Miten suhtaudut seksiin varatun kanssa tai varattuna?
Miten ootte suhtautuneet kun olet tapaillut uutta mukavaa tyyppiä ja kun olet kuullut että tämä on suhteessa tai jopa naimisissa? Täällä usein lukee naisten tarinoita siitä että on pokannut varatun miehen tai päätynyt sänkyyn varatun kanssa niin haittaako se teitä vai ei vai kiihottaako varattu enemmän? Miten itse varattuna olet kertonut suhteestasi toiselle jos haluat vierasta ?
Kommentit (23)
Varattu vieras kiihottaa mutta myös pelottaa. Parasta kuitenkin kun saa vierasta antaa vieraan laskea sisään että oma mies pääsee liukkaille
Olen itse varattuna antautunut muille välillä kun omalla kumppanilla ei seksi kiinnosta
Mielestäni mies tai nainen voi käydä vieraissa, jos oma ei halua, parempi niin, kuin pakottamalla.
On muistettava, että vaikka ollaan naimisissa, ei omisteta puolisoa, sen puolison täytyy ymmärtää.
Jos se selviää jälkeenpäin niin onpa tosi kuspää tyyppi.
Aika sama mulle onko varattu vai sinkku. Varatut tavallaan kivempia, koska osaavat pitää salaisuuksia. Se, että kertoo vasta kämpillä tai seksin jälkeen että on varattu on törkeää. Miksi ei voi kertoa heti? Mihin se niinkun vaikuttaisi?
Itse pidän sormusta baareissa ja ei ole koskaan ketään miestä estänyt jos muuten on kemiat kohdanneet
Ihan vaan seksiä...varattu on parempi. Molemmille. Ei tule muita puheita tai ajatuksia. Kaikki on vaan pelkkää seksiä.
Mulla puuttuu aivoista se osa, joka tietäessään miehen varatuksi, jaksaa enää innostua hänestä seksuaalisesti. Olen kyllä varmaankin villeinä sinkkuvuosina ollut varattujenkin kanssa, mutta minun pokaamiseeni ei kuulu selvittelyt parisuhdestatuksesta. Jos illan aikana mies jakaa parisuhdestatustaan niin se on jo automaattinen turn off. Täten minulla ei ole aavistustakaan miesten statuksista(sormuksellisiin en edes vilkaise), joten vastaan että minulle on ihan sama niin kauan, kuin asiaa ei tuoda esille mitenkään. Deittalilua en harrasta varattujen kanssa, enkä lähtisi kahville varatun kanssa, mutta yhden yön jutuissa ei voisi vähempää kiinnostaa, kunhan ei tule puheeksi.
pienijavaalee kirjoitti:
Aika sama mulle onko varattu vai sinkku. Varatut tavallaan kivempia, koska osaavat pitää salaisuuksia. Se, että kertoo vasta kämpillä tai seksin jälkeen että on varattu on törkeää. Miksi ei voi kertoa heti? Mihin se niinkun vaikuttaisi?
Itse pidän sormusta baareissa ja ei ole koskaan ketään miestä estänyt jos muuten on kemiat kohdanneet
Siksi sitä ei just miehet kerro koska herkemmin nainen on sitten antamatta tai lopahtaa kokonaan se koko läpän ja flirtin heitto jos kyseessä kivaa seksiä ja hauskanpitoa ei sitä halua pilata mainostamalla että on jonkun toisen kans varsinkin silloin jos suhde on huonossa jamassa ja miettii eroa. Silloin olen salannut itsekkin koska asia ei enää kiinnosta ja merkkaa mulle
Harrastan yhden yön juttuja melko säännöllisesti ja noin puolet yhden yön kumppaneista on varattuja naisia. Kiihottaa se tietysti ja pakko myöntää että seksi on parempaa.
Silloin jos kyseessä on huono seksitön suhde ja hakee läheisyyttä jne varattuna niin ymmärrän paremmin. Muuten vaarallista leikkiä ja henkirikoksissa yms pahoissa rikoksissa on yksi yleisin alibi kolmas mies/nainen ja mustasukkaisuus
En välitä, onko mies varattu tai ei. Ei ole minun asiani. Minulle riittää hyvä seksi.
Kiinnostus lopahtaisi välittömästi jos joku ilmoittaisi olevansa varattu alkulämmittelyjen jälkeen. Mitä minä tekisin jollain akallisella miehellä, joka jänskäilisi kanssani.
Ihan normaalisti suhtaudun itken ja nauran yhtä aikaa.
Mies 50 +
Olen erottuani tapaillut muutamaa naista vuosien takaa. Yksi oli naimisissa. Jouduin pistämään välit poikki, koska hän asetti minulle velvotteita ja alkoi omistamaan minua, vaikka kotona oli oma ukko! Muuten varatut ovat täydellisiä! Yleensä heistä ei tule riesaa, vaan tapailu on parasta antautumista pelkkään seksiin, mihinkä ainoat tunteet suhteessa liittyvät. Ja kun on pikku pervo, parasta on ollut tavatessa naisen oman miehen mällit reisillä tai omat niillä hänen palatessa kotiin (siis kuvannollisesti). Ja mies ei tästä suhteesta tiennyt! Niin ja itsellä on käynyt muutaman naisen kanssa sama juttu, mutta itse huomasin asian!
Jos harrastan seksiä varatun kanssa, tuomitsen pettäjäsian mielessäni, jos itse harrastan seksiä varattuna, se on minusta oikein.
N.29v
Olen aina ollut sivusuhteita vastaan. Ei olisi tullut kuuloonkaan olla varatun kanssa.
Odotimme mieheni kanssa ensimmäistä lastamme, kun minulle selvisi, että hän oli varattu eli seurustelusuhteessa, kun alkoi seurustella kanssani. Luottamus häneen koki syvän kolahduksen.
Olin toinen nainen ja tunsin itseni likaiseksi
En harrasta seksiä kun varattujen kanssa. En halua mitään suhteita kehittyvän.
n.67v
Hyvin suhtaudun. Seksi on yleensä parempaa varatun kanssa ja varattuna. Kumpikin tietää mitä haluaa ja osaa kertoa sen. Eikä odotella mitään sen kummempaa suhdetta. Suosittelen muillekin!