Mietittekö käyvätkö tuttunne AV:llä?
Mietittekö te muut käykö tuttunne AV:llä? Mistä tällaiset epäilyt heräävät? Oletteko törmänneet viesteihin, joiden uskotte olevan jonkin tuttunne kirjoittama?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mie palstailin tanaan avoimesti toissa.... Samoin kollega... Ja toinenkin :D
Oletko J.R from Villmanstrand?
Siis från
Täällä foorumilla on käynyt valtaosa suomalaisista netin käyttäjistä. Kuukausitasollakin enemmän kuin kolmannes, joten varmasti jokaisen lähipiiristä löytyy paljon foorumin käyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
En mieti, mulla on av-tutka. Kukaan ei tunnusta kirjoitelleensa, kaikki vaan lukee joskus.
Mulla on toi "tunnistamisharha" myös. Ilmaisutyyli, maneerit ja tyypilliset kirjoitusvirheet paljastavat tutun.
No todellkin tunnistamisharha. Täällä käy kuukausittain 1,5-1,8 mijoonaa suomalaista. Kyllä siihen mahtuu monta samaan tyyliin kirjoittavaa ja samat kirjoitusvirheet toistavaa.
Mutta oletteko tunnistaneet esim jostakin kertomuksesta tai tilanteesta jonkin tuttunne tai ystävänne?
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletteko tunnistaneet esim jostakin kertomuksesta tai tilanteesta jonkin tuttunne tai ystävänne?
En ole tunnistanut ketään, vaikka luen palstaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mieti, mulla on av-tutka. Kukaan ei tunnusta kirjoitelleensa, kaikki vaan lukee joskus.
Mulla on toi "tunnistamisharha" myös. Ilmaisutyyli, maneerit ja tyypilliset kirjoitusvirheet paljastavat tutun.No todellkin tunnistamisharha. Täällä käy kuukausittain 1,5-1,8 mijoonaa suomalaista. Kyllä siihen mahtuu monta samaan tyyliin kirjoittavaa ja samat kirjoitusvirheet toistavaa.
Ei todellakaan käy!
Vierailija kirjoitti:
Yhden tiedän varmasti lukevan aktiivisesti, mutta en tiedä kommentoiko hän mihinkään.
Miten joillekin voi riittää pelkkä lukeminen? Mulle tulee usein vastustamaton halu kommentoida, jos aihe kiivastuttaa tai tulee jotain sanomisen arvoista mieleen.
Oletko J.R from Villmanstrand?