Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan tapaillut narsistia?

Vierailija
11.12.2018 |

Teki mulle aika pahat oharit plus kerran joi ittensä siihen kuntoon ettei kyenny töihin. Ei kummallakaan kertaa pyytänyt anteeks,vaikka aihetta ois ollu.

Jos laitan pitkän viestin joka on vähänkään "tunnesisältöinen", ei vastaa näihin. Ja kun tuon viestin jälkeen soitellaan, ei sanallakaan puhu siitä (vaikka asiasisältö sen verran tärkeä suhteen.kannalta).

En nyt oikein tiedä että tapailenko tässä alkoholiongelmaista vai onko samassa paketissa mulle lykätty myös narsisti. Mies yli 50v ja elämänhallinta kateissa ja syyllistää muita. Auttakaa siskot <3 kertokaa jos ootte kokenu samaa.

Totuus on se, että mä en ole pelastava enkeli ja yhdetkin oharit vielä/valehtelua niin se on sit siinä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnehäiriö ja päihdeongelma kulkevat usein käsi kädessä. Voihan tyyppi olla ihan tavallinenkin kusipää, joten mitä väliä sillä on onko narsisti vai ei, koska eihän tuollaisen kanssa kannata olla.

Oma kokemukseni narsistista oli kyllä sellainen, että ihmettelin, siis todella ihmettelin miten joku voi ajatella niin häiriintyneesti ja käyttäytyä niin ilkeästi muita kohtaan. Oli ollut hoidossa mielenterveysongelmien vuoksi ja saanut diagnoosin. Tästä sain kuulla vasta paljon myöhemmin. Huono kokemus oli. Ei kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme