Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan hirveän suorituskeskeinen tämä nykymaailma!

Vierailija
11.12.2018 |

En ihmettele yhtään että moni ei jaksa. Nykyään nuoren sukupolven trendit vaan korostavat tätä suorituskeskeisyyttä. Pitää panostaa uraan, kroppaan, ulkonäköön jne.

Olen syntynyt 60- luvulla eikä lapsuuteni arvot olleet näin narsitisia todellakaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki juontanee siitä, kun Jumala ja kristinusko hylättiin romukoppaan. Ihmiset ovat tehneet itsestään jumalia.

Vierailija
2/6 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tällä palstalla kyllä panosteta uraan, kroppaan tai ulkonäköön sitten lainkaan. Tervetuloa 60-luvulle kai sitten :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Siinä erottuu kunnolla jyvät akanoista! Heikot sortuu elon tiellä.

Vierailija
4/6 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Kaikkien pitäisi olla vaan mahdollisimman tehokkaita, väsyminen on heikkouden merkki.

Vierailija
5/6 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään vallankumous! Äh, ei jaksakaan, koska on liian mukavaa.

Vierailija
6/6 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu vielä 90-luvullakaan kun olin lapsi. Tämä älyttömyys tuli joskus v. 2011-12 paikkeilla. Näkyi mm. amk:n opetuksessa: opettajat alkoivat yhtäkkiä piestä meitä aivan älyttömillä tehtävämäärillä samalla kun lähiopetusta vähennettiin, ja sitten kaikki pakotettiin eräällä kurssilla tekemään blogi sekä FB- ja Twitter-profiilit. Myös vapaa-ajalla piti somettaa, mä paloin loppuun ja jouduin 3 kk saikulle. 

Osa ikätovereistani esittelee siloteltua elämää somessa, itse en siitä välitä kun tiedän että ne kaikki unelmat hienoista taloista matkoihin on hommattu velkarahalla.