Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan huumetesti + kuukautiset?

Vierailija
11.12.2018 |

Onko kellään tietoa vaikuttaako kuukautiset huumetestin tulokseen? Alkoi nyt, 2 pv etuajassa ja huomenna aamulla olisi testi.

Soittaisin muuten työterveyteen kysyäkseni asiaa, mutta ei ole auki enää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään, miten ne nyt siihen vaikuttaisi?

Vierailija
2/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli kerran työpaikan huumetestissä (joka tehtiin kun menin uuteen työpaikkaan) kuukautiset. Laitoin aamulla tamponin ja pesin alapään puhtaaksi. Sitten menin antamaan näytteen. No, olihan siinä purkissa hiukan vertakin, mistä lie välistä sitä hiukan tuli, mutta ei näyttänyt vaikuttavan tulokseen. Muutaman päivän kuluttua tuli todistus, että näyte on ok ja kelpaa uudelle työnantajalle.

Eli laita tamponi ja pese alapää puhtaaksi kotona ennen näytteen antamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko olla paikalla, kun selität työantajalle positiivista tulosta menkoilla? Olis siistiä olla näkemässä ilmeet.

Vierailija
4/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meinaat, että veri muuttuisi näytteessä vaikkapa opiaateiksi?

Vierailija
5/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä ajattele että ne siinä muuttuisi miksikään opiaateiksi tai muuksi, mutta jos virtsan seassa on kuukautisverta, niin eihän se ole samanlainen "puhdas" näyte mitä uskoisin siinä vaadittavan. Ei käsittääkseni normaalissakaan virtsakokeessa saa olla esim. alapäästä tulevia likoja (pitää pestä alapää ja ottaa pissan keskivaiheilta näyte), siksi ajattelin että kuukautisveri on samaan kastiin menevä.

En ole ennen ollut huumetesteissä, niin en yhtään tiedä mitä odottaa. Siksi olen vähän epävarma.

- ap

Vierailija
6/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa virtsakokeessa etsitään virtsasta bakteereja sekä valko- ja punasoluja. Sen vuoksi puhtaus on tärkeää. Huumetestissä etsitään jälkiä huumeista, joten asia on täysin eri.

Vierailija
7/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä ajattele että ne siinä muuttuisi miksikään opiaateiksi tai muuksi, mutta jos virtsan seassa on kuukautisverta, niin eihän se ole samanlainen "puhdas" näyte mitä uskoisin siinä vaadittavan. Ei käsittääkseni normaalissakaan virtsakokeessa saa olla esim. alapäästä tulevia likoja (pitää pestä alapää ja ottaa pissan keskivaiheilta näyte), siksi ajattelin että kuukautisveri on samaan kastiin menevä.

En ole ennen ollut huumetesteissä, niin en yhtään tiedä mitä odottaa. Siksi olen vähän epävarma.

- ap

No voi luoja!

Huumetestissähän virtsasta etsitään huumeita, eikä mitään bakteereja. 

Vierailija
8/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tamponi ja pese paikat niin eipä pitäisi olla ongelmaa. Mä luulin eka, että vedät jotain opiaatteja menkkakipuihin ja sen takia kyselet :D

Vierailija
9/10 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaikutti. Bentsot sekä rivat näky positiivisena. Olin juonut kahvia joka tekee helposti jo sinänsä näytteestä sakkaisempaa ja  verta..

Olen ollut 11 kk jo puhtaana ja koska tällä seulojen ottajalla oli tiedossa mun historia sekä aikaisempaa kokemusta että menkat voi manipuloida testin ( testi menee pilalle veren sakasta) hän antoi mun juoda vettä paljon ja siitä saatiin uusi ja laimeampi näyte joka oli puhdas .

eli jos on menkat ni suosittelen jos mahdollista pyytää suusta otettavaa tikkutestiä ja mikäli ei mahdollista ni mahdollisimman paljon vettä tai mehua jotta virtsa ei olisi sakkaista.

Vierailija
10/10 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta tulokseen. Veri ei sisällä (toivottavasti) huumetta :)

Labrassa ainakin monesti on näytteen jälkeen kysytty onko mulla kuukautiset, ilmeisesti täytteeseen on jotain kuitenkin päätynyt, kerran tuon ovat osanneet päätellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän