Mietittekö käyvätkö tuttunne AV:llä?
Mietittekö te muut käykö tuttunne AV:llä? Mistä tällaiset epäilyt heräävät? Oletteko törmänneet viesteihin, joiden uskotte olevan jonkin tuttunne kirjoittama?
Kommentit (33)
Tiedän, että käyvät :D. Yksi kaveri kommentoi mulle facessa "netistä lainatulla" tekstillä, jpka oli mun näppäimistöltä vauvapalstalta :D :D :D
Muutenkin olen jutuista tunnistanut kavereiden tekstejä.
Joskus mietin. Muutamaan kertaan äitini on kysynyt vitsillä, että tietäiskö Vauvan AV- palsta tähän ratkaisun?
Mietin välillä! Työkaveri on viimeisin epäilykseni herättänyt henkilö, en kyllä osaa sanoa miksi AV-tutkani hänen kohdallaan piippaa.
Ja yksi viesti on ollut sellainen, josta olen lähes varma, että on tuntemani ihmisen kirjoittama.
Epäilyksiä on sukulaisista, mutta on tiettyjä asioita joita ei halua toisista tietää.
No mie palstailin tanaan avoimesti toissa.... Samoin kollega... Ja toinenkin :D
Vierailija kirjoitti:
No mie palstailin tanaan avoimesti toissa.... Samoin kollega... Ja toinenkin :D
Ihanaa! Voisinpa tauoilla palstailla työkavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että käyvät :D. Yksi kaveri kommentoi mulle facessa "netistä lainatulla" tekstillä, jpka oli mun näppäimistöltä vauvapalstalta :D :D :D
Muutenkin olen jutuista tunnistanut kavereiden tekstejä.
Tää on erikoinen harha, että tunnistaa kaverin tekstin. Really. Omassa päässään korkeintaan.
Olen kysynyt palstailetko ja vastaus oli ei. Huomaan valheet hyvin. Täällä käy kaikki viimeistään siinä vaiheessa kuin on tylsää ja googlaa kaikkia mahdollisia internet sivistoja kuten vauva nimeltään kuten minulle kävi vuonna 2008. Ýlläpito lähetti heti ensimmäisiini viesteihini ala-arvoisesti vastauksia. Minua ollaan gang stalkattu internetissä. En myönnä ikinä käyneeni täällä.
Ainakin yksi mo de on kova stalkkeri :)
Yritti saada mut kerran ”treffeille”.
En mieti, mulla on av-tutka. Kukaan ei tunnusta kirjoitelleensa, kaikki vaan lukee joskus.
Mulla on toi "tunnistamisharha" myös. Ilmaisutyyli, maneerit ja tyypilliset kirjoitusvirheet paljastavat tutun.
Yhden tiedän varmasti lukevan aktiivisesti, mutta en tiedä kommentoiko hän mihinkään.
En mieti.