Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka niin monet ihmiset ovat niin tarkkoja rahoistaan. Hävettää kun itse en osaa aina sanoa mitä mikäkin maksoi...

Vierailija
11.12.2018 |

tai miten paljon talon lämmitys on vuodessa. En ole mikään miljonääri, että sen vuoksi voisin olla huoleton. En vaan kiinnitä niin paljon huomiota tarkkoihin summiin. Ihmetyttää välillä, kun työkaverit saattavat ruinata 50 sentin osuutta jostain pullapitkosta. Itse ostan sen samaisen pitkon yhteiseen pöytään omalla rahalla ja se siitä. Minusta on niin hankala ja turhan stressaavaa laskea joka latia... Kyllä ne rahat kuluu sen tarkemmin miettimättäkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat uskomattoman typeriä. Monikaan ei osaa hoitaa rahaasioitaan siten, että joku työpaikan kahvipulla ei painaisi paljoa mieltä.

Useimmat tuhlailevat typeryyksiin ja vetävät tilin tyhjäksi joka kk. Hälyttävän monelta jopa ulosotto ottaa palkasta siivun ennen kuin tuhlari pääsee taas käsiksi palkkaansa.

Nämä ihmiset ovat kaikkein hanakimpia valittamaan jostain 50 sentin osuudesta kahvipullasta.

Mitään ei olla valmiita antamaan toiselle, mutta kun he itse ovat pistäneet pienenkin summan johonkin niin siitä kyllä muistutetaan vielä vuodenkin päästä.

Vierailija
2/5 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein varakkaat ja varsinkin ekonomit ovat tarkkoja.

Liittyy se luonteeseenkin, sisko laskee senttejä, mä en.

Ja siihen, mitä arvostaa, rahan laskemista vai leppoisaa tietämättömyyttä.

Jokainen on opiskeluaikana joutunut laskemaan roposiaan, ja myöhemmin vapautunut siitä.

Minulle elämä on pieniä tapahtumia. Ihana pysähtyä aamulla ärrälle ja vetää hodari, joskus intialaiseen ja ottaa punaviinin kanssa mitä kassalla suositellaan, joskus paremassa vetää koko menyy. Kuin ulkomailla, mutta lentämättä sinne.

Jos ostan aina sen halvimman purkkapakkauksen ja kilpailutan sähköt, vakuutukset, ym saatan säästää 30 euroo vuodessa.

Emmä jaksa. Annan 30 euroo hyväntekeväisyyteen joillekin joilla on asiat vielä huonommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samanlainen. Mun elämäntapa on kyllä silleen säästäväinen että kulutan luonnostani vähän. Sit jos oikeasti haluan tai tarvitsen jotain ostan sen enempiä miettimättä ja hintoja vertailematta . Enkä todellakaan laske senttejä joistain pullapitkoista ja kahvin tarjoamisista ...

Vierailija
4/5 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin komean sinkkumiehen ja ihmettelin sinkkuuttaan. No eipä mennyt kauaakaan, kun alkoi rahastaa bensarahoja kauppareissuista ja jopa vierailuistaan sukulaisilleen, johon hyvää hyvyyttäni menin mukaan? Huoh! Arvaatte varmaan, etten enää ihmetellyt miksi oli sinkku.... Oikeasti karhusi multa jotain 20 senttiä jos oli antanut kaupassa kun itseltä puuttui?? Ja ihan työssäkäyvä mies.  N32

Vierailija
5/5 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en jaksa minäkään ymmärtää senttien perään itkemistä, mutta mietin monesti kyllä, tarvitsenko jotain todella vai onko kyseessä mieliteko. En osta ostamisen ilosta ja kiellän itseltäni turhan kuluttamisen. Mutta hintoja en seuraile, jos jotain tarvitsen, ostan sen.