, purkki maksoi 45€/50ml. En huomannut mitään eroa apteekin perusvoiteeseen 5€/100ml, paitsi tietty hajusteet oli kalliissa purkissa aika järkyttävät. Apteekin voiteella mennään.

Vierailija
47/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska maksan mielelläni hiukan ekstraa verrattuna Lidlin tuotteisiin, että saan varmuudella eläinkokeilla testaamatonta kosmetiikkaa. Jos sinua ei eläinkokeiden tuottama kärsimys kiinnosta, niin osta ihmeessä halvinta mahdollista.

Raaka-aineet on AINA eläintestattuja, sorry to burst your bubble folks!

Vierailija
48/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen mieltynyt Lidlin rasvoihin. Olen kokeillut Lancomea, Chanelia, apteekin rasvoja jne, mutta minun iholle Cien toimii. Lisäksi reissussa käytän kasvoille sarjan 15 kertoimista kasvorasvaa. Rahasta ei ole ollut kiinni, mutta nyt toki ihmettelen, ette miksi olen aiemmin maksanut vain tyhjästä katteesta.

Vierailija
49/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kauneudenhoito on myös itsensä hemmottelua, joku ankea lidlistä ostettu 2€ purnukka ei sitä ole. Tykkään kosmetiikasta, kokeilla sen uusia juttuja ja käytän siihen ihan mielelläni rahaa. Nykyään käytän korealaista kosmetiikkaa, ja kyllä ne inci-listat vaikuttavine aineineen on ihan eri maailmasta kuin Lidlin tuotteet. Ja käyttämäni koreakosmetiikka ei ole edes kalleimmasta päästä.

Vierailija
50/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta varmaan ymmärrät eron, jos joku on jo testattu, verrattuna siihen, että yhtiö tekee/teettää edelleen eläinkokeita, raaka-aineilla tai valmiilla tuotteilla. Folks.

Vierailija
51/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Ja kun rasvojen perusraaka-aineet ovat jo ajat sitten testattu eläimillä niin ei niiden boikotointi tässä ajanhetkessä enää eläimiä auta. Ja esim Cien ei tee rasvojen jatkokehitystä, joten eivät aiheuta testejä nyt.

Vierailija
52/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta varmaan ymmärrät eron, jos joku on jo testattu, verrattuna siihen, että yhtiö tekee/teettää edelleen eläinkokeita, raaka-aineilla tai valmiilla tuotteilla. Folks.

Cien ei jatkokehitä. Perustuu perustuotteisiin ja perusraaka-aineisiin.

Vierailija
53/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi! kirjoitti:

Ihmiset ovat mainonnan sokaistamia. Tutkimuksen mukaan itse voiteen hinnan osuus purnukassa on 8 prosenttia. Eli kun ostat sen luxus-luxus-voiteen vaikkapa 100 eurolla, niin voide on maksanut 8 euroa. Muu menee maahantuojille, markkinointiin, kaupalle, pakkaukseen, suunnitteluun. Menkää kysymään ihotautilääkäreiltä, mitä eroa on voiteilla ja miten ihmisen iho toimii. Hölmöt ovat hölmöjä ja joku käärii voitot! Voi tsiisus!

Aivan sama koskee esim. hajuvesiä ja muutakin kosmetiikkaa, mutta eiväthän snobit tätä suostu ymmärtämään.

Vierailija
54/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se ihan yhtä hyvä?

Kaikilla meillä on erilainen ihomme ja omat iho-ongelmat.

Turha yleistää oman kokemuksen perusteella.

No, olen käyttänyt perusvoiteita ja niihin verrattunaon ihan yhtä hyvä.

No onko sinulla kokemusta atooppisesta ihosta tai psoriasiksesta? Ei ole oma valinta, jos on esimerkiksi jompikumpi noista ja joutuu ostamaan rasvoja apteekista jottei iho vuoda verta ja kutise pitkin päivää.

Vierailija
55/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien-voiteet rullautuvat meikin alla eivätkä imeydy millään. Olen joutunut käyttämään purkinjämät jalkarasvana.

Pysyttelen Body Shopin tuotteissa.

Vierailija
56/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cien ei jatkokehitä. Perustuu perustuotteisiin ja perusraaka-aineisiin.

En ole perehtynyt, mutta hyvä jos noin. Ostan silti itse vain tuotteita, joilla on leaping bunny -sertifikaatti. Jostain syystä Cien ei ole sitten tällaiseen kuitenkaan halunnut sitoutua?

Vierailija
57/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kauneudenhoito on myös itsensä hemmottelua, joku ankea lidlistä ostettu 2€ purnukka ei sitä ole. Tykkään kosmetiikasta, kokeilla sen uusia juttuja ja käytän siihen ihan mielelläni rahaa. Nykyään käytän korealaista kosmetiikkaa, ja kyllä ne inci-listat vaikuttavine aineineen on ihan eri maailmasta kuin Lidlin tuotteet. Ja käyttämäni koreakosmetiikka ei ole edes kalleimmasta päästä.

Saahan sitä kosmetiikkaa harrastaa ja itseään hemmotella sillä, mikä hyvältä tuntuu. Itse rakastan matkustelua, joten säästän mielelläni asioissa, joissa en kalliista koe saavani etua ja käytän rahat matkoihin. Välillä yritän miettiä, että miten kaukaa tavara rahdataan, mutta toki sekin on semisti tekopyhää, koska matkustan. Olen käsittänyt, että rahti on kuitenkin ympäristölle tosi kuormittavaa verrattuna lomamatkoihin.

Mistä Cien tuodaan?

Vierailija
58/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin silmänympärysvoide aiheutti minulle allergisoivia oireita, mutta olen ymmärtänyt, että ovat ihan hyviä tuotteita.

Vierailija
59/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni (en ole itse perehtynyt, kemisti kertoi) esim kaikki shampoot perustuvat yhteen shampoavaan aineeseen. Toki tätä perustaa voidaan hajustaa eri tavoin ja kylkeen lisätä jotain, mutta se vaahdottava aine on sama.

Kosmetiikan hintaa kasvattavat rahti, mainonta, brändin rakennus, jakeluketjuasiat jne.

Vierailija
60/62 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi! kirjoitti:

Aivan sama koskee esim. hajuvesiä ja muutakin kosmetiikkaa, mutta eiväthän snobit tätä suostu ymmärtämään.

Kyllähän ne perusraaka-aineet hyvin samoja ovat. Dödössä käytän perushalpoja tuotteita. Hajuvesi on ainoa

kemppari mihin tuhlaan, koska siinä haju on se pointti ja se on subjektiivinen kokemus.

Lainaten ystävääni: I like spending money, but not wasting it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän